Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів окремих категорій)
Очікувана вартість
668 980,00 UAH
UA-2018-12-07-003263-c 1bd2e3422f4d4b60b8194bdfe455b6c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Нікуліна

+380960829018 nikylina1978@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26317272
Місцезнаходження: 72309, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Садова, буд. 47
Контактна особа: Світлана Нікуліна
+380960829018
nikylina1978@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 14:38
Звернення за роз’ясненнями: до 14 грудня 2018 14:56
Оскарження умов закупівлі: до 20 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 грудня 2018 14:56
Початок аукціону: 26 грудня 2018 13:59
Очікувана вартість: 668 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 344,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25730 послуга
кейтерингові послуги (послуги з організації харчування учнів окремих категорій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72309, Україна, Запорізька область, Мелітополь, Садова 47, Генерала Петрова 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 14:24
протокол 001.jpg
17 грудня 2018 14:24
Тендерна документація нова.docx
17 грудня 2018 14:24
протокол 001 (2).jpg
17 грудня 2018 14:24
протокол 37.jpg
17 грудня 2018 14:24
протокол 001 (3).jpg
07 грудня 2018 14:38
протокол 001.jpg
17 грудня 2018 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 14:24
протокол 001.jpg
17 грудня 2018 14:24
Тендерна документація нова.docx
10 грудня 2018 09:58
Тендерна документація нова.docx
07 грудня 2018 14:38
Тендерна документація.docx
17 грудня 2018 14:24
протокол 001 (2).jpg
17 грудня 2018 14:24
протокол 37.jpg
17 грудня 2018 14:24
протокол 001 (3).jpg
07 грудня 2018 14:38
протокол 001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лагода Валентина Петрівна 653 542,00
UAH з ПДВ
653 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Верьовкіна Світлана Юріївна 656 115,00
UAH з ПДВ
656 115,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

23 грудня 2018 18:47
Пропозиція 24 скан.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лагода Валентина Петрівна

ФОП Верьовкіна Світлана Юріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лагода Валентина Петрівна
#2001510748
Переможець 653 542,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 15:07

Документи

28 грудня 2018 15:07
Електронний підпис
28 грудня 2018 15:05
протокол 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лагода Валентина Петрівна
#2001510748
653 542,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 15:07
Електронний підпис
28 грудня 2018 15:05
протокол 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2020 14:26
001.jpg зміни до договору
04 березня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2020 11:20
001 (2).jpg зміни до договору
10 січня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:26
001.jpg зміни до договору
27 грудня 2019 08:23
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2019 09:59
протокол 001.jpg зміни до договору
31 липня 2019 09:55
001 (2).jpg зміни до договору
31 липня 2019 09:55
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2019 11:33
001.jpg зміни до договору
30 липня 2019 11:27
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2019 12:21
протокол 001.jpg зміни до договору
16 січня 2019 11:37
протокол 001 (2).jpg зміни до договору
16 січня 2019 11:37
додаткова угода 001.jpg зміни до договору
16 січня 2019 11:37
Електронний підпис укладений
16 січня 2019 10:05
додаток 001.jpg укладений
16 січня 2019 10:02
додаток 001 (2).jpg укладений
16 січня 2019 10:02
договор 001.jpg укладений
16 січня 2019 10:02
договор 001 (3).jpg укладений
16 січня 2019 10:01
договор 001 (4).jpg укладений
16 січня 2019 10:01
договор 001 (2).jpg укладений
16 січня 2019 10:01
договор 1501 001.jpg укладений
16 січня 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника . Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” № 922-VII від 25.12.2015р. (зі змінами) з метою приведення обсягів закупівель послуг за Договором від 15.01.2019 року № 1501 з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника зменшити суму Договору від 15.01.2019 року № 1501 на 318 566,80грн.(триста вісімнадцять тисяч шістсот двадцять дві гривні 00 коп.), відповідно до затверджених кошторисних призначень. Загальна сума за договором від 15.01..2019р № 1501 складатиме 334 975,20грн. (триста тридцять чотири тисячі дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.) без ПДВ. 1.2. Викласти п. 3.1. Ціни Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 334 975,20грн. (триста тридцять чотири тисячі дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 20 коп.) без ПДВ. «3.4. Очікувана кількість послуг: 13 188 (порцій).
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 1501
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника . Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” № 922-VII від 25.12.2015р. (зі змінами) з метою приведення обсягів закупівель послуг за Договором від 15.01.2019 року № 1501 з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника зменшити суму Договору від 15.01.2019 року № 1501 на 32994,60грн.(тридцять дві тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 60 коп.), відповідно до затверджених кошторисних призначень. Загальна сума за договором від 15.01..2019р № 1501 складатиме 301980,60грн. (триста одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 60 коп.) без ПДВ. 1.2. Викласти п. 3.1. Ціни Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 301980,60грн. (триста одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 60 коп.) без ПДВ. «3.4. Очікувана кількість послуг: 11889 (порцій).
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника . Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” № 922-VII від 25.12.2015р. (зі змінами) з метою приведення обсягів закупівель послуг за Договором від 15.01.2019 року № 1501 з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника зменшити суму Договору від 15.01.2019 року № 1501 на 32994,60грн.(тридцять дві тисячі дев'ятсот дев'яносто чотири гривні 60 коп.), відповідно до затверджених кошторисних призначень. Загальна сума за договором від 15.01..2019р № 1501 складатиме 301980,60грн. (триста одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 60 коп.) без ПДВ. 1.2. Викласти п. 3.1. Ціни Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 301980,60грн. (триста одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 60 коп.) без ПДВ. «3.4. Очікувана кількість послуг: 11889 (порцій).
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися продовжити дію Договору № 1501 від 15.01.2019 року у 2020 році на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 20.02.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, а саме на 58 420,00 ( П’ятдесят вісім тисяч чотириста двадцять грн. 00 коп.) грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися продовжити дію Договору № 1501 від 15.01.2019 року у 2020 році на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року до 20.02.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі на 2019 рік. 4. Керуючись ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України, ч. 7 ст. 180 Господарського кодексу України, сторони домовилися, що умови, передбачені даною Додатковою угодою, застосовуються до правовідносин, що склалися між сторонами, починаючи з 01.01.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України „Про публічні закупівлі” № 922-VII від 25.12.2015р. (зі змінами) з метою приведення обсягів закупівель послуг за Договором від 15.01.2019 року № 1501 з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника зменшити суму Договору від 15.01.2019 року № 1501 на 24 206,20грн.(двадцять чотири тисячі двісті шість гривень 20 коп.), відповідно до затверджених кошторисних призначень. 2. Викласти п. 3.1. Ціни Договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору на 2019 рік становить: 301 980,60 (триста одна тисяча дев’ятсот вісімдесят грн. 60 коп.) грн. без ПДВ. Ціна цього Договору на 2020 рік становить: 34 213,80 ( тридцять чотири тисячі двісті тринадцять грн. 80 коп.) грн. без ПДВ (відповідно до ч. 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» в межах 20 % від суми Договору)». 3.Викласти пункт 3.4. Договору в наступній редакції: «3.4. Кількість послуг наданих у 2019 році: 11 889 порції. Кількість послуг у 2020 рік: 1347 порцій».
Номер договору про закупівлю: 1501
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 336 194,40
UAH (в тому числі ПДВ 56 032,40 UAH)