Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування. Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36
Очікувана вартість
2 447 659,84 UAH
UA-2018-12-04-000944-a 0bc0796aa46d44c18219ed4a0b88f6d9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Підстава до застосування переговорної процедури:
П.6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору;
Обгрунтування
Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Про внесення до адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" передбачено фінансування на об’єкт Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36. Джерело фінансування – кошти спеціального фонду «Інші надходження» місцевого бюджету. Київською міською клінічною лікарнею №2 проведено відкриті торги за результатами яких переможцем визначено ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛАМІТ» та укладено договір на виконання робіт Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36 (код ДК 021:2015 СРV 45400000-1 Завершальні будівельні роботи) на суму 5330185,86 грн.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до проектно-кошторисної документації, але завершення капітального ремонту та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим. Відповідно до нового експертного звіту від 29.11.2018 року на Капітальний ремонт відділення паліативної допомоги та допоміжних господарських кабінетів в підвальному приміщенні терапевтичного корпусу Київської міської клінічної лікарні №2, вул. Попудренка,36 вартість робіт складає 8154,23324 тис. грн.
Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості попереднього договору та складає 2447659,84 грн. Відкорегований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з первинним договором, підрядникові ТОВ «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ», які працюють на об’єкті із самого початку капітального ремонту;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення капітального ремонту вцілому;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства вцілому.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 16:36
Оскарження наміру укласти договір: 15 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ»
#35837877
Переможець 2 447 659,84
UAH з ПДВ
04 грудня 2018 16:36

Документи

04 грудня 2018 16:36
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:36
протокол 73.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2018 16:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБСОЛЮТ-КЛІМАТ»
#35837877
2 447 659,84
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2018 16:36
Електронний підпис
04 грудня 2018 16:36
протокол 73.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:05
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 13:27
додаткова абсолют.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:26
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 12:46
додаткова Абсолют.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 12:37
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:01
договір 184.pdf укладений
22 грудня 2018 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 184
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни;
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 184
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 413 582,02
UAH з ПДВ