Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41859118 |
Місцезнаходження: | 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93 |
Контактна особа: |
Альона Наталуха +380984898713 natalukhaaliona@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 грудня 2018 09:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 грудня 2018 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 грудня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 27 грудня 2018 14:10 |
Очікувана вартість: | 1 116 915,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 584,57 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 грудня 2018 09:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 грудня 2018 09:55 |
додаток №2 до договору.docx | |
10 грудня 2018 09:55 |
М'ясні продукти ТД.doc | |
10 грудня 2018 09:55 |
ДОГОВІР додаток 4.doc | |
10 грудня 2018 09:55 |
додаток №7 до ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-22-000001 ● 4e5a317a586847ec9f2b3e66111100b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2018 14:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
22.12.2018 № 1
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1
Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-12-10-000435-c
10.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-26 17:49:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясних продуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000435-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) зазначено код предмета закупівлі за показником третьої цифри (ДК 021:2015: 15100000-9), що не відповідає вимогам абз.2 частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454?
2. З яких причин Вами, як Замовником у п.1 розділу IV тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, що передбачено п.13 частини другої статті 22 Закону?
3. Зазначити, чому Замовником в п.8 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено місце поставки товарів: вул. Миру, 93,
смт. Куликівка, Чернігівська область, Україна 16300, при цьому в пп.4.3 п.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено місце поставки товарів: «додаток № 7», яким передбачено місце поставки товарів по 11-ти різних адресах закладів загальної середньої освіти та по 12-ти адресах закладів дошкільної освіти?
4. У зв’язку з чим, Замовником у п.7 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено кількість товарів: «12 місяців»?
5. Пояснити невідповідність кількості товару, зазначеного у додатку 7 «Заклади дошкільної освіти» до тендерної документації, а саме: згідно з даними таблиці передбачено 90 кг сардельок «Улюблених» (вищого ґатунку), при цьому в колонці «Разом» зазначено: 95 кг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2018-12-27 15:27:22
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на запит про надання пояснень
Надання інформації про усунення порушення замовником
Довідки від СФГ "КОЛОС"
2019-01-09 15:55:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Протоколом засіданням тендерного комітету від 10.01.2019 №10/1 тендерну пропозицію СФГ "КОЛОС" відхилено.
2019-01-17 16:21:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" |
1 025 295,42
UAH з ПДВ
|
1 025 295,42
UAH з ПДВ
|
Документи |
Селянське фермерське господарство "Колос" |
1 091 638,20
UAH з ПДВ
|
1 091 638,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Акціонерне товариство "БАЗИС" #14231737 |
Відхилено |
1 025 295,42
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 09:17
|
Селянське фермерське господарство "Колос" #14246880 |
Рішення скасоване |
1 091 638,20
UAH з ПДВ
|
10 січня 2019 09:30
|
Селянське фермерське господарство "Колос" #14246880 |
Відхилено |
1 091 638,20
UAH з ПДВ
|
10 січня 2019 11:06
|