Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання планшету для КЗ"Районної бібліотеки для дітей" с.Левків
Очікувана вартість
4 811,00 UAH
UA-2018-12-05-000034-c 62ef3bde49c84dda8f527c3034206aa5
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Басько

+380986089983 kulturazhrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури і туризму Житомирської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02227736
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, пров. 1-й Корольова, 6
Контактна особа: Оксана Басько
+380986089983
kulturazhrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 грудня 2018 08:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 08:12
Очікувана вартість: 4 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Планшет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, м.Житомир, 1 пров.Корольова 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 грудня 2018 08:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 грудня 2018 08:06
ДОГОВІР..doc
05 грудня 2018 08:06
СПЕЦИФІКАЦІЯ.doc
05 грудня 2018 08:06
ІНФОРМАЦІЯ.doc
05 грудня 2018 08:06
Предмет закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 06 грудня 2018 10:56
Дата відповіді: 06 грудня 2018 12:13
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно даним технічним характеристикам.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій