Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти харчування
Очікувана вартість
468 861,00 UAH
UA-2018-12-04-001144-a f3d5db6a8e2c4873bb5e2e8380998bbe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіцула Наталія Володимирівна

+380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141414
Вебсайт: http://osvitanemirov.com.ua
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9
Контактна особа: Кіцула Наталія Володимирівна
+380433121759
nem_kz_hozgrup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 17:38
Звернення за роз’ясненнями: до 10 грудня 2018 17:43
Оскарження умов закупівлі: до 16 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 грудня 2018 17:43
Початок аукціону: 21 грудня 2018 12:15
Очікувана вартість: 468 861,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 344,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
352 кг
Макаронні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
1511 кг
Продукція із зерна зернових культур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
588 кг
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
699 кг
Олія рафінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
642 кг
Ковбаса варена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
942 кг
Риба заморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
1881 кг
Мясо свинне, мясо куряче філе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція
974 кг
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, Навчальні заклади, Немирівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 15:54
Перелік змін до ТД.docx
07 грудня 2018 15:54
Додаток три до проекту договору- зміни.xlsx
07 грудня 2018 15:54
ТД харчування відділ освіти (1).doc
07 грудня 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2018 15:54
Перелік змін до ТД.docx
07 грудня 2018 15:54
Додаток три до проекту договору- зміни.xlsx
04 грудня 2018 17:39
Додаток до договору.xlsx
07 грудня 2018 15:54
ТД харчування відділ освіти (1).doc
04 грудня 2018 17:39
ТД харчування відділ освіти (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порядок визначення предмету закупівлі.
Дата подання: 05 грудня 2018 08:41
Дата відповіді: 05 грудня 2018 15:29
Шановний замовник порядок визначення предмету закупівлі для закупівлі товарів та послуг передбачає використання ДК021:2015 за 4 знаком. Як у вас получилось оголосити закупівлю за 2 знаком ДК021:2015?
Відповідь: На Ваше запитання від 05.12.2018 року о 8.41 год. тендерний комітет відділу освіти Немирівської райдержадміністрації повідомляє, що відповідно до статті 4 п.1 Закону України Про публічні закупівлі" оприлюднено річний план закупівлі, який затверджено рішенням тендерного комітету від 04.12.2018 (UA - 2018 - 12 - 04 - 001144 - а). Відповідно статті 21 п.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" через елекрону систему Прозоро оголошено відкриті торги, в яких зазначено: найменування ьа місцезнаходження замовника, назва предмета закупвлі, кількість та місце поставки товарів, очікувана вартість закупвлі товарів, строк поставки товарів, кінцевий строк подання тендерних пропопзицій, дата та час розкриття тендерних пропозицій та розмір мінімального кроку пониження ціни під час елекронного аукціону. Згідно статті 1 п.18, статті 22 п.3 та статті 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" тернедною документацією чітки описано необхідні технічін, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4 додається до тендерної документації) та вказано відповідні коди на основі нацоінального класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний слоавник", дана інфомрація також зазаначена в Додатку 1 до договору поставки продуктів харчування.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-28-000030 ● f931a92abe5d4f9ba2e4728b83572ce6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

28.05.2019 №28
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-04-001144-a 04.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-05 12:08:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-001144-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. З яких підстав укладено додаткову угоду від 16.05.2019 №1 до договору поставки продуктів від 17.01.2019 №1 та надати документальне підтвердження збільшення вартості м’яса свинини та курячого філе з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
2. З яких підстав відділом освіти Немирівської районної державної адміністрації вибрано в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, код предмету закупівлі за другою цифрою, а саме ДК 021:2015: 15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція?
3. З яких підстав договір поставки продуктів, укладений 17.01.2019 №1, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 25.01.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-06-07 15:12:06

Пояснення на запит по моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування ДК 021:2015:15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro номером ID: UA-2018-12-04-001144-a) тендерний комітет відділу освіти Немирівської РДА надає пояснення на запит:
1. З яких підстав укладено додаткову угоду від 16.05.2019 №1 до договору поставки продуктів від 17.01.2019 №1 та надати документальне підтвердження збільшення вартості м’яса свинини та курячого філе з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
У зв’язку із зростанням цін на м’ясо свинини та курячого філе на ринку, продавцем з яким укладено договір поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. було запропоновано збільшити ціну на дані продукти. На підтвердження зростання ціни ФОП Москаленко Ю.М. було надано експертні висновки Вінницької торгово-промислової палати № В-201/1 від 17.04.2019 р. та № В-201/2 від 17.04.2019 р.
Розглянувши лист від продавця та провівши моніторинг цін м’яса свинини та курячого філе на ринку продуктів харчування відділом освіти було прийнято рішення внести зміни до договору поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. на підставі п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 10.4 розділу Х договору поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. Копії підтверджуючих документів додаються.

