Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, будівництва та комунальної власності Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41904118 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19 |
Контактна особа: |
Канівець Олександр Олександрович +380960820066 krolgkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 грудня 2018 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 грудня 2018 15:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 грудня 2018 15:07 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 11:26 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 грудня 2018 15:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 грудня 2018 15:03 |
ТД_прибир_снiгу_протиожелед.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-05-000313 ● 1f253b85049340db8c2b2b1d763cf390
- Статус: вирішено ● Дата: 24 червня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 березня 2019 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.03.2019 № 9
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Н. ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 05.03.2019 № 9
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-11-000703-b 11.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-03-07 09:51:15
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-11-000703-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
1. Яким чином тендерним комітетом розглядалися пропозиції МКП «Ремдільниця» та КП «Кролевецька ЖЕК» на предмет відсутності підстави, визначеної у пункті 7 частини першої статті 17 Закону з огляду на наступне:
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язана особа - це, зокрема, юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Згідно статуту, наданого у складі тендерної пропозиції МКП «Ремдільниця», зазначене підприємство є комунальним унітарним комерційним підприємством, що засноване на власності територіальної громади міста Кролевець та підпорядковане Кролевецькій міській раді (Власнику).
Згідно пунктів 6.1 та 6.2 статуту МКП «Ремдільниця» управління підприємством здійснює начальник, призначення начальника здійснюється Кролевецьким міським головою шляхом укладення з ним контракту.
Згідно пункту 1.2 статуту КП «Кролевецька ЖЕК», розміщеного в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, підприємство є комунальним унітарним підприємством, що засноване на власності територіальної громади в особі Кролевецької міської ради і входить до сфери її управління.
Згідно пункту 1.7 статуту КП «Кролевецька ЖЕК» підпорядковане Власнику (Кролевецькій міській раді) та входить до сфери його управління через уповноважений орган – виконавчий орган ради, що наділений повноваженнями управління комунальними підприємствами в галузі житлово-комунального господарства.
Згідно пункту 5.1 статуту КП «Кролевецька ЖЕК» поточне (оперативне) управління підприємством здійснює керівник підприємства, який призначається засновником (Кролевецькою міською радою) шляхом укладання з ним контракту.
З наведеного слідує, що зазначені підприємства є підпорядкованими, підконтрольними Кролевецькій міській раді.
Враховуючи вищевказане, учасники процедури закупівлі МКП «Ремдільниця» та КП «Кролевецька ЖЕК» є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-13 17:16:04
Пояснення на запит замовнику на пояснення (з приводу рішення про моніторинг)
Пояснення на запит замовнику на пояснення (з приводу рішення про моніторинг)
Моніторинг до закупівлі "ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (Очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період) (UA-2018-12-11-000703-b)".
Рішення про проведення моніторингу опубліковано 05.03.2019 (UA-M-2019-03-05-000313)
Запит замовнику на пояснення розміщений в електронній системі закупівель 07.03.2019 (пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту).
З приводу питання 1 в запиті замовнику на пояснення повідомляємо наступне:
Пропозиції МКП "Ремдільниця" та КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради розглядалися тендерним комітетом УПРАВЛІННЯ ЖКГ на предмет відсутності підстави, визначеної у пункті 7 частини першої статті 17 Закону "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), в частині наявності ознак пов’язаної особи учасника (учасників) з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Під час розгляду пропозицій учасників використовувалась інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також статути МКП "Ремдільниця" (наданий у складі тендерної пропозиції учасника) та КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради (розміщений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). За результатами розгляду пропозицій учасників тендерним комітетом було прийняте рішення про визначення переможцем МКП "Ремдільниця" та направлення йому повідомлення про намір укласти договір.
Приймаючи рішення щодо відсутності пов’язаності учасника (учасників) з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника, а також щодо відсутності підстав для відхилення пропозиції МКП "Ремдільниця" тендерний комітет виходив з наступного.
