Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

СОУ 42.1-37641918-105:2013 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями), протягом 12 місяців
Очікувана вартість
477 737,00 UAH
UA-2018-12-04-004030-c db06fd3a5986467da8fc61b365930ce1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 vita1906@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
vita1906@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 09:00
Початок аукціону: 21 грудня 2018 12:28
Очікувана вартість: 477 737,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

СОУ 42.1-37641918-105:2013 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями),
протягом 12 місяців
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СОУ 42.1-37641918-105:2013 Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачеве і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями),
протягом 12 місяців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:54
Проект договору ліфти 2019.doc
04 грудня 2018 15:54
ТД ліфти 2019 р.doc
04 грудня 2018 15:54
Додатки до ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Житомирліфт-Сервіс 393 684,13
UAH з ПДВ
393 684,13
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЛІФТРЕММОНТАЖ" 428 762,12
UAH з ПДВ
428 762,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2019 12:14
Електронний підпис
10 січня 2019 14:13
пояснювальна.pdf
10 січня 2019 14:13
податок.pdf
10 січня 2019 14:13
обєктний.pdf
10 січня 2019 14:13
машино години.pdf
10 січня 2019 14:13
локальний.pdf
10 січня 2019 14:13
зп 7024.pdf
10 січня 2019 14:13
звв.pdf
10 січня 2019 14:13
трудомісткість.pdf
10 січня 2019 14:13
звв ЖЛС.pdf
10 січня 2019 14:13
дог автопослуги.pdf
10 січня 2019 14:13
админ ЖЛС.pdf
10 січня 2019 14:13
договірна ціна
10 січня 2019 14:13
ресурси.pdf
10 січня 2019 14:13
ресурси підсумкова.pdf
10 січня 2019 14:13
прибуток.pdf
10 січня 2019 14:13
прайси.pdf
29 грудня 2018 13:22
Електронний підпис
28 грудня 2018 13:51
довідка інші
28 грудня 2018 13:33
довідка
19 грудня 2018 17:34
Електронний підпис
19 грудня 2018 16:07
додаток 2.pdf
19 грудня 2018 16:07
частина 3.pdf
19 грудня 2018 16:07
частина 2.pdf
19 грудня 2018 16:07
част 1.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб3.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 8.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 7.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 6.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 5.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 4.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 3.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 2.pdf
19 грудня 2018 16:07
кб2 1.pdf
19 грудня 2018 16:07
дог ціна 96.pdf
19 грудня 2018 16:07
дог ЕВР.pdf
19 грудня 2018 16:06
дог ДУ 96_4160.pdf
19 грудня 2018 16:06
дог ДУ 96_3145.pdf
19 грудня 2018 16:06
дог ДУ 2_5.pdf
19 грудня 2018 16:06
дог ДУ 1_150.pdf
19 грудня 2018 16:06
дог автопослуги.pdf
19 грудня 2018 16:06
директор.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 14:54
ilovepdf_merged (3).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Житомирліфт-Сервіс

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦЛІФТРЕММОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Житомирліфт-Сервіс
#35099829
Переможець 393 684,13
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 12:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Житомирліфт-Сервіс
#35099829
393 684,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2020 11:05
ду 1_3_22 від 09.04.20 закриття ліфти.pdf зміни до договору
09 квітня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
17 січня 2020 08:48
дод. угода 1-2-2.pdf зміни до договору
17 січня 2020 08:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 15:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:39
Дод.угода на зменш фін та продовж терміну - ліфти.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
17 січня 2019 09:31
договір №1 від 16.01.19 ліфти .pdf укладений
17 січня 2019 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2019 році на 186 121,56 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сто двадцять одну гривню 56 коп.) без ПДВ. Керуючись п.1.3 Договору № ТО-1930/1 від 16.01.2019 року та ст. 36 ч. 4 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та викласти в наступній редакції пункти 7.1., 13.1. Договору, а саме: 7.1. Строк надання послуг складає: - початок: дата підписання договору; - закінчення: 31.12.2020 року. 13.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2020р., а в частині оплати наданих послуг – до повного їх виконання. Внести зміни до календарного графіку – Додаток №2. Сума договору після внесення змін: 393 684,13 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: ТО-1930/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1/100
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2020 рік в розмірі 186 121,56 грн. (сто вісімдесят шість тисяч сто двадцять одна гривня 56 коп.) без ПДВ. Сума договору після внесення змін: 393 684,13 грн. (без ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга.
Номер договору про закупівлю: ТО-1930/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 128 465,56 грн. (сто двадцять вісім тисяч чотириста шістдесят п’ять гривень 56 коп.) без ПДВ. Всього сума фінансування на 2020 рік становить 57 656,00 грн. (п’ятдесят сім тисяч шістсот п’ятдесят шість гривень 00 коп.) без ПДВ. Сума цього Договору становить 265 218 грн. 57 коп. (двісті шістдесят п’ять тисяч двісті вісімнадцять гривень 57 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: ТО-1930/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/3/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 09 квітня 2020
Сума оплати за договором: 265 218,57
UAH