Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

на проведення електронної закупівлі спирту етилового
Очікувана вартість
39 985,32 UAH
UA-2018-12-06-002671-c 70f3c7ce0d2d41c3b3ec8207703f3eea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Седченко Ірина Володимирівна

380445177018 plankdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26188952
Вебсайт: http://health.kiev.ua
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5
Контактна особа: Седченко Ірина Володимирівна
380445177018
plankdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 08:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 11:06
Очікувана вартість: 39 985,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Технічні вимоги


Предмет закупівлі:

1. Спирт етиловий 70% - 100 мл, 1558 флаконів ;
2. Спирт етиловий 96%- 100 мл, 192 флакони .

Обгрунтування потреби в проведені закупівель:
1.Для застосування у медичній практиці ( дотримання вимог санітарно-протиепідемчного режиму у структурних підрозділах центру).

Детальний опис предмета закупівель:
Спирт етиловий , розчин для зовнішнього застосування, 100 мл № 1 у скляному або полімерному флаконі з маркуванням українською мовою. Обов’язкова наявність інструкції щодо застосування українською мовою.

Перелік документів, що додаються:
1.Сертифікат якості на товар.
2.Реєстрація в Державному реєстрі оптово-відпускних цін на вироби медичного призначення (Витяг з реєстру).
3.Гарантійний лист постачальника щодо постачання запропонованого товару у кількості ,заявленій замовником, та належної якості.
Поставка - протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді), в кількості, заявленій замовником.
.Оплата здійснюється по факту поставки продукції.
Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином .
. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника

Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника
Умови поставки товарів:
Доставка товарів, завантажувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1331 штуки
на проведення електронної закупівлі спирту етилового
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2018  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24322000-7 — Спирти, феноли, фенолспирти та їх галогено-, сульфо-, нітро-, нітрозопохідні; жирні промислові спирти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ 32 707,50
UAH з ПДВ
32 707,50
UAH з ПДВ
Документи
КП "Фармація" 39 287,00
UAH з ПДВ
39 287,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

10 грудня 2018 11:14
Цінова та пакет.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ

КП "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ
#40564781
Переможець 32 707,50
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 12:33

Документи

13 грудня 2018 12:32
Протокол 235.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФАРМА МЕД СУМИ
#40564781
32 707,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 12:32
Протокол 235.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
рис3.jpeg укладений
25 січня 2019 16:26
рис2.jpeg укладений
25 січня 2019 16:25
рис.jpeg укладений
25 січня 2019 16:25