Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканер планшетний
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2018-12-07-005410-c 48a3337fb1ad40a68032f4f62959f004
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гудзовська Тетяна Леонідівна

380987800093 10025upfu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Білоцерківське об'єднане управління Пенсійного фонду України Київської області
Код ЄДРПОУ: 41249051
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 2
Контактна особа: Гудзовська Тетяна Леонідівна
380987800093
10025upfu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 20:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 00:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 245,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Сканер планшетний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
Сканер планшетний Canon CanoScan LIDE 220 (9623B010)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, Ярослава Мудрого,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 20:09
Key-6.dat
07 грудня 2018 20:09
Форма пропозиції.doc
07 грудня 2018 20:08
Проект договору.doc
07 грудня 2018 20:08
Технічні характеристики.doc
07 грудня 2018 20:07
Кваліфікаційні критерії.doc
07 грудня 2018 20:06
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2018 09:15
Дата відповіді: 10 грудня 2018 11:31
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний постачальник, аналоги допускаються, які мають кращі технічні параметри.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій