Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз із заднім навантаженням
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2018-12-04-003544-c 1869700b6ff44457ab1844e68e76573e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Жувако

+380506254081 kr-sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Красноріченська селищна рада Кремінського району Луганської області
Код ЄДРПОУ: 04337085
Місцезнаходження: 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, 20
Контактна особа: Віталій Жувако
+380506254081
kr-sovet@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2018 15:45
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2018 15:45
Початок аукціону: 20 грудня 2018 14:34
Очікувана вартість: 1 550 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Великовантажні мототранспортні засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92913, Україна, Луганська область, Красноріченське, Центральна 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2018  —  30 грудня 2018
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:13
ТД Красноречинск — СБМ2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-26-000016 ● 8d126be8dcd141fa81f6f72093fb1548
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2019 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З


26.02.2019 № 3

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.02.2019 № 3


Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-04-003544-c 04.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Протокол №9/1 про усунення Виявленх органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

2019-05-31 11:18:48


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2020-02-04 16:24:25

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 грудня 2018 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 1 548 600,00
UAH з ПДВ
1 548 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укравтозапчастина 1 549 992,00
UAH з ПДВ
1 549 992,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2018 12:04
Довідка МВС.pdf
22 грудня 2018 12:02
Довідки.pdf
19 грудня 2018 15:11
Електронний підпис
19 грудня 2018 11:01
Кваліф частина.pdf
19 грудня 2018 11:01
ТУ.pdf
19 грудня 2018 11:01
Технічна частина.pdf
19 грудня 2018 11:01
Статут ТД БШМ.pdf
19 грудня 2018 11:01
Ст 17.pdf
19 грудня 2018 11:01
ст 16.pdf
19 грудня 2018 11:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 грудня 2018 14:21
Електронний підпис
19 грудня 2018 14:19
Цінова пропозиція.pdf
19 грудня 2018 14:19
Технічна частина.pdf
19 грудня 2018 14:19
Статут_17.10.2017.pdf
19 грудня 2018 14:19
МО_відгук_2018.pdf
19 грудня 2018 14:19
лист-відгук Марганець.pdf
19 грудня 2018 14:19
Лист-відгук Горянин.pdf
19 грудня 2018 14:19
договір МО.pdf
19 грудня 2018 14:19
витяг ПДВ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Будшляхмаш

ТОВ Укравтозапчастина

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
Переможець 1 548 600,00
UAH з ПДВ
21 грудня 2018 11:58

Документи

21 грудня 2018 11:58
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:56
Протокол №7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 грудня 2018 11:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
1 548 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 грудня 2018 11:58
Електронний підпис
21 грудня 2018 11:56
Протокол №7.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 лютого 2019 14:11
Коментар щодо відміни: Відміна торгів у зв'язку з відсутністью фінансування
Документи:
27 лютого 2019 14:11
Електронний підпис
27 лютого 2019 14:11
Протокол №9.pdf