Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонтні хомути
Очікувана вартість
2 689 704,65 UAH
UA-2018-12-06-000876-b eeeeba40a7b249b3a17c3cddb273c944
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швачко Максим Ігорович

+380577075825 vodokanal2012@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Харківводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03361715
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Шевченка, будинок 2, місто Харків, Київський район
Контактна особа: Швачко Максим Ігорович
+380577075825
vodokanal2012@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 15:29
Звернення за роз’ясненнями: до 17 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 28 грудня 2018 15:31
Очікувана вартість: 2 689 704,65 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,19%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1330 шт
Ремонтні хомути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61030, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Диканівська, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 17:13
61_Перелiк_Змiн_до_ТД_Рем хомути 2.docx
17 грудня 2018 17:13
61_ТД__РЕМОНТНI_ХОМУТИ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
17 грудня 2018 17:13
61_ДОДАТОК_4_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
17 грудня 2018 17:13
61_ДОДАТОК_1_ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5_1.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5_2.docx
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_8_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_6_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5.docx
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_7_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_3_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_2_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_1.1.doc
17 грудня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2018 17:13
61_Перелiк_Змiн_до_ТД_Рем хомути 2.docx
17 грудня 2018 17:13
61_ТД__РЕМОНТНI_ХОМУТИ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ТД__РЕМОНТНI_ХОМУТИ.doc
17 грудня 2018 17:13
61_ДОДАТОК_4_НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_4_.doc
17 грудня 2018 17:13
61_ДОДАТОК_1_ НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_1_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5_1.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5_2.docx
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_8_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_6_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_5.docx
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_7_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_3_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_2_.doc
06 грудня 2018 15:26
61_ДОДАТОК_1.1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог
Дата подання: 11 грудня 2018 10:20
Дата відповіді: 14 грудня 2018 10:09
Згідно з вимогами Додатку 1.1 *Учасник обов’язково повинен зазначити наявність у власності/оренді/залучене на іншому праві користування волоконого(их) лазеру(ів) (не менше 1 штуки). Замовник закуповує ремонтні хомути. Навіщо учаснику мати для цього волоконний лазер? Просимо внести зміни до тендерної документації
Відповідь: Замовник закуповує ремонтні хомути, які повинні бути виготовлені Учасником відповідно до вимог Замовника, а саме: ескізу (Додаток 5.2. тендерної документації); технічного завдання (Додаток 5 тендерної документації), що передбачають виготовлення ремонтних хомутів за допомогою технології лазерної порізки, шляхом застосування волоконого лазеру.
Таким чином, наявність у Учасника у власності/оренді/залучене на іншому праві користування волоконого(их) лазеру(ів) (не менше 1 штуки) є обов'язковою умовою для виготовлення Учасником ремонтних хомутів відповідно до вимог Замовника.
Внесення змін до тендерної документації не планується.
Уточнення вимог
Дата подання: 11 грудня 2018 10:28
Дата відповіді: 14 грудня 2018 10:11
Замовник закуповує готовий товар - ремонтні хомути. Просимо внести зміни до Додатку 1 та прибрати по тексту вимогу "На підтвердження інформації, вказаної в довідці про виконання аналогічного договору, Учасник надає: • копію правоустановлюючого(их) документу(ів)(договір поставки/або договір купівлі-продажу/або рахунок-фактури/або договір оренди), що підтвреджують наявність у Учасника на праві власності/оренді/залучене на іншому праві користування волоконого(их) лазеру(ів) (не менше 1 штуки), який використовується Учасником при виготовлені товару, що є предметом закупівлі, завірену відповідно до вимог тендерної документації; • копії видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару/або інше, що свідчить (свідчать) про передачу волоконого(их) лазеру(ів) Учаснику у власність/оренду/залучене на іншому праві користування, завірену відповідно до вимог тендерної документації."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник закуповує ремонтні хомути, які повинні бути виготовлені Учасником відповідно до вимог Замовника, а саме: ескізу (Додаток 5.2. тендерної документації); технічного завдання (Додаток 5 тендерної документації), що передбачають виготовлення ремонтних хомутів за допомогою технології лазерної порізки, шляхом застосування волоконого лазеру.
Таким чином, наявність у Учасника у власності/оренді/залучене на іншому праві користування волоконого(их) лазеру(ів) (не менше 1 штуки) є обов'язковою умовою для виготовлення Учасником ремонтних хомутів відповідно до вимог Замовника.
Внесення змін до тендерної документації не планується.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-06-000876-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРОСТУ" , Код ЄДРПОУ:39856762
Дата подання: 18 січня 2019 10:30
Вимога ТОВ Кросту до КП Харківводоканал про надання інформації
В зв'язку з відхиленням тендерної пропозиції і як наслідок дискваліфікації ТОВ "КРОСТУ"- надсилаємо вимогу про надання детальної інформації стосовно підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРОСТУ". Текст вимоги міститься у прикріпленому документі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 січня 2019 09:20
Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «КРОСТУ» було встановлено, що учасником ТОВ «КРОСТУ» в порушення вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації (кваліфікаційний(і) критерій(її) до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації) не надано документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а саме.
Відповідно до вимог ч.1 п.2 Додатку 1 тендерної документації (кваліфікаційний(і) критерій(її) до учасників та перелік документів, що мають бути надані для підтвердження кваліфікації) Учасник повинен був надати копію аналогічного договору (не менше 1 штуки) з усіма додатками.
При детальному вивчені документів, наданих учасником ТОВ «КРОСТУ» в складі тендерної пропозиції, Замовником було визначено, що учасник ТОВ «КРОСТУ» не надав документу в повному обсязі, тобто копія аналогічного договору не містить в своєму складі усіх обов’язкових додатків до цього договору (Специфікація) та є невід’ємною частиною цього договору, чим було порушено вимоги п.2 Додатку 1 тендерної документації.
Не отримавши від учасника ТОВ «КРОСТУ» повного складу документу (аналогічного договору), Замовник не мав можливості визначити загальну суму цього договору та чи виконаний учасником ТОВ «КРОСТУ» цей договір у повному обсязі.
У зв’язку з вищенаведеним, Замовник, керуючись абз.2 п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII(далі – Закон), відхилив тендерну пропозицію учасника – ТОВ «КРОСТУ», визначивши, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 Закону.

