Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Максима Залізняка, 36н, в с. Медведівка Чигиринського району – будівництво"
Очікувана вартість
7 419 405,20 UAH
UA-2018-12-07-001395-b 5d377319147b47619e5e7f13929215ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Липкань Андрій Борисович

+380472372910 ukbch_oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Липкань Андрій Борисович
+380472372910
ukbch_oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 грудня 2018 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 12 грудня 2018 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 18 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 грудня 2018 19:30
Початок аукціону: 26 грудня 2018 14:09
Очікувана вартість: 7 419 405,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,09%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель "Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Максима Залізняка, 36н, в с. Медведівка Чигиринського району – будівництво"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20930, Україна, Черкаська область, село Медведівка Чигиринського району, вул. Максима Залізняка, 36н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 19:02
Проект договору амбулатории.doc
07 грудня 2018 19:02
Додаток 2.rtf
07 грудня 2018 19:02
ТД - Медведівка.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-07-001395-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ЛЕАС, Код ЄДРПОУ:40286003
Дата подання: 23 січня 2019 13:11
Подання скарги щодо рішення Замовника
ТОВ "ЛЕАС" вимагає здійснення органом Оскарження ретельної перевірки всієї вцілому тендерної пропозиції ТОВ "Альянс-трансбудсервіс" на предмет відповідності всім вимогам, встановленої Замовником у тендерній документації. Також вимагаємо зобов'язати Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 січня 2019 15:48
Рішення від 28.01.2018 № 873 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 28 січня 2019 15:47
Рішення від 13.02.2019 № 1553.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2019 19:13
Номер скарги: UA-2018-12-07-001395-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Сфера-Пласт", Код ЄДРПОУ:35492967
Дата подання: 24 січня 2019 12:54
Оскарження визначення переможця
ПП "Сфера-Пласт" вимагає здійснення органом Оскарження ретельної перевірки всієї тендерної пропозиції ТОВ "Альянс-трансбудсервіс" на предмет відповідності вимогам, встановлених Замовником у тендерній документації. Також вимагаємо зобов'язати Замовника скасувати його рішення стосовно визначення переможця процедури закупівлі ТОВ "Альянс-трансбудсервіс".
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 29 січня 2019 15:24
Рішення від 28.01.2019 № 880.pdf
Дата публікації: 29 січня 2019 15:23
Рішення від 13.02.2019 № 1556.pdf
Дата публікації: 18 лютого 2019 16:53

Документи подані скаржником

23 січня 2019 13:10
Платіжне доручення
23 січня 2019 13:10
скарга
23 січня 2019 13:10
Витяг з протоколу

Документи подані скаржником

24 січня 2019 12:53
Скарга в АМКУ.pdf
24 січня 2019 12:55
Витяг з протоколу 2.pdf

Документи Органу Оскарження

18 лютого 2019 16:53
Рішення від 13.02.2019 № 1556.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Альянс-трансбудсервіс 6 650 564,40
UAH з ПДВ
5 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛЕАС 6 800 792,00
UAH з ПДВ
5 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц" 6 707 548,80
UAH з ПДВ
6 662 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005" 7 050 000,00
UAH з ПДВ
6 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 'ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА 'ЧЕРКАСИ' 7 146 346,80
UAH з ПДВ
6 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ШАРПІНСЬКИЙ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ 6 852 359,00
UAH з ПДВ
6 852 359,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АБК "ЕЛЕКТРО-БУД" 7 017 700,00
UAH з ПДВ
7 017 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сфера-Пласт" 7 393 548,00
UAH з ПДВ
7 386 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2018 17:59
331.imd
22 грудня 2018 17:59
Кошторис.pdf
22 грудня 2018 17:59
Статут.pdf
22 грудня 2018 17:59
Накази на працівників.pdf
22 грудня 2018 17:59
Ліцензія.pdf
22 грудня 2018 17:59
Календарний графік.pdf
22 грудня 2018 17:59
Договора ЦПХ.pdf
22 грудня 2018 17:59
Довідка субпідряд.pdf
22 грудня 2018 17:59
Довідка ст17 ч2.pdf
22 грудня 2018 17:59
Довідка ст17 ч1.pdf
22 грудня 2018 17:59
Довідка працівники.pdf
22 грудня 2018 17:59
довідка мтб.pdf
22 грудня 2018 17:59
Відгук.pdf

