Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пара, гаряча вода та повязана продукція
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2018-12-06-000667-c cc29e7a62d5f4905afcc17341e792334
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дідківський Олександр Володимирович

+380968760441 zakupki_zvk4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирська виправна колонія (№4)
Код ЄДРПОУ: 08563323
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., Житомир, Проспект Незалежності, 172
Контактна особа: Дідківський Олександр Володимирович
+380968760441
zakupki_zvk4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до статті 1 Закону України «Про природні монополії» від 20.04.2000р. № 1682-III природна монополія - це стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв’язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб’єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв’язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень. До зазначеного переліку, як суб’єкт господарювання, що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку постачання пара та гарячої води включено ДП «Житомирська виправна колонія (№4)». У зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на постачання пара та гарячої води, яка може бути надана тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи прийнято рішення про проведення закупівлі із застосуванням переговорної процедури з ДП «Житомирська виправна колонія (№4)». Підприємство має усі ліцензії передбачені законодавством. Постачання води питної вищевказаною установою здійснюється в межах діючих мереж підприємства, що розташовані на території м. Житомир і цим самим забезпечується їх повноцінне функціонування. Постачання пари та гарячої води у інший спосіб не існує.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 10:28
Оскарження наміру укласти договір: 12 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
525 Гкал
пара, гаряча вода та повязана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, м. Житомир, проспект Незалежності, 172
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-22-000008 ● adb43ac119b24fe0abaa312ad204eb5d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2019 16:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З 22.01.2019 №3

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Л. КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2019 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2018-12-06-000667-c від 06.12.2018 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв’язку з тим, що моніторинг було розпочато 22.01.2019 року, а закупівля завершена 12.12.2018 року, договір підписаний 12.12.2018 року, дата завершення дії договору 31.12.2018 року, договір виконаний в повному обсязі. Усунути виявлених недоліків не можливо.

2019-02-07 11:01:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№4)"
#08679971
Переможець 1 500 000,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 10:28

Документи

06 грудня 2018 10:27
Електронний підпис
06 грудня 2018 10:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 10:28

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№4)"
#08679971
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 10:27
Електронний підпис
06 грудня 2018 10:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 грудня 2018 15:35
Договір укладений
12 грудня 2018 15:33