Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин А- 95, дизильне паливо)
Очікувана вартість
581 094,00 UAH
UA-2018-12-06-000253-b f45e2c9822724e90a3e42a271301b429
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоркіна Надія Володимирівна

+380545395347 kr-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кролевецької РДА
Код ЄДРПОУ: 02147769
Вебсайт: http://krol-vidosvit.at.ua
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, Франка 8
Контактна особа: Сидоркіна Надія Володимирівна
+380545395347
kr-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 грудня 2018 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 27 грудня 2018 11:12
Очікувана вартість: 581 094,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 811,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Нафта і дистиляти (бензин А- 95, дизильне паливо)відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18807 л
Нафта і дистиляти (бензин А- 95, дизильне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, навчальні заклади відділу освіти Кролевецької РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 10:50
тендерна документація.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-16-000021 ● 8d8c0f6142fa46a999566b00c494a523
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 лютого 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 січня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

16.01.2019 №3

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Д. БОРОЗЕНЕЦЬ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 16.01.2019 № 3

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-06-000253-b 06.12.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель І. ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В зв’язку з допущеними порушеннями при проведенні закупівлі сторони дійшли взаємної згоди розірвати договір купівлі-продажу № 4 від 18.01.2019 р., так як порушення виправити неможливо.

2019-02-08 11:47:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

З метою усунення виявлених порушень законодавства Замовником прийнято рішення про розірвання договору про закупівлю.

2019-02-08 13:54:23

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 грудня 2018 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Срібранець Микола Борисович" 529 260,95
UAH з ПДВ
519 339,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговий Дім Сан Ойл 519 343,73
UAH з ПДВ
519 343,73
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2018 19:02
скан договір печатка.tif
22 грудня 2018 19:02
Договір про закупівлю.docx
22 грудня 2018 19:02
скан тенд пропоз осв.tif
22 грудня 2018 19:02
паспорт ст 2.TIF
22 грудня 2018 19:02
паспорт ст 1.TIF
22 грудня 2018 19:02
Лист-гарантія.tif
22 грудня 2018 19:02
Наявність працівників.tif
22 грудня 2018 19:02
Наявність обладнання.tif
22 грудня 2018 19:02
inquiry_print.pdf
22 грудня 2018 19:02
Свідоцтво ПДВ.tif
22 грудня 2018 19:02
витяг ДР.docx

Публічні документи

22 грудня 2018 14:34
Електронний підпис
22 грудня 2018 13:49
Тендерна документація.rar
22 грудня 2018 13:49
ЦП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Срібранець Микола Борисович"

ТОВ Торговий Дім Сан Ойл

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Срібранець Микола Борисович"
#2435509715
Переможець 519 339,10
UAH з ПДВ
03 січня 2019 09:33

Документи

03 січня 2019 09:32
Електронний підпис
03 січня 2019 09:31
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 січня 2019 09:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Срібранець Микола Борисович"
#2435509715
519 339,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 січня 2019 09:32
Електронний підпис
03 січня 2019 09:31
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2019 11:30
додаткова угода укладений
08 лютого 2019 11:27
протокол 111 укладений
08 лютого 2019 11:27
дод уг. 1.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 11:18
протокол 111.pdf зміни до договору
08 лютого 2019 11:18
Електронний підпис укладений
21 січня 2019 16:31
Договір 4 зміни до договору
21 січня 2019 16:27
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 11:15
Договір 4 укладений
18 січня 2019 11:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опублікування договору та додатків до нього
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з допущеними порушеннями при проведенні закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 871,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв’язку з допущеними порушеннями при проведенні закупівлі.