Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Красноріченська селищна рада Кремінського району Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 04337085 |
Місцезнаходження: | 92913, Україна , Луганська обл., смт Красноріченське, вул. Центральна, 20 |
Контактна особа: |
Віталій Жувако +380506254081 kr-sovet@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2018 15:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2018 15:45 |
Початок аукціону: | 20 грудня 2018 14:34 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 15:13 |
ТД Красноречинск — СБМ2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-26-000016 ● 8d126be8dcd141fa81f6f72093fb1548
- Статус: вирішено ● Дата: 12 лютого 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2019 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.02.2019 № 3
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. БЕРЕЗИНСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.02.2019 № 3
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-12-04-003544-c 04.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Л. ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Протокол №9/1 про усунення Виявленх органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2019-05-31 11:18:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
-
2020-02-04 16:24:25
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш #32670703 |
Переможець |
1 548 600,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2018 11:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 27 лютого 2019 14:11 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів у зв'язку з відсутністью фінансування |
27 лютого 2019 14:11
|
Електронний підпис |
27 лютого 2019 14:11
|
Протокол №9.pdf |