Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі
Очікувана вартість
98 430,00 UAH
UA-2018-12-07-001541-c ● 361ae7bc9f35481ab8ae92bc8b593146
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури департаменту розвитку Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02229221 |
Вебсайт: | http://city-adm.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Яценко Наталія Богданівна 380322975863 Yatsenko.Nataliia@lvivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 грудня 2018 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 грудня 2018 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 12:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 15:46 |
Очікувана вартість: | 98 430,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 492,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79006, Україна, Львівська область, Львів, пл. Ринок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 11:38 |
Тендерна документація1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про необхідні технічні харакетристики
Дата подання: 10 грудня 2018 17:57
Дата відповіді: 12 грудня 2018 10:22
Згідно умов п.2. Додатку 1 документації на допорогову закупівлю Відповідність товару технічним, екологічним та іншим вимогам повинна підтверджуватись копіями сертифікатів відповідності, паспортів якості на товар.
Але ж згідно ст.9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" господарська діяльність щодо предмету закупівлі не підлягає обов'язковому ліцензуванню чи сертифікації.
Чи достатньо буде надати копію сертифіката відповідності, висновку ДСЕС та протоколу МОЗ на ДСП, з якого виготовляється предмет закупівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, достатньо буде надати копію сертифіката відповідності, висновку ДСЕС та протоколу МОЗ на ДСП, з якого виготовляється предмет закупівлі
Креслення/візуальні зображення предмету закупівлі
Дата подання: 10 грудня 2018 18:03
Дата відповіді: 12 грудня 2018 10:41
Просимо додати до документації на допорогову закупівлю креслення чи хоча б візуальні зображення офісних меблів, які є предметом закупівлі
Відповідь: Креслення та візуальні зображення відсутні. Столи працівників приймальні - кутові (кут заокрулений), з боковими стінками (на 15 см вище підлоги). Робочий стіл керівника (для кабінету 2) - кутовий (кут заокрулений), без бокових стінок. Столи робочі та робочий стіл керівника (для кабінетів 3, 4) -кутові (кут заокрулений), з боковими стінками (на 15 см вище підлоги). Колір- Дуб Сонома. Параметри всіх меблів при узгодженні Специфікації уточнюються.
Інформація про необхідні технічні харакетристики
Дата подання: 11 грудня 2018 14:37
Дата відповіді: 12 грудня 2018 10:43
Згідно інформації про необхідні технічні характеристики (Додаток 1 до Документації на допорогову закупівлю) універсальна тумба на роликах накривається топом. Просимо дати пояснення - що це таке? що має на увазі Замовник - накривається топом?
Відповідь: Верхня кришка тумби не заглиблена у стінки, виступає до переду, має заокруглені передні кути. Параметри тумби при узгодженні Специфікації уточнюються.
Матеріал предмету закупівлі
Дата подання: 11 грудня 2018 15:30
Дата відповіді: 12 грудня 2018 10:44
Для коректного розрахунку вартості виробів просимо надати точний колір та маркування за каталогом Kronospan ДСП, з якого повинні буди виготовлені вироби
Відповідь: Колір - Дуб Сонома
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ГАЛАТЕК |
67 397,28
UAH з ПДВ
|
53 898,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" |
70 750,00
UAH з ПДВ
|
53 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МУРСЬКИЙ АНДРІЙ ЯРОСЛАВОВИЧ" |
98 370,00
UAH з ПДВ
|
54 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ГАЛАТЕК #35856093 |
Переможець |
53 898,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 15:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 грудня 2018 11:51 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з закінченням бюджетного року і затягуванням переможцем укладення договору про закупівлю |
Документи:
27 грудня 2018 11:50
|
Протокол 27 12 1.pdf |