Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
1 511 717,00 UAH
UA-2018-12-12-000210-c 98858fa40b9b4796a9f270bfcf11e597
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зотіков Юрій Миколайович

+380968480977 yuriy.zotikov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Калинівська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01982554
Місцезнаходження: 22445, Україна , Вінницька обл., село Корделівка, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 19А
Контактна особа: Зотіков Юрій Миколайович
+380968480977
yuriy.zotikov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 грудня 2018 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 10:00
Очікувана вартість: 1 511 717,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
534852 кВт*год
Елетрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22400, Україна, Вінницька область, м.Калинівка, вул.Чкалова,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 грудня 2018 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 грудня 2018 09:21
Тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-18-000003 ● c0ed2cd9739c458eb4c4f85ec5cbd6d4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2018 15:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.12.2018 № 243
Київ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Управлінню Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: лист Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12 грудня 2018 року № 26-02-05-10/6321.

Начальник О. КАРАБАНОВ

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 14.12.2018 № 243
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

2. UA-2018-12-12-000210-c від 12.12.2018 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенння (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення не усувались у зв'язку з тим що відпала необхідність в проведенні процедури відкриті торги, щодо закупівлі електричної енергії. Вказана закупівля буде проводитись за переговорною процедурою відповідно до ч.2 п.2 ст.35 Закону України "Про публічні закупівлі".

2018-12-29 13:52:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 11 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, замовник відмінив торги у зв"язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

2019-01-04 12:13:06

Інформація про відміну

Дата відміни
27 грудня 2018 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій