Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясні продукти
Очікувана вартість
1 116 915,00 UAH
UA-2018-12-10-000435-c 5e80aedc27c140fe8a5362da7f621ef3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Наталуха

+380984898713 natalukhaaliona@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41859118
Місцезнаходження: 16300, Україна , Чернігівська обл., смт. Куликівка, вул. МИРУ, буд. 93
Контактна особа: Альона Наталуха
+380984898713
natalukhaaliona@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 грудня 2018 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 грудня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 14:10
Очікувана вартість: 1 116 915,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 584,57 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
М'ясні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16300, Україна, Чернігівська область, смт.Куликівка, вул.Миру 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15100000-9 — Продукція тваринництва, м’ясо та м’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:55
додаток №2 до договору.docx
10 грудня 2018 09:55
М'ясні продукти ТД.doc
10 грудня 2018 09:55
ДОГОВІР додаток 4.doc
10 грудня 2018 09:55
додаток №7 до ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-12-22-000001 ● 4e5a317a586847ec9f2b3e66111100b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2018 14:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.12.2018 № 1
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 лютого 2017 року № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до затвердженого Переліку.
3. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник І. БІЛАЗЕРСЬКА



ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 22.12.2018 № 1





Витяг з переліку
процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2018-12-10-000435-c
10.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-26 17:49:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі м’ясних продуктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-10-000435-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. На яких підставах Управлінням освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Куликівської селищної ради (далі – Замовник) зазначено код предмета закупівлі за показником третьої цифри (ДК 021:2015: 15100000-9), що не відповідає вимогам абз.2 частини першої розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454?
2. З яких причин Вами, як Замовником у п.1 розділу IV тендерної документації не зазначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції, що передбачено п.13 частини другої статті 22 Закону?
3. Зазначити, чому Замовником в п.8 оголошення про проведення відкритих торгів передбачено місце поставки товарів: вул. Миру, 93,
смт. Куликівка, Чернігівська область, Україна 16300, при цьому в пп.4.3 п.4 розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено місце поставки товарів: «додаток № 7», яким передбачено місце поставки товарів по 11-ти різних адресах закладів загальної середньої освіти та по 12-ти адресах закладів дошкільної освіти?
4. У зв’язку з чим, Замовником у п.7 «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» оголошення про проведення відкритих торгів зазначено кількість товарів: «12 місяців»?
5. Пояснити невідповідність кількості товару, зазначеного у додатку 7 «Заклади дошкільної освіти» до тендерної документації, а саме: згідно з даними таблиці передбачено 90 кг сардельок «Улюблених» (вищого ґатунку), при цьому в колонці «Разом» зазначено: 95 кг?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-27 15:27:22

Відповідь на запит про надання пояснень

Відповідь на запит про надання пояснень

Надання інформації про усунення порушення замовником

Довідки від СФГ "КОЛОС"

2019-01-09 15:55:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 січня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Протоколом засіданням тендерного комітету від 10.01.2019 №10/1 тендерну пропозицію СФГ "КОЛОС" відхилено.

2019-01-17 16:21:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 1 025 295,42
UAH з ПДВ
1 025 295,42
UAH з ПДВ
Документи
Селянське фермерське господарство "Колос" 1 091 638,20
UAH з ПДВ
1 091 638,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2018 14:06
Електронний підпис
21 грудня 2018 14:04
М'яснi продукти 2.7z

Публічні документи

22 грудня 2018 14:36
Медичні книжки.pdf
22 грудня 2018 14:36
ДОГОВІР додаток 4.doc
22 грудня 2018 14:36
Новий статут 2018 р..rar
22 грудня 2018 14:36
ПРОПОЗИЦІЯ.JPG
22 грудня 2018 14:36
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Акціонерне товариство "БАЗИС"

Селянське фермерське господарство "Колос"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Акціонерне товариство "БАЗИС"
#14231737
Відхилено 1 025 295,42
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 09:17
Селянське фермерське господарство "Колос"
#14246880
Рішення скасоване 1 091 638,20
UAH з ПДВ
10 січня 2019 09:30
Селянське фермерське господарство "Колос"
#14246880
Відхилено 1 091 638,20
UAH з ПДВ
10 січня 2019 11:06

Документи

28 грудня 2018 09:17
Електронний підпис

Документи

29 грудня 2018 10:00
Електронний підпис
29 грудня 2018 09:53
протокол.PDF

Документи

10 січня 2019 11:06
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
10 січня 2019 11:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі