Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер МФ-Canon iУ-sensys MF-3010
Очікувана вартість
6 000,00 UAH
UA-2018-12-11-001776-c b5bbcf193cc44977ae5dc81b121e9290
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карина Яцута

+380463738962 prlab@vetmed.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прилуцька міжрайонна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 00720846
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Київська, 66
Контактна особа: Карина Яцута
+380463738962
prlab@vetmed.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 грудня 2018 15:00
Очікувана вартість: 6 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Принтер МФ-Canon iУ-sensys MF-3010
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуки, вул. Київська,66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018  —  19 грудня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 12:46
оголош.принтер.doc
11 грудня 2018 12:46
Додаток 2 до.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 12 грудня 2018 10:56
Дата відповіді: 12 грудня 2018 11:52
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналогів ми не допускаємо

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій