Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Оноре Де Бальзака, 12, 14 у Деснянському районі»
Очікувана вартість
324 342,00 UAH
UA-2018-12-05-001128-b 902e6e17c7474c39a104cf1faf4a861e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
17 жовтня 2018 року було оголошено торги ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Оноре Де Бальзака, 12, 14 у Деснянському районі». Переможцем визначено ТОВ «Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони» та було укладено Договір № 201/11 від 05.11.2018. Оскільки частина робіт уже виконана і технологічно пов’язана з роботами, які плануються, а саме: - збільшення демонтажних робіт асфальтобетонного та щебеневого покриття з вивозом сміття; - збільшення кількості підстильних шарів з піску та щебеню та оскільки даний перелік робіт знаходиться в зоні вже виконаних підрядником об’ємів (улаштуванню покриття із ФЕМ, встановлено поребрик, установлені лави та урни, влаштовані газони), виникає ризик пошкодження цих робіт спецтехнікою (трактори, самоскиди, маніпулятори тощо), яка повинна використовуватись для вищевказаних робіт, так як для доступу до нових будівельних майданчиків необхідно буде рухатись по готовим доріжкам та газонам. Тому існує необхідність у виконанні робіт одним підрядником з метою забезпечення сумісності інженерних, технічних та монтажних рішень, додаткові роботи, не визначені під час укладення договору, технічно та економічно пов’язані з первинним договором. Підстава: Позитивний експертний звіт № 1232—18/ПРОЕКСП від 19.11.2018

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 18:00
Оскарження наміру укласти договір: 16 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021-2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу на вул. Оноре Де Бальзака, 12, 14 у Деснянському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02225, Україна, Київська область, м. Київ, сквер на вул. Оноре Де Бальзака, 12, 14 у Деснянському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

05 грудня 2018 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
Переможець 324 342,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2018 18:00

Документи

05 грудня 2018 18:00
Електронний підпис
05 грудня 2018 17:55
повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2018 18:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спеціалізоване підприємство технічних засобів безпеки та охорони"
#37845696
324 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 грудня 2018 18:00
Електронний підпис
05 грудня 2018 17:55
повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:02
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 17:40
ДУ 5.pdf зміни до договору
30 липня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
10 квітня 2019 09:45
ДУ 4.pdf зміни до договору
10 квітня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
05 квітня 2019 14:46
ДУ 3.pdf зміни до договору
05 квітня 2019 14:43
Електронний підпис укладений
26 березня 2019 18:44
ДУ 2.pdf зміни до договору
26 березня 2019 18:42
Електронний підпис укладений
18 грудня 2018 16:29
ДУ 1.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 16:25
Електронний підпис укладений
17 грудня 2018 14:27
договір укладений
17 грудня 2018 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 251/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 251/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внести зміни до п.п. 1.1., 2.1., 2.5. Договору та викласти їх у нові й редакції
Номер договору про закупівлю: 251/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 251/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти скоригований Календарний графік в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 251/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 251/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до л.л. 1.1, 2.1, 2.5 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 251/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 251/12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п 2.1 Договору у новій редакції; Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) до Договору викласти у новій редакції, що додаються до цієї Додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 251/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 322 049,31
UAH (в тому числі ПДВ 53 674,88 UAH)