Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонер C-EXV 49).
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-12-05-002691-c cc85c1ee539542e8ad4804a5780ec309
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лісневський Роман Сергійович

+380445070514 2858412@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 05445267
Місцезнаходження: 01014, Україна , м. Київ обл., місто, вулиця Петра Болбочана, 6
Контактна особа: Лісневський Роман Сергійович
+380445070514
2858412@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 14:21
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2018 14:21
Початок аукціону: 11 грудня 2018 14:37
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонер C-EXV 49).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 14:17
Форма пропозиції.doc
05 грудня 2018 14:17
Договір.doc
05 грудня 2018 14:17
Документація про проведення допорогової закупівлі.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2018 10:31
Дата відповіді: 06 грудня 2018 11:14
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит від 06.12.2018р. Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» повідомляє наступне.
Комунальним підприємством «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва» розпочато процедуру закупівлі «30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (тонер C-EXV 49)», ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-05-002691-c, очікувана вартість закупівлі: 18 000,00 грн. (вісімнадцять тисяч гривень 00 копійок).
Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору. Відповідно до пункту 6.4. «Порядку здійснення допорогових закупівель», вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в електронних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Виходячи з вище наведеного, учасники подають свої пропозиції відповідно до вимог зазначених в Документації про проведення допорогової закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 15 000,00
UAH з ПДВ
12 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 17 800,00
UAH з ПДВ
12 899,00
UAH з ПДВ
Немає
СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ 17 657,00
UAH з ПДВ
13 978,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 16 848,00
UAH з ПДВ
16 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

ГО "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

СИНЮЧЕНКО АРТЕМ МИХАЙЛОВИЧ

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
Переможець 12 890,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 15:25

Документи

13 грудня 2018 15:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
12 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 15:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір укладений
19 грудня 2018 17:46