2. З яких підстав відділом освіти Немирівської районної державної адміністрації вибрано в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, код предмету закупівлі за другою цифрою, а саме ДК 021:2015: 15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція?
В кошторисі відділу освіти Немирівської РДА в зв’язку з дефіцитом коштів, передбачається мізерна сума на харчування учнів і майже всі продукти ми могли б закупити без проведення торгів або, оприлюднивши в систему звіт про укладений договір. Але тендерним комітетом було прийнято рішення провести процедуру «відкриті торги», що є конкурентною, а перелік продуктів зазначених у процедурі не обмежує учасників, підтвердженням цього є те, що торги відбулись. Це і є обґрунтуванням того, що наші дії не призвели до уникнення використання Закону України «Про публічні закупівлі».

3. З яких підстав договір поставки продуктів, укладений 17.01.2019 №1, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 25.01.2019?
Щодо оприлюднення договору поставки продуктів від 17.01.2019 року №1, то можемо пояснити, що даний договір не оприлюднився вчасно через технічні неполадки.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Комітетом тендерних закупівель прийнято рішення про відміну торгів відповідно до абз. 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол №7 від 18 червня 2019 року). З метою дотримання вимог чинного законодавства України, Сторони, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України погодили: 1. Припинити обов’язок Постачальника по поставці товару за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року. 2. Зменшити загальну суму Договору на 316767,58 грн.(триста шістнадцять тисяч сімсот шістдесят сім грн.. 58 коп.), що складає вартість вже здійснених поставок товару за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року. 3. Замовник виконує грошові зобов’язання по оплаті поставленого товару за договором до 31 грудня 2019 року. З моменту виконання Замовником грошових зобов’язань за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року договір вважається припиненим (розірваним). 4. Сума договору про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року по невиконаним поставкам договору (зобов’язанням) становить 151863,70 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот шістдесят три грн.. 70 коп.) 5. Ця Угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. 6. Дана Угода є невідємною частиною договору №1 від 17 січня 2019 року. 7. Угода укладена у двох оригінальних примірниках, по одному кожній для кожної зі сторін.

2019-06-19 14:57:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 17.01.2019 №1 додатковою угодою від 18.06.2019 №2.

2019-06-20 09:36:41

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 грудня 2018 12:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Москаленко Юрій Михайлович 468 631,28
UAH з ПДВ
468 631,28
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Буцерога Анна Олександрівна 468 734,03
UAH з ПДВ
468 734,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2018 15:35
Електронний підпис
17 грудня 2018 14:20
Електронний підпис
17 грудня 2018 14:08
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Москаленко Юрій Михайлович

ФОП Буцерога Анна Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Москаленко Юрій Михайлович
#2971113073
Переможець 468 631,28
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 08:55

Документи

28 грудня 2018 08:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 08:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Москаленко Юрій Михайлович
#2971113073
468 631,28
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 08:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 червня 2019 17:08
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 червня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 12:12
Додаткова угода 1 прод.харчування виправлена.pdf зміни до договору
06 червня 2019 12:00
Електронний підпис укладений
06 червня 2019 11:56
Додаткова угода 1 продукти харчування.pdf зміни до договору
16 травня 2019 11:12
Електронний підпис укладений
25 січня 2019 10:00
дог.харчування.pdf укладений
25 січня 2019 09:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно до п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.ХІ договору
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно до п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.ХІ договору (виправлення)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до висновків Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за наслідками моніторингу, проведеного на підставі наказу №28 від 28.05.2019 року «Про початок моніторингу закупівель». Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо закупівлі. Замовником прийнято рішення про відміну торгів відповідно до абз.2 частини першої ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" припинити обов’язок Постачальника по поставці товару за договором поставки продуктів №1 від 17 січня 2019 року. Замовник виконує грошові зобов’язання по оплаті поставленого товару за договором до 31 грудня 2019 р. З моменту виконання Замовником грошових зобов’язань товару за договором поставки продуктів №1 від 17 січня 2019 року договір вважається припиненим.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML