Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження її експертизи
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2018-12-05-005174-c 5ff878a3e8d94beaac020b730c9f8a29
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Вікторович Єрошкін

+380685224595 osvita.buchgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142342
Місцезнаходження: 51200, Україна , Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул.Радянська, будинок 39
Контактна особа: Сергій Вікторович Єрошкін
+380685224595
osvita.buchgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 20:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 21:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 21:05
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження її експертизи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 20:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 20:31
Оголошення проек.-кош. док..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 05 грудня 2018 21:21
Дата відповіді: 06 грудня 2018 12:04
Аукціон відбудеться 13.12.2018 р. Якщо цього ж дня визнаєте переможця, то підписати договір зможете не раніше 17.12.2018 р. Запитання: Який термін виконання? PS: експертиза СС1-15 к.д, СС2 - 30 к.д.
Відповідь: У зв'язку з закінченням року, термін виконання повинен бути не пізніше 21.12.2018 року.
Термін виконання
Дата подання: 06 грудня 2018 12:15
Дата відповіді: 10 грудня 2018 21:00
"У зв'язку з закінченням року, термін виконання повинен бути не пізніше 21.12.2018 року." Це не виправдання! За 4 дні дану роботу ніхто не зробе. Хіба що зробе та компанія, яка вже розпочала проектування і знає, що вона буде переможцем. Експертизу необхідно виконати?
Відповідь: Не зрозуміло, що саме Ви вважаєте виправданням? Та яким чином будь хто може знати результати проведення процедури закупівлі і вважати себе переможцем? Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно діючого законодавства(http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/560-2011-%D0%BF/print1516982119887216), строк проведення експертизи НЕ ПОВИНЕН ПЕРЕВИЩУВАТИ терміни зазначені у вашому зверненні, та може бути меншим, так як мінімальний строк проведення експертиз в законі не зазначений (Пункт 14. Строк проведення експертизи не повинен перевищувати:
- для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності), - 30 календарних днів;{Абзац другий пункту 14 в редакції Постанови КМ № 403 від 07.06.2017}
- для об'єктів, що становлять підвищену ядерну та радіаційну небезпеку, і тих, щодо яких проводиться оцінка їх впливу на навколишнє природне середовище, - 90 календарних днів;
- для об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками, що споруджуються на територіях із складними інженерно-геологічними та техногенними умовами, - 15 календарних днів;{Абзац четвертий пункту 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 403 від 07.06.2017}
- кошторисної частини проекту будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками - 15 календарних днів.{Абзац п'ятий пункту 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 403 від 07.06.2017}.
На Ваше запитання :"Експертизу необхідно виконати?, відповідаємо, що проведення експертизи необхідно виконати.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 21:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 198 722,50
UAH з ПДВ
198 722,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 17:23
Електронний підпис
11 грудня 2018 17:13
Цінова пропозиція.pdf
11 грудня 2018 17:13
Фін звітність.pdf
11 грудня 2018 17:13
Технічні вимоги.pdf
11 грудня 2018 17:13
Сертифікат Куделя .pdf
11 грудня 2018 17:13
Сертифікат Гурьев.pdf
11 грудня 2018 17:13
Паспорт та ІНН.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 9.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 8.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 7.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 6.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 5.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 4.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 3.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 2.pdf
11 грудня 2018 17:13
Кошторис 1.pdf
11 грудня 2018 17:13
Договор Могилев.pdf
11 грудня 2018 17:13
Договір Катеринівка.pdf
11 грудня 2018 17:13
Довідка про огляд .pdf
11 грудня 2018 17:13
Витяг з ЄДР 05.11.pdf
11 грудня 2018 17:13
Витяг Єдиного податку.pdf
11 грудня 2018 17:13
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2900014099
Переможець 198 722,50
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 12:25

Документи

13 грудня 2018 12:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ"
#2900014099
198 722,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 12:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 16:09
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 17:39
159-3.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:36
159-2.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:36
159-1.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:36
додат угод до дог№159.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 17:36
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 09:31
договор №159 проекти.pdf укладений
18 грудня 2018 09:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): поділ договору на 3 частини. відсутня можливість зареєструвати цілком. Сума не змінилась.
Номер договору про закупівлю: 159
Договір:
Номер додаткової угоди: 159
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 198 722,00
UAH з ПДВ