Публічні документи

21 грудня 2018 21:22
ст. 17.pdf
21 грудня 2018 21:22
Працівники.pdf
21 грудня 2018 21:22
Обладнання.pdf
21 грудня 2018 21:22
Ліцензія.pdf
21 грудня 2018 21:22
календарний графік.pdf
21 грудня 2018 21:22
довідка банку.pdf
21 грудня 2018 21:22
гарантійний лист.pdf
21 грудня 2018 21:22
гарантійний лист ДСТУ2.pdf
21 грудня 2018 21:22
гарантійний лист ДСТУ.pdf
21 грудня 2018 21:22
довідка субпідряд.pdf
21 грудня 2018 21:22
відгук.pdf
21 грудня 2018 21:22
довідка довкілля.pdf
21 грудня 2018 21:22
Банківська гарантія.zip
21 грудня 2018 21:22
аналогічний договір.pdf
21 грудня 2018 21:22
259.zip

Публічні документи

22 грудня 2018 12:35
повноваження.rar
22 грудня 2018 12:35
кошторис.rar
22 грудня 2018 12:35
кваліфікація.rar
22 грудня 2018 12:35
довідки.rar
22 грудня 2018 12:35
Гарантія.rar

Публічні документи

22 грудня 2018 19:17
Статут.PDF
22 грудня 2018 19:17
Календарний графік.PDF
22 грудня 2018 19:17
Аналогічний договір.PDF
22 грудня 2018 19:17
Довідка працівники.PDF
22 грудня 2018 19:17
ЦПД.pdf
22 грудня 2018 19:17
232.imd
22 грудня 2018 19:17
Довідка техніка.PDF
22 грудня 2018 19:17
Відгук.pdf
22 грудня 2018 19:17
Довідка банку.pdf
22 грудня 2018 19:17
Наказ.pdf
22 грудня 2018 19:17
Копія паспорта.PDF
22 грудня 2018 19:17
Довідки.PDF
22 грудня 2018 19:17
Кошторис частина 1.pdf
22 грудня 2018 19:17
ПДВ.pdf
22 грудня 2018 19:17
Кошторис частина 2.pdf

Публічні документи

22 грудня 2018 13:11
Повноваження особи.pdf
22 грудня 2018 13:11
Інші критерії.pdf
22 грудня 2018 13:11
Досвід роботи.pdf
22 грудня 2018 13:11
4.imd

Публічні документи

22 грудня 2018 12:04
технічна частина.rar
22 грудня 2018 12:04
повноваження.rar
22 грудня 2018 12:04
кваліфікація МТБ.rar
22 грудня 2018 12:04
кваліфікація досвід.rar
22 грудня 2018 12:04
банківська гарантія.7z

Публічні документи

22 грудня 2018 16:42
Електронний підпис
22 грудня 2018 16:39
Статут.pdf
22 грудня 2018 16:39
Статут 2016.pdf
22 грудня 2018 16:39
Статут 2007.pdf
22 грудня 2018 16:39
Статут 2007 (зм. 2012 р).pdf
22 грудня 2018 16:39
Рішення засновника №2.pdf
22 грудня 2018 16:39
Рішення засновника №1.pdf
22 грудня 2018 16:39
пояснювальна записка.pdf
22 грудня 2018 16:39
Накази.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 7-1-1.pdf
22 грудня 2018 16:39
лс 2-1-10.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-9.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-8.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-7.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-6.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-5.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-4.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-3.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-2.pdf
22 грудня 2018 16:39
ЛС 2-1-1.pdf
22 грудня 2018 16:39
Ліцензія АВК-5.pdf
22 грудня 2018 16:39
календарний графік.pdf
22 грудня 2018 16:39
загальновиробничі.pdf
22 грудня 2018 16:39
Договора ЦПХ.pdf
22 грудня 2018 16:39
Договор У.pdf
22 грудня 2018 16:39
Договор М.pdf
22 грудня 2018 16:39
договірна ціна.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідки банків.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка по податках.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №148.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №147.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №146.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №145.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №144.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №143.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №142.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №141.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №140.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №139.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №138.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №137.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №136.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №134.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №133.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №132.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №131.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №130.pdf
22 грудня 2018 16:39
довідка №128.pdf
22 грудня 2018 16:39
Відомість ресурсів.pdf
22 грудня 2018 16:39
відгуки.pdf
22 грудня 2018 16:39
витяг із статуту.pdf
22 грудня 2018 16:39
бух. довідка.pdf
22 грудня 2018 16:39
Адміністративні.pdf
22 грудня 2018 16:39
12172 Сфера пласт p7s.rar
22 грудня 2018 16:39
236.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Альянс-трансбудсервіс

ТОВ ЛЕАС

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРОСЕРВІС - ПЛЮС - Ц"