Відповідно до пункту 16 частини першої статті 1 Закону пов’язаною особою є юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
При цьому під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Відповідно до преамбули статуту МКП "Ремдільниця" є комунальним унітарним комерційним підприємством, що засноване на власності територіальної громади міста Кролевець та підпорядковане Кролевецькій міській раді (Власнику). Пунктом 3.5 статуту визначено, що МКП "Ремдільниця" (далі- Підприємство) є самостійним суб’єктом господарювання, несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах та згідно з чинним законодавством. Підприємство не несе відповідальності за зобов’язаннями держави та Кролевецької міської ради. Згідно пункту 4.2 статуту майно Підприємства є власністю територіальної громади міста Кролевець, закріплюється за ним па праві господарського відання. Пунктами 6.1, 6.2 статуту передбачено, що управління Підприємством здійснює начальник. Призначення начальника здійснюється Кролевецьким міським головою шляхом укладення з ним контракту. Підприємство самостійно визначає власну структуру і встановлює штати. Пунктом 6.3 статуту визначено, що Кролевецька міська рада та її виконавчий комітет не мають права втручатися в оперативну діяльність начальника МКП "Ремдільниця". Крім того пунктами 4.4, 4.5 статуту передбачено, що відчуження засобів виробництва, то є власністю територіальної громади міста Кролевець і закріплені за Підприємством, здійснюється за погодженням з Кролевецькою міською радою у порядку, що встановлений чинним законодавством. Одержані в результаті відчуження зазначеного майна кошти направляються виключно на інвестиції Підприємства і є комунальною власністю. Підприємство за згодою Власника має право продавати і передавши іншим підприємствам, організаціям та установам, обмінювати, здавати в оренду, надавати безоплатно в тимчасове користування або в позику належні йому споруди, устаткування, транспортні засоби, інвентар, сировину та інші матеріальні цінності (крім цілісних майнових комплексів його структурних підрозділів, а також нежилих приміщень), а також списувати їх з балансу відповідно до чинних нормативних актів.
Таким чином прямий вплив на органи управління МКП "Ремдільниця" відсутній. Кролевецька міська рада та її виконавчий комітет не мають вирішального впливу на господарську діяльність МКП "Ремдільниця" як на учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі. Майно МКП "Ремдільниця" є власністю територіальної громади міста Кролевець, закріплене за МКП "Ремдільниця" на праві господарського відання. Крім цього жоден із членів тендерного комітету та/або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над МКП "Ремдільниця" та не уповноважені здійснювати від імені МКП "Ремдільниця" юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Підсумовуючи вищевикладене МКП "Ремдільниця" не контролюється іншим учасником процедури закупівлі, не перебуває під спільним контролем з іншим учасником процедури закупівлі, не здійснює контроль над іншим учасником процедури закупівлі, а також не є пов’язаною особою з членом (членами) тендерного комітету Замовника в розумінні вимог Закону.
Оскільки один з двох учасників процедури закупівлі не є пов’язаною юридичною особою з іншим учасником, тендерний комітет дійшов правомірного висновку щодо відсутності підстав, визначених у пункті 7 частини першої статті 17 Закону, в частині наявності ознак пов’язаної особи учасника (учасників) з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Враховуючи вищевикладене учасники процедури закупівлі МКП "Ремдільниця" та КП "Кролевецька ЖЕК" Кролевецької міської ради не є пов’язаними особами у розумінні Закону.
Голова тендерного комітету А.О. Петренко
Секретар тендерного комітету О.О. Канівець
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведення моніторингу надаємо інформацію про усунення порушення та протокол про усунення порушень у проведеній процедурі відкритих торгів з предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (Очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період)
2019-04-01 10:54:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • відсутній механізм
З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю.
2019-04-03 10:51:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ" |
975 441,68
UAH з ПДВ
|
975 441,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Кролевецька житлово-експлуатаційна контора"Кролевецької міської ради |
999 996,10
UAH з ПДВ
|
999 996,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП Міське комунальне підприємство "РЕМДІЛЬНИЦЯ" #31156689 |
Переможець |
975 441,68
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 15:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 11:12
|
Звіт_виконан_дог_(розторгнення) | укладений |
01 квітня 2019 11:07
|
додаткова_угода_розторг_договір | укладений |
01 квітня 2019 11:07
|
Протокол_16_29-03-2019 | укладений |
01 квітня 2019 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2019 12:14
|
Договiр_1т_08-01-2019 | укладений |
08 січня 2019 12:12
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 січня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
624 143,88
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Виявлення порушень проведеної процедури відкритих торгів з предмету закупівлі ДК 021:2015 – 90620000-9 "Послуги з прибирання снігу" (Очищення від снігу вулиць та автодоріг, посипання доріг та тротуарів протиожеледним матеріалом у зимовий період). Договір розірвано 01 квітня 2019 року. |