Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо (напівфабрикат крупнокусковий натуральний з яловичини заморожений 1 гатунку)
Очікувана вартість
251 318,70 UAH
UA-2018-12-11-000684-b 16804d2f6b2e41fdab84a3c194cbc5d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Давидян Любовь

+380 57 376 36 20 internat9-buh1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Харківська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів №9"Харківської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 22678613
Місцезнаходження: 61019, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул.Катаєва, 20
Контактна особа: Давидян Любовь
+380 57 376 36 20
internat9-buh1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 грудня 2018 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 15:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 15:06
Очікувана вартість: 251 318,70 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2070 кг
Напівфабрикат крупнокусковий натуральний з яловичини заморожений 1 гатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61019, Україна, Харківська обл., Харків, вул.Катаєва 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 14:56
Додаток мясо 7-12.doc
11 грудня 2018 14:56
Додаток мясо 1-6.doc
11 грудня 2018 14:56
ТД мясо.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифікації cистеми екологічного управління (менеджменту)?
Дата подання: 12 грудня 2018 10:56
Дата відповіді: 17 грудня 2018 12:06
Сертифікація cистеми екологічного управління (менеджменту) підприємств м'ясопереробної галузі на відповідність вимогам ДСТУ ІSO-14001:2015 на даний час не є обов'язковою. Ми вважаємо, що включення копії сертифікату на систему екологічного менеджменту (на відповідність вимогам ДСТУ ISO - 14001:2015) до переліку документів тендерної документації є необгрунтованим і невиправданим. Це призводить до дискримінації потенційних учасників торгів і позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у торгах. Просимо Вас прибрати даний пункт, або пояснити правомочність його наявності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит надаємо наступні роз’яснення. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Замовником у додатку ч.6 розділу 3 до Тендерної документації вказані технічні характеристики предмету закупівлі, зокрема, заходи із захисту довкілля. Крім цього, тендерною документацією передбачено, що на етапі постачання кожна партія товару повинна супроводжуватися документом, який підтверджує його якість та безпеку, а саме:
1. Копією експертного висновку на напівфабрикат крупнокусковий натуральний з яловичини або еквівалент (термін дії не більше ніж 1 місяць).
2. Копією сертифікату на систему управління якістю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2015) (або еквівалент), виданого на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію предмету закупівлі;
3. Копією сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000:2005) (або еквівалент), виданого на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію предмету закупівлі;
4. Копією сертифікату на систему екологічного менеджменту (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 14001:2015) (або еквівалент), виданого на виробництво, переробку, фасування, пакування, зберігання, транспортування, реалізацію предмету закупівлі.
Стандарт ISO установлює критерії для системи управління якістю і може використовуватися будь-якою організацією незалежно від її сфери діяльності. Міжнародна організація по стандартизації розробляє стандарти, дотримання яких гарантує, що продукти і послуги є безпечними, надійними і якісними, а виробничі процеси побудовані на використанні максимально ефективних ресурсів з мінімальним впливом на навколишнє середовище. Наявність діючого на підприємстві сертифіката ISO дає впевненість у безпеці придбаної продукції. Ці загальноприйняті стандарти визначають виробничі характеристики і норми, згідно з якими повинні виготовлятися товари і надаватися послуги. Саме завдяки стандартизації споживач може бути впевнений в належній якості продукції та її екологічності.
Встановлення вищезазначених вимог не призводить до дискримінації учасників торгів та не позбавляє потенційних учасників можливості прийняти участь у торгах, оскільки, по-перше, сертифікат екологічного управління (менеджменту) вимагається з переможця торгів при поставці продукції, по-друге, постачальник має право надати еквівалент (аналог) сертифікату, який підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
З вищенаведеного вбачається, що Замовником не порушені основні принципи публічних закупівель, вимоги тендерної документації є обґрунтованими та такими, що не суперечать діючому законодавству. Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні вимоги запитувача.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 251 298,00
UAH з ПДВ
251 298,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВ ОЛЕГ БОРИСОВИЧ 251 318,70
UAH з ПДВ
251 318,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2018 11:52
Тех.паспорт на авто 8057.PDF
23 грудня 2018 11:52
Сан.книжка-Конишев.PDF
23 грудня 2018 11:52
Поверка весов.PDF
23 грудня 2018 11:52
код.PDF
23 грудня 2018 11:52
Додаток 11.PDF
23 грудня 2018 11:52
Додаток 10.PDF
23 грудня 2018 11:52
Додаток 9.PDF
23 грудня 2018 11:52
Додаток 8.PDF
23 грудня 2018 11:52
Додаток 7.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 6.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 5.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 4.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 3.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 2.PDF
23 грудня 2018 11:46
Додаток 1.PDF
23 грудня 2018 11:46
Довідка про підпис.PDF
23 грудня 2018 11:46
Довідка про авто.PDF
23 грудня 2018 11:46
Виписка.PDF

Публічні документи

19 грудня 2018 09:02
паспортні дані.pdf
19 грудня 2018 09:02
Витяг єдиного податку.pdf
19 грудня 2018 09:02
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНОВ ОЛЕГ БОРИСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3103515913
Переможець 251 298,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2018 10:56

Документи

29 грудня 2018 10:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2018 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОНИШЕВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3103515913
251 298,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2018 10:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 09:04
img115 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2019 09:04
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 09:00
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 19:25
img095 (1).pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 19:25
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2019 14:17
img082 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 14:17
img081 (1).pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 14:17
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 06:20
6-П 5_2 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 06:20
6-П 5_1 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 06:20
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 06:17
6-П 4 (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2019 06:17
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2019 11:17
Допугода мясо 23.04 (1).pdf зміни до договору
23 квітня 2019 11:15
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 07:46
img377 (1) (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 07:45
img375 (1) (1).pdf зміни до договору
03 квітня 2019 07:45
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 19:09
Доп к дог6-П (1).pdf зміни до договору
21 січня 2019 19:09
Електронний підпис укладений
14 січня 2019 09:44
договiр_6-п.pdf укладений
14 січня 2019 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення умов договору
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: не змінилася. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: не змінилася.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначені у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначені у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 14. Сума договору після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: зазначено у вкладеному файлі.
Номер договору про закупівлю: 6-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8_
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 187 082,82
UAH з ПДВ