ТОВ "СОЮЗ - ТОРГ - 2005"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 'ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА 'ЧЕРКАСИ'

ШАРПІНСЬКИЙ АНДРІЙ АНДРІЙОВИЧ

ТОВ АБК "ЕЛЕКТРО-БУД"

ПП "Сфера-Пласт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Альянс-трансбудсервіс
#38161784
Переможець 5 199 000,00
UAH з ПДВ
14 січня 2019 17:40

Документи

14 січня 2019 17:40
Електронний підпис
14 січня 2019 17:38
Протокол
03 січня 2019 16:50
Протокол
03 січня 2019 16:50
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 січня 2019 17:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Альянс-трансбудсервіс
#38161784
5 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 січня 2019 17:40
Електронний підпис
14 січня 2019 17:38
Протокол
03 січня 2019 16:50
Протокол
03 січня 2019 16:50
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2020 16:53
Довідка КБ-3 від 31.08.2020 договір 1 Медведівка.pdf укладений
24 вересня 2020 16:37
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:27
дод.угода 9 від 31.08.2020 до дог.1 Медведівка.pdf зміни до договору
10 вересня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 18:08
Дод.уг. 8 Медведівка зміни до договору
28 травня 2020 18:06
Електронний підпис укладений
15 січня 2020 11:54
Дод 7 _Медведівка.pdf зміни до договору
15 січня 2020 10:56
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 11:40
Дод угода_6_Медведівка.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 11:38
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 11:30
Допугода 5.pdf зміни до договору
23 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 14:20
дод угода 4_Медведівка.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 14:33
Дод угода_3 _ Медведівка.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2019 17:03
Дод угода _2_Медведівка.pdf зміни до договору
02 жовтня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:53
Додаткова угода_1_Медведівка.pdf зміни до договору
19 червня 2019 16:51
Електронний підпис укладений
19 червня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
26 лютого 2019 15:30
Договір.pdf укладений
26 лютого 2019 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п. 5.1 Розділу 5 «Виконання робіт» та пункту 10.2 Розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх у наступній редакції: «п. 5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту , закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт - з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 жовтня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору».; «п. 10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 жовтня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». ; Внести зміни до розділу 14 Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи сторін та печатки» в частині зміни реквізитів підрядника.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.3.3 Договору, сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. Ціна Договору зменшилась і становить 5 198,87280 тис. грн. з ПДВ. 2. Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 5 198,87280 тис.грн. з ПДВ». 3. Внести зміни до розділу 13 Договору «Додатки» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до додатку 4 "Календарний графік робіт" розділу 13 цього Договору та викласти його в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору в частині зміни реквізитів Замовника та викласти їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до п.4.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до договірної ціни. Ціна договору зменшилась і становить 4429,6824 тис.грн. з ПДВ.; Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору "Порядок здійснення оплати" та викласти їх у новій редакції: "п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 4429,6824 тис.грн. з ПДВ"; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строки дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 грудня 2019 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «п.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». Внести зміни додатку 1 до Договору – Договірна ціна, додатку 2 – План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додатку 3 - План фінансування будівництва на 2019 рік та додатку 4 - Календарний графік виконання робіт цього Договору «Додатки» та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «п.4.1. Підлягають виконанню в 2019 році роботи на суму 3 289,884 тис.грн. з ПДВ. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 1 139,7984 тис.грн. з ПДВ»; Внести зміни до п.5.1 розділу 5 «Виконання робіт» та п.10.2 розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «п.5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт- датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 травня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного договору»; «П.10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 травня 2020 року»; Додатки 2,3,4 до Договору будуть викладені в новій редакції додатково.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до преамбули Договору в частині зміни назви Департаменту містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації на Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації (відповідно до пункту 1.1 розпорядження Черкаської обласної державної адміністрації від 28.02.2020 № 125). 2. Ціна цього Договору становить 4 429,6824 тис. грн з ПДВ (чотири мільйони чотириста двадцять дев’ять тисяч шістсот вісімдесят дві гривні 40 копійок з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 3 289,884 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 960,89560 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 110,61305 тис. грн; - за рахунок субвенції на виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 218,37535 тис. грн. Підлягають виконанню в 2020 році роботи на суму 1 139,7984 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 1 025,8186 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 113,9798 тис. грн; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4. Відповідно до пунктів 3 і 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 5.1 Розділу 5 «Виконання робіт» та пункту 10.2 Розділу 10 «Строк дії договору» і викласти їх в наступній редакції: «5.1. Початок робіт визначається датою підписання договору по Об’єкту, закінчення робіт – датою прийняття Об’єкта в експлуатацію після повного виконання робіт Підрядником відповідно до умов Договору та проектно-кошторисної документації. Термін виконання робіт – з моменту підписання Договору та скріплення печатками Сторін і діє до 31 серпня 2020 року при наявності своєчасного фінансування, але у будь-якому разі до повного виконання робіт за предметом закупівлі та в рамках укладеного Договору»; «10.2. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 серпня 2020 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 5. Додаток 2 (План фінансування будівництва (на весь період будівництва), додаток 3 (План фінансування будівництва на 2020 рік) та додаток 4 (Календарний графік виконання робіт) до Договору викласти в новій редакції . 6. Внести зміни до Договору в частині зміни банківських реквізитів Замовника та Підрядника та викласти їх в новій редакції: Замовник: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації, 18000, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Хрещатик, 223, р/рUA818201720344271029184094996, р/рUA798201720344281029174094996, /рUA778201720344291029164094996, р/рUA808201720344201029167094996, Державна казначейська служба України м. Київ, Код ЄДРПОУ 40422357, тел.(0472) 37-23-93, 50-04-78. Підрядник: ТОВ «Альянс-трансбудсервіс», провул. Корнійчука, 17, оф. 5, м. Черкаси, 18015, р/р UA583543470000026000051509454 в ЧФЗАТ КБ «Приватбанк», МФО 354347, р/р UA578201720355379011700703706, Державне казначейство України МФО 820172 Код ЄДРПОУ 38161784, ІПН 381617823017, тел. (0472) 31-40-11, 38-30-38.» 7. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 8. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 9. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 10. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 11. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 12. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 3.3 Розділу 3. «Ціна договору» цього Договору, яким визначено, що ціна цього Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, Сторони домовились внести відповідні зміни до договірної ціни. 2. Ціна цього Договору зменшилась на 103,48440 тис. грн. і становить 4 326,198 тис. грн. з ПДВ (чотири мільйони триста двадцять шість тисяч сто дев’яносто вісім гривень 00 копійок з ПДВ). 3. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 4.1. розділу 4 Договору «Порядок здійснення оплати» та викласти їх у наступній редакції: «4.1. Виконано в 2019 році роботи на суму 3 289,884 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 2 960,89560 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 110,61305 тис. грн; - за рахунок субвенції на виконання інвестиційних проектів в рамках формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад – 218,37535 тис. грн. Виконано в 2020 році роботи на суму 1 036,314 тис. грн з ПДВ. Джерела фінансування: - за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров'я у сільській місцевості – 932,6826 тис. грн; - за рахунок субвенції з місцевого бюджету на співфінансування інвестиційних проектів - 103,6314 тис. грн; Замовник бере на себе фінансові зобов’язання лише після надходження відповідних коштів на його рахунок.» 4.Відповідно до пункту 3.4. Розділу 3. «Ціна договору» Сторони домовились, що Остаточна вартість Робіт за цим Договором, яку має сплатити Замовник на користь Підрядника, визначається на підставі фактично виконаних обсягів Робіт та оформлених і підписаних Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт - примірна форма № КБ-2в. 5. Викласти додатки 1, 2, 3, 4 до цього Договору в новій редакції. 6. Внести зміни до розділу Договору «Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки» в частині зміни реквізитів Підрядника: «Підрядник: ТОВ «Альянс-трансбудсервіс» провул. Корнійчука, 17, оф. 5 м. Черкаси, 18015 р/р UA873052990000026000041600774 в ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA578201720355379011700703706 Державне казначейство України Код ЄДРПОУ 38161784 ІПН 381617823017 тел. (0472) 31 40 11, 38 30 38. 7. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору та вважається укладеною з дати її підписання і скріплення підписів Сторін печатками та діє до повного виконання зобов’язань за Договором. 8. Інші умови Договору, не порушені цією додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 9. Кожна Сторона несе повну відповідальність за правильність вказаних нею у цій додатковій угоді реквізитів, іншої інформації, та зобов’язується своєчасно у письмовій формі повідомляти іншу Сторону про їх зміну, а у разі неповідомлення несе ризик настання пов’язаних з цим несприятливих наслідків. 10. Ставлячи свій підпис, Сторони підтверджують згоду на укладення цієї додаткової угоди та факт повного розуміння її умов і термінології. 11. Ця додаткова угода укладена у двох оригінальних примірниках по одному для кожної із Сторін, що мають однакову юридичну силу. 12. Юридичні адреси, банківські реквізити, підписи Сторін та печатки.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 лютого 2019 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 4 326 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 721 033,00 UAH)