Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
8 175,00 UAH
UA-2018-12-04-000910-c 81a68bfb425d412687d29466d0616cb2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Годун

+380660787754 m.hodun@kr.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області
Код ЄДРПОУ: 34894735
Вебсайт: http://krjust.gov.ua/
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вул. Дворцова, будинок 6/7
Контактна особа: Марія Годун
+380660787754
m.hodun@kr.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2018 13:00
Початок аукціону: 11 грудня 2018 12:51
Очікувана вартість: 8 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7200 штука
Конверти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, Дворцова, 6/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 11:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 10:32
Допорогові конверти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 грудня 2018 11:19
Дата відповіді: 06 грудня 2018 09:51
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання, вимоги щодо закупівлі конвертів встановлені згідно з стандартів ISO 216 (в залежності від формата бумаги), які і зазначені в технічних вимогах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 грудня 2018 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 7 536,00
UAH з ПДВ
7 536,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ" 8 100,00
UAH з ПДВ
8 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2018 12:08
Уставные док..rar
06 грудня 2018 12:08
пропозиція юстиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТВМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
Переможець 7 536,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 13:26
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

13 грудня 2018 13:26
Електронний підпис
13 грудня 2018 13:25
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 13:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"
#25394112
7 536,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 13:26
Електронний підпис
13 грудня 2018 13:25
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 12:10
Договір конверти 22.12 -124.pdf укладений
22 грудня 2018 12:05