Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

природний газ
Очікувана вартість
2 077 869,00 UAH
UA-2018-12-10-000910-b 89fedaf29b2b453d99017f69f3d61e7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галка Тетяна Йосипівна

+380434421004 jcdsnf@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шаргородської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141515
Вебсайт: http://www.shedu.vn.ua
Місцезнаходження: 23500, Україна , Вінницька обл., місто Шаргород, вул.Героїв Майдану, 224
Контактна особа: Галка Тетяна Йосипівна
+380434421004
jcdsnf@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 16:24
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:39
Очікувана вартість: 2 077 869,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139267 м.куб
природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Вінницька область, Шаргородський район, середні загальноосвітні школи, навчально-виховні комплекси, районна гімназія
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 16:21
додаток_4.doc
10 грудня 2018 16:21
додаток_3.doc
10 грудня 2018 16:21
додаток_2.doc
10 грудня 2018 16:21
додаток_1.doc
10 грудня 2018 16:21
ТД_природний_газ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-15-000036 ● 2a039212ab3945569e6c82599cdadecf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2019 18:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

15.07.2019 №37
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.07.2019 №37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2018-12-10-000910-b 10.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону «Про публічні закупівлі».

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-16 11:46:24

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі природного газу за предметом ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000910-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
З яких підстав укладено додаткові угоди (додаткова угода від 28 січня 2019 року №1, додаткова угода від 30 січня 2019 року №2) до договору від 17 січня 2019 року №17-39/18, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару та зазначити обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-17 12:03:19

пояснення

Відділом освіти Шаргородської районної державної адміністрації за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю природного газу було укладено договір №17-39/18 від 17.01.2019 року з ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД». Згідно Вашого запиту надаємо пояснення:
- Додаткову угоду №1 від 28.01.2019 року було укладено на підставі експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати №О-19/01 від 11.01.2019 року (сканкопія додається додаток 1)
- Додаткову угоду №2 від 30.01.2019 року було укладено на підставі експертного висновку Житомирської торгово-промислової палати №В-51 від 14.01.2019 року (сканкопія додається додаток 2)
- Додаткову угоду №4 від 25.06.2019 року було укладено на підставі Листа-звернення від ТОВ «СЕРВІС ГРУПП ЛТД» (сканкопія додається додаток 3)
Також додаємо сканкопію додаткової угоди №3 від 29.03.2019 року(додаток 4). Даною додатковою угодою сторони вносять зміни до п.11 «Юридичні та банківські реквізити».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 27 липня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" 1 341 141,21
UAH з ПДВ
1 341 141,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" 1 445 591,46
UAH з ПДВ
1 445 591,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 січня 2019 21:54
Електронний підпис
04 січня 2019 21:53
Документи переможця.pdf
22 грудня 2018 21:02
Електронний підпис
22 грудня 2018 20:59
9 Довідка про ліцензію.pdf
22 грудня 2018 20:59
6 Виписка ЄДР.pdf
22 грудня 2018 20:59
43 Аналогічний досвід.pdf
22 грудня 2018 20:59
40 Сертифікати якості.pdf
22 грудня 2018 20:59
4 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
22 грудня 2018 20:59
38 Проект договору.pdf
22 грудня 2018 20:59
37Договір оренди.pdf
22 грудня 2018 20:59
30 Договір зберігання.PDF
22 грудня 2018 20:59
3 Відомості ЄДРПОУ.pdf
22 грудня 2018 20:59
24 Довідка про санкції.pdf
22 грудня 2018 20:59
2 Витяг ЄДР.pdf
22 грудня 2018 20:59
1 Статут.pdf

Публічні документи

24 грудня 2018 19:06
Електронний підпис
24 грудня 2018 19:05
Технічна специфікація.pdf
24 грудня 2018 19:05
Проект договору.pdf
24 грудня 2018 19:05
Постанова НКРЕКП.pdf
24 грудня 2018 19:05
Копія Статуту.pdf
24 грудня 2018 19:05
Копія Свідоцтва ПДВ.PDF
24 грудня 2018 19:05
Копія Витягу ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
Переможець 1 341 141,21
UAH з ПДВ
04 січня 2019 11:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" #38772399

№ рішення у справі

70/111-р/к

Дата рішення у справі

07.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

04 січня 2019 11:07
Електронний підпис
04 січня 2019 11:06
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД"
#38772399
1 341 141,21
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 11:07
Електронний підпис
04 січня 2019 11:06
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 лютого 2020 08:52
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:56
додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 10:22
дод.угода 5.pdf зміни до договору
26 вересня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 12:00
дод.угода 4.pdf зміни до договору
27 червня 2019 11:57
Електронний підпис укладений
27 червня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
30 січня 2019 14:21
дод.угода 2 .pdf зміни до договору
30 січня 2019 14:14
Електронний підпис укладений
28 січня 2019 16:29
дод.угода 1.pdf зміни до договору
28 січня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 15:32
договір укладений
17 січня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17-39/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-39/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 17-39/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-39/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 17-39/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 17-39/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651-654 Цивільного кодексу України та враховуючи зміни в Кодексі газотранспортної системи, які вступили з 01.03.2019 року, згідно з розділами ІІ та VI Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015р. №2496 внесено зміни в деякі пункти договору шляхом укладання додаткової угоди №5
Номер договору про закупівлю: 17-39/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 17-39/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 січня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 1 341 141,21
UAH (в тому числі ПДВ 223 523,53 UAH)