Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Немирівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141414 |
Вебсайт: | http://osvitanemirov.com.ua |
Місцезнаходження: | 22800, Україна , Вінницька обл., місто Немирів, вулиця Некрасова, 9 |
Контактна особа: |
Кіцула Наталія Володимирівна +380433121759 nem_kz_hozgrup@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 грудня 2018 17:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 грудня 2018 17:43 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 грудня 2018 17:43 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2018 12:15 |
Очікувана вартість: | 468 861,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 344,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 15:54 |
Перелік змін до ТД.docx | |
07 грудня 2018 15:54 |
Додаток три до проекту договору- зміни.xlsx | |
07 грудня 2018 15:54 |
ТД харчування відділ освіти (1).doc |
07 грудня 2018 15:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 грудня 2018 15:54 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
07 грудня 2018 15:54 |
Додаток три до проекту договору- зміни.xlsx
|
|||
07 грудня 2018 15:54 |
ТД харчування відділ освіти (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-28-000030 ● f931a92abe5d4f9ba2e4728b83572ce6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2019 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.05.2019 №28
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.05.2019 №28
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2018-12-04-001144-a 04.12.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-05 12:08:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування ДК 021:2015: 15000000-8 — Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-12-04-001144-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з таких питань.
1. З яких підстав укладено додаткову угоду від 16.05.2019 №1 до договору поставки продуктів від 17.01.2019 №1 та надати документальне підтвердження збільшення вартості м’яса свинини та курячого філе з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
2. З яких підстав відділом освіти Немирівської районної державної адміністрації вибрано в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, код предмету закупівлі за другою цифрою, а саме ДК 021:2015: 15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція?
3. З яких підстав договір поставки продуктів, укладений 17.01.2019 №1, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 25.01.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-06-07 15:12:06
Пояснення на запит по моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з постачання продуктів харчування ДК 021:2015:15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro номером ID: UA-2018-12-04-001144-a) тендерний комітет відділу освіти Немирівської РДА надає пояснення на запит:
1. З яких підстав укладено додаткову угоду від 16.05.2019 №1 до договору поставки продуктів від 17.01.2019 №1 та надати документальне підтвердження збільшення вартості м’яса свинини та курячого філе з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку?
У зв’язку із зростанням цін на м’ясо свинини та курячого філе на ринку, продавцем з яким укладено договір поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. було запропоновано збільшити ціну на дані продукти. На підтвердження зростання ціни ФОП Москаленко Ю.М. було надано експертні висновки Вінницької торгово-промислової палати № В-201/1 від 17.04.2019 р. та № В-201/2 від 17.04.2019 р.
Розглянувши лист від продавця та провівши моніторинг цін м’яса свинини та курячого філе на ринку продуктів харчування відділом освіти було прийнято рішення внести зміни до договору поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. на підставі п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п. 10.4 розділу Х договору поставки продуктів харчування №1 від 17.01.2019 р. Копії підтверджуючих документів додаються.
2. З яких підстав відділом освіти Немирівської районної державної адміністрації вибрано в основному національному класифікаторі України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, код предмету закупівлі за другою цифрою, а саме ДК 021:2015: 15000000-8 – Продукти харчування, напої, тютюн та супутня продукція?
В кошторисі відділу освіти Немирівської РДА в зв’язку з дефіцитом коштів, передбачається мізерна сума на харчування учнів і майже всі продукти ми могли б закупити без проведення торгів або, оприлюднивши в систему звіт про укладений договір. Але тендерним комітетом було прийнято рішення провести процедуру «відкриті торги», що є конкурентною, а перелік продуктів зазначених у процедурі не обмежує учасників, підтвердженням цього є те, що торги відбулись. Це і є обґрунтуванням того, що наші дії не призвели до уникнення використання Закону України «Про публічні закупівлі».
3. З яких підстав договір поставки продуктів, укладений 17.01.2019 №1, оприлюднений в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 25.01.2019?
Щодо оприлюднення договору поставки продуктів від 17.01.2019 року №1, то можемо пояснити, що даний договір не оприлюднився вчасно через технічні неполадки.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Комітетом тендерних закупівель прийнято рішення про відміну торгів відповідно до абз. 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол №7 від 18 червня 2019 року). З метою дотримання вимог чинного законодавства України, Сторони, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України погодили: 1. Припинити обов’язок Постачальника по поставці товару за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року. 2. Зменшити загальну суму Договору на 316767,58 грн.(триста шістнадцять тисяч сімсот шістдесят сім грн.. 58 коп.), що складає вартість вже здійснених поставок товару за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року. 3. Замовник виконує грошові зобов’язання по оплаті поставленого товару за договором до 31 грудня 2019 року. З моменту виконання Замовником грошових зобов’язань за договором про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року договір вважається припиненим (розірваним). 4. Сума договору про закупівлю №1 від 17 січня 2019 року по невиконаним поставкам договору (зобов’язанням) становить 151863,70 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот шістдесят три грн.. 70 коп.) 5. Ця Угода набуває чинності з моменту підписання її Сторонами. 6. Дана Угода є невідємною частиною договору №1 від 17 січня 2019 року. 7. Угода укладена у двох оригінальних примірниках, по одному кожній для кожної зі сторін.
2019-06-19 14:57:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання замовником договору від 17.01.2019 №1 додатковою угодою від 18.06.2019 №2.
2019-06-20 09:36:41
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Москаленко Юрій Михайлович #2971113073 |
Переможець |
468 631,28
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2019 17:08
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 червня 2019 17:06
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 12:12
|
Додаткова угода 1 прод.харчування виправлена.pdf | зміни до договору |
06 червня 2019 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
06 червня 2019 11:56
|
Додаткова угода 1 продукти харчування.pdf | зміни до договору |
16 травня 2019 11:12
|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2019 10:00
|
дог.харчування.pdf | укладений |
25 січня 2019 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно до п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.ХІ договору |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами чинного законодавства України, відповідно до п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.ХІ договору (виправлення) |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до висновків Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за наслідками моніторингу, проведеного на підставі наказу №28 від 28.05.2019 року «Про початок моніторингу закупівель». Замовника зобов’язано здійснити заходи щодо закупівлі. Замовником прийнято рішення про відміну торгів відповідно до абз.2 частини першої ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" припинити обов’язок Постачальника по поставці товару за договором поставки продуктів №1 від 17 січня 2019 року. Замовник виконує грошові зобов’язання по оплаті поставленого товару за договором до 31 грудня 2019 р. З моменту виконання Замовником грошових зобов’язань товару за договором поставки продуктів №1 від 17 січня 2019 року договір вважається припиненим. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |