Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне та дрібне канцелярське приладдя
Очікувана вартість
3 070,00 UAH
UA-2018-12-05-000392-a a8846c27aae444f2a1292df0a6715a68
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лукашук Василь Володимирович

+380337221452 lukashukvv2410@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Нововолинсько-Іваничівське об’єднане управління Пенсійного фонду України Волинської області
Код ЄДРПОУ: 40442724
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., Нововолинськ, бульвар Шевченка, 7
Контактна особа: Лукашук Василь Володимирович
+380337221452
lukashukvv2410@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 14:48
Очікувана вартість: 3 070,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пач
Скоби для степлера (зшивача) №24 (1000 шт в пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
150 пач
Скоби для степлера (зшивача) №10 (1000 шт. в пачці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
3 шт
Файли А4 (100 шт. в упаковці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
8 шт
Дирокол (діркопробивач)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
7 шт
Степлер (зшивач) №24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
10 шт
Степлер (зшивач) №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
50 шт
Перекидні календарі на 2019 рік (настільні)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Колгоспна,24а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30199792-8 — Календарі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 13:02
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2018 10:35
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ 2 545,14
UAH з ПДВ
2 545,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 3 015,18
UAH з ПДВ
3 015,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2018 09:18
Сертифікати.rar
07 грудня 2018 09:18
ПДВ.pdf
07 грудня 2018 09:18
Витяг 08.11.2018.pdf
07 грудня 2018 09:18
Цінова пропозиція

Публічні документи

07 грудня 2018 12:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 грудня 2018 12:44
Протокол.pdf
07 грудня 2018 12:44
Наказ.pdf
07 грудня 2018 12:44
Документи Ромус.pdf
07 грудня 2018 12:44
Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2018 12:44
Витяг Ромус 03.12.2018.pdf
07 грудня 2018 12:44
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОРВЕТ

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
Переможець 2 545,14
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 12:35

Документи

12 грудня 2018 12:35
Електронний підпис
12 грудня 2018 12:26
Рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОРВЕТ
#21337459
2 545,14
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2018 12:35
Електронний підпис
12 грудня 2018 12:26
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 11:40
Договір укладений
21 грудня 2018 11:36