Документи подані скаржником

18 січня 2019 10:30
Додаток 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-12-06-000876-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "КРОСТУ" , Код ЄДРПОУ:39856762
Дата подання: 01 лютого 2019 16:18
Скарга ТОВ "КРОСТУ" на ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА" - стосовно визначення переможця у закупвлі Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби.
Скарга на незаконну дискваліфікацію ТОВ "КРОСТУ" та ,як наслідок, незаконного визначення переможцем ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА" у закупівлі Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби. Текст Скарги ТОВ "КРОСТУ" з додатками додаються нижче у сканованому форматі PDF та JPEG
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 лютого 2019 12:27
рішення від 05.02.2019 №1228+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 лютого 2019 12:26
рішення від 20.02.2019 №1861.pdf
Дата публікації: 25 лютого 2019 19:45

Документи подані скаржником

01 лютого 2019 16:18
Скарга АМКУ Кросту.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 грудня 2018 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРОСТУ" 2 582 988,00
UAH з ПДВ
2 582 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА" 2 679 000,00
UAH з ПДВ
2 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВСС-СІСТЕМ" 2 680 000,00
UAH з ПДВ
2 680 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2018 16:45
Додаток 5,2.pdf
27 грудня 2018 16:45
Протокол 27 12.pdf
27 грудня 2018 16:45
Додаток 8.pdf
27 грудня 2018 16:45
Паспорт на хомут.pdf
27 грудня 2018 16:45
Статут з протоколами.pdf
27 грудня 2018 16:45
Державний реєстратор.pdf
27 грудня 2018 16:45
Відгук клієнта.jpg
27 грудня 2018 16:45
Витяг ПДВ КОПИЯ.pdf
27 грудня 2018 16:45
Аналогічний договір.pdf
27 грудня 2018 16:45
Додаток 5,1.pdf
27 грудня 2018 16:45
Додаток 5.pdf
27 грудня 2018 16:45
Додаток 2.pdf
27 грудня 2018 16:45
Додаток 1.1.pdf

Публічні документи

30 січня 2019 15:05
Електронний підпис
30 січня 2019 14:37
Довідка МВС.pdf
30 січня 2019 14:37
Довідка ДФС.pdf
30 січня 2019 14:37
Довідка ЄДР ЄРП.pdf
30 січня 2019 14:37
Тендерна пропозиція.pdf
26 грудня 2018 16:22
Електронний підпис
26 грудня 2018 16:18
Технічна специфікація.pdf
26 грудня 2018 16:18
Довідка додаток 2.pdf

Публічні документи

25 грудня 2018 12:31
Устав ВВС СИСТЕМ.pdf
25 грудня 2018 12:31
заг_відомості.pdf
25 грудня 2018 12:31
довідка.pdf
25 грудня 2018 12:31
61_ДОДАТОК_8_ (1).pdf
25 грудня 2018 12:31
61_ДОДАТОК_6_.pdf
25 грудня 2018 12:31
61_ДОДАТОК_5_1.pdf
25 грудня 2018 12:31
61_ДОДАТОК_2_.pdf
25 грудня 2018 12:31
61_ДОДАТОК_1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОСТУ"

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА"

ТОВ "ВСС-СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРОСТУ"
#39856762
Відхилено 2 582 988,00
UAH з ПДВ
08 січня 2019 16:26
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА"
#39624669
Переможець 2 679 000,00
UAH з ПДВ
29 січня 2019 15:57

Документи

08 січня 2019 16:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 січня 2019 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА"
#39624669
2 679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 листопада 2022 14:16
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2021 11:07
ДУ_3_131_2-ПЦ_19.pdf зміни до договору
14 грудня 2021 11:07
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:25
ДУ_2_131_2-ПЦ_19 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:51
ДУ_1_131-2_ПЦ_19 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 17:23
131-2-ПЦ-19.pdf укладений
28 лютого 2019 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.4. п. 11.12. Договору.
Номер договору про закупівлю: 131/2-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.4. п. 11.12. Договору.
Номер договору про закупівлю: 131/2-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі ст.ст. 651-654 Цивільного кодексу України, п.п. 11.12.4. п. 11.12. Договору.
Номер договору про закупівлю: 131/2-ПЦ/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 лютого 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 679 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 446 500,00 UAH)