Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2018-12-04-004879-c a1f8173014794f27901c846e762a58f0
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2018 17:20
Початок аукціону: 12 грудня 2018 12:02
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування (транспортом постачальника), навантаження, розвантаження, монтаж меблів, встановлення та інших витрат, визначених законодавством.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Замки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 17:11
Оголошення замки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 10:30
Дата відповіді: 05 грудня 2018 11:47
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає свою пропозицію у відповідності з технічними (якісними) вимогами на товар із зазначенням виробника запропонованої продукції.
Технічні та якісні умови
Дата подання: 06 грудня 2018 15:04
п.1 "Комплект: ручка на планці під PZ + механізм 62,5 мм + циліндр 30/30)" та п.2 "Комплект: ручка на планці під PZ+механізм 62,5 мм+циліндр 30/30" повністю співпадають за кількістю та технічними характеристиками. Це поитлкове дублювання, чи вам потрібно саме 160 таких коплектів (80+80)?
Відповідь відсутня
Запит на контактний номер телефону
Дата подання: 06 грудня 2018 17:15
Просимо надати контактний номер телефону робітника відповідального за проведення аукціону для погодження технічних характеристик продукції.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 12 грудня 2018 14:53
Невідповідність цінової пропозиції, технічних вимог та порівняльної таблиці.
На жаль, Учасник, якого система визначила, як переможця редукціону, надав цінову пропозицію не на повний обсяг товару для закупівлі (7 (сім) позицій по 80 штук), на відміну від технічних вимог Замовника (6 (шість) позицій по 80 шт.) та порівняльної!!! таблиці (5 (п'ять) позицій по 80 шт.). Тобто до розрахунку аукціону переможцем було подано на 80 комплектів менше ніж у інших Учасників. Звісно, це напряму впливає на кінцеву суму пропозиції. Документи наступних Учасників мають повну кількісну пропозицію згідно до вимог Замовника, та як слідство дорожчу, що, в свою чергу, унеможливлює справедливий розгляд цін. Сподіваємось на розуміння Замовника та неупереджене ставлення до всіх Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 грудня 2018 19:52
Шановний Учаснику! Ваше зауваження прийнято до уваги.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд", Код ЄДРПОУ:35779669
Дата подання: 12 грудня 2018 20:16
Оскарження дискваліфікації ТОВ "Постач Роз Буд"
ТОВ "Постач Роз Буд" не погоджується з причинами дискваліфікації. На площадці чітко зазначено що необхідна кількість продукції 400 шт. Запропонована продукція повністю відповідає технічним вимогам замовника. Кількість була погоджена в телефонному режимі. Виходячи з вищенаписаного просимо Вас або повернути до кваліфікації пропозицію ТОВ "Постач Роз Буд" або відмінити аукціон з обов'язковим запрошенням всіх учасніків даннного аукціону задля підтримання принципів конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2018 16:53
Шановний учаснику! Тендерним комітетом було уважно розглянуто важу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо. Надана вами цінова пропозиція містить сім найменувань товару, тоді як в Додатку №1 Оголошення чітко зазначено шість найменувань. Крім того, де-які найменування навіть не співпадають з тими, які має намір придбати Замовник.
Також вам було надано зауваження щодо відсутності гарантійного листа, в якому гарантується надання зразків товару, який пропонується до поставки, що вкрай важливо для візуальної оцінки якості товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 14 грудня 2018 11:25
Вимога на ЗАМОВНИКА - Безпідставна дискваліфікація
Замовник відверто не помічає в складі поданої пропозиції лист Учасника в довільній формі, який гарантує поставку товару!?! Мало того, що Замовник безтолково створив технічні вимоги, не зміг донести це в доступній формі для усіх бажаючих прийняти участь в аукціоні, так ще й вимагає крім закупівлі Товару отримання послуги з його монтажу, що є прямим порушенням Закону про публічні закупівлі. Все це потребує додаткових витрат на ліцензування, наявність кваліфікованих та сертифікованих спеціалістів тощо разом з іншим кодом закупівлі!!! ТОВ Епіцентр надає затребуваний гарантійний лист сліпо повторюючи порушення Замовника. Звичайно, Замовник повинен був все це знати заздалегідь та хоча б не акцентувати на цьому увагу. Вимагаємо розгледіти лист, який гарантує поставку якісного товару, відмінити дискваліфікацію ФОП Мілова та неупередженого ставлення до всіх Учасників...
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 грудня 2018 17:30
Шановний учаснику! Тендерним комітетом було уважно розглянуто важу вимогу. За результатами розгляду повідомляємо. Надані вами гарантійні листи містять інформацію щодо надання документів, які передбачено тендерною документацією, в паперовому вигляді, надання документів, що підтверджують якість продукції та надання зразків запропонованого товару. При цьому вами свідомо проігнорована вимога, зазначена в п.5. розділу «Додаткові умови» Дод. №1 Тендерної документації про надання гарантійного листа щодо СВОЄЧАСНОЇ поставки, РОЗВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ У ПРИМІЩЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. З огляду на закінчення фінансового року і стислі терміни для отримання товару з подальшою своєчасною його оплатою, Замовник має пересвідчитись в тому, що товар в Учасника є в наявності і може буде поставлений в термін, визначений в Оголошенні. Крім того, так як в штаті управління освіти відсутні вантажники і працюють переважно жінки, Замовник має бути впевненим, що при постачанні товару не виникне ситуація, при якій товар повинні бути розвантажувати фахівці, які працюють в управлінні освіти. Гарантійний лист цього змісту відсутній!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.c4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 14 грудня 2018 18:26
Корупційні діяння Замовника?
Суть попередньої вимоги - порушення в частині вимог Замовника до Учасника - Вимога прогарантувати доставку, розвантаження та МОНТАЖ !!! Це порушення Закону - різні коди закупівель. (Епіцентр, до речі завдяки Вам, також цим порушив). Нам зрозуміла Ваша неспроможність створити вірне технічне завдання до предмету закупівлі, але Ви, до того ж, допускаєте подальшу низку порушень процедури проведення закупівлі. Ігноруєте запитання до закупівлі, хоча згідно з Законом зобовязані надати відповідь. Далі, маючи заплутане по кількості завдання, Ви проводите аукціон, змушуючи Учасників знаходитись в нерівних умовах. На цьому Ви не зупиняєтесь, та продовжуєте свої дії, спрямовані на якомога більшу витрату коштів платників податків? З огляду на закінчення фінансового року і стислі терміни для отримання товару з подальшою своєчасною його оплатою Ви йдете на відверті порушення? Переможець редукціону надав Вам слушну пораду про відміну аукціону з обов'язковим запрошенням всіх Учасників даного аукціону задля підтримання принципів конкуренції. Також радимо Вам скористатись цією можливістю та як мінімум заощадити значні державні кошти, відсторонившись від корупційної складової.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 19:02
вами свідомо проігнорована вимога, зазначена в п.5. розділу «Додаткові умови» Дод. №1 Тендерної документації про надання гарантійного листа щодо СВОЄЧАСНОЇ поставки, РОЗВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ У ПРИМІЩЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. З огляду на закінчення фінансового року і стислі терміни для отримання товару з подальшою своєчасною його оплатою, Замовник має пересвідчитись в тому, що товар в Учасника є в наявності і може буде поставлений в термін, визначений в Оголошенні. Крім того, так як в штаті управління освіти відсутні вантажники і працюють переважно жінки, Замовник має бути впевненим, що при постачанні товару не виникне ситуація, при якій товар повинні бути розвантажувати фахівці, які працюють в управлінні освіти. Гарантійний лист цього змісту відсутній!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд", Код ЄДРПОУ:35779669
Дата подання: 16 грудня 2018 11:57
Клопотання про відміну аукціону та запобігання корупції
Доводимо до Вашого відому що Запропонована продукція ТОВ "Епіцентр К" частково виготовлена в Россії. Приймаючи таку пропозицію Ви порушуєте Закон України "Про санкції" та інші підзаконні акти. Також вказуємо на те що процедура Прозоро була проведена зі значними порушеннями про що свідчать указані факти у скаргах учасників. Знаючи про всі ці порушення тендерний комітет замість того щоб відмінити аукціон бере і приймає пропозцію учасника з найвищою ціною - що в свою чергу свідчить про змову та корупційні діяння замовника. Виходячи з вищенаписаного вимагаємо відмінити аукціон, привести тендерну документацію до відповідності та провести аукціон повторно запросивши всіх учасників данного аукціону. Нагадуємо Вам що корупційні діяння являються кримінальним правопорушенням і в разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені передати інформацію до прокуратури . Також вимагаємо в аукіонах вказувати контактні номера відповідальних осіб оскільки додзвонитися на номер указані в аукціоні не можливо. А на запитання у аукціоні замовник просто проігнорував.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 19:08
Надана вами цінова пропозиція містить сім найменувань товару, тоді як в Додатку №1 Оголошення чітко зазначено шість найменувань. Крім того, де-які найменування навіть не співпадають з тими, які має намір придбати Замовник. Також вам було надано зауваження щодо відсутності гарантійного листа, в якому гарантується надання зразків товару, який пропонується до поставки, що вкрай важливо для візуальної оцінки якості товару.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-12-04-004879-c.c6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 18 грудня 2018 12:16
Корупційна складова? Вимога на корупційного ЗАМОВНИКА.
Зважаючи на надмірне навантаження Замовника, ігноруючого вимоги Учасників аукціону, будемо вимушені також подати запит до прокуратури! Мабуть Замовнику так буде зручніше відповідати за свої дії та бездіяння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2018 19:01
Вами СВІДОМО проігнорована вимога, зазначена в п.5. розділу «Додаткові умови» Дод. №1 Тендерної документації про надання гарантійного листа щодо СВОЄЧАСНОЇ поставки, РОЗВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ У ПРИМІЩЕННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ. З огляду на закінчення фінансового року і стислі терміни для отримання товару з подальшою своєчасною його оплатою, Замовник має пересвідчитись в тому, що товар в Учасника є в наявності і може буде поставлений в термін, визначений в Оголошенні. Крім того, так як в штаті управління освіти відсутні вантажники і працюють переважно жінки, Замовник має бути впевненим, що при постачанні товару не виникне ситуація, при якій товар повинні бути розвантажувати фахівці, які працюють в управлінні освіти. Гарантійний лист цього змісту відсутній!
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд" 72 960,00
UAH з ПДВ
72 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна" 92 920,00
UAH з ПДВ
92 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 132 024,00
UAH з ПДВ
132 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 грудня 2018 16:22
Лист-гарантія 623-18.pdf
11 грудня 2018 16:11
Технічні вимоги 623-18.pdf
11 грудня 2018 16:02
Порівняльна 623-18.pdf
11 грудня 2018 16:02
Цінова пропозиція 623-18.pdf
11 грудня 2018 16:02
Гарантія замки.pdf
11 грудня 2018 16:02
Лист замки.PDF
11 грудня 2018 16:02
Повн_відомост.zip
11 грудня 2018 16:02
ВитягNEW.pdf
11 грудня 2018 16:02
Довідка з банку 2018.pdf
11 грудня 2018 16:02
відомості учасника.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 16:59
ВЫТЯГ 10.18.pdf
11 грудня 2018 16:59
Захист довкілля.pdf
11 грудня 2018 16:59
Dovidka_18200447370130214718.pdf
11 грудня 2018 16:59
Досвід замки.pdf
11 грудня 2018 16:59
ІПН.pdf
11 грудня 2018 16:59
Паспорт.pdf
11 грудня 2018 16:59
Довідка з банкуу.pdf
11 грудня 2018 16:59
Гарантія зразків.pdf
11 грудня 2018 16:59
Гарантія по паперу.pdf
11 грудня 2018 16:59
Згода з договором Св..pdf
11 грудня 2018 16:59
Згода на обробку перс..pdf
11 грудня 2018 16:59
Банківський рахунок.pdf
11 грудня 2018 16:59
Довідка працівники.pdf
11 грудня 2018 16:59
Довідка мтб.pdf
11 грудня 2018 16:59
Технічна.pdf
11 грудня 2018 16:59
проект договору.pdf
11 грудня 2018 16:59
Додаток Два - цінова.pdf

Публічні документи

13 грудня 2018 18:44
Проект Договору.pdf
11 грудня 2018 16:47
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"

ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Постач Роз Буд"
#35779669
Відхилено 72 960,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 19:54
ФОП "Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Відхилено 92 920,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 17:57
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 132 024,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
132 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 171 (замки).PDF укладений
26 грудня 2018 15:31