Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000
Очікувана вартість
3 875 000,00 UAH
UA-2018-12-04-000234-b 79bf00bf800a463e998088c0d2b15d31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Рожелюк

0552225743 up_arth25@city.kherson.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент містобудування та землекористування Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37465453
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп. Ушакова, 37
Контактна особа: Оксана Рожелюк
0552225743
up_arth25@city.kherson.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 грудня 2018 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 11 грудня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 грудня 2018 12:00
Початок аукціону: 26 грудня 2018 15:15
Початок аукціону: 26 грудня 2018 15:15
Очікувана вартість: 3 875 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

-

-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, проспект Ушакова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 грудня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 10:16
Протокол №21.pdf
11 грудня 2018 10:15
Перелік змін.pdf
11 грудня 2018 10:13
Зміни Додаток 1до ТД п.12-2019.doc
11 грудня 2018 09:38
Зміни створення топографічного плану - ДМ та З - ТД - п.12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 2 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 3 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 4 до ТД п.12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 5 до ТД п. 12-2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 6 до ТД п. 12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:17
Додаток 7 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:17
Додаток 8 до ТД - п.12 - 2019.docx
04 грудня 2018 11:17
Додаток 9 до ТД-п.12 - 2019.doc
11 грудня 2018 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 грудня 2018 10:16
Протокол №21.pdf
11 грудня 2018 10:15
Перелік змін.pdf
11 грудня 2018 10:13
Зміни Додаток 1до ТД п.12-2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 1до ТД п.12-2019.doc
11 грудня 2018 09:38
Зміни створення топографічного плану - ДМ та З - ТД - п.12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:17
створення топографічного плану - ДМ та З - ТД - п.12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 2 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 3 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 4 до ТД п.12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 5 до ТД п. 12-2019.doc
04 грудня 2018 11:18
Додаток 6 до ТД п. 12 - 2019.doc
04 грудня 2018 11:17
Додаток 7 до ТД п.12 -2019.doc
04 грудня 2018 11:17
Додаток 8 до ТД - п.12 - 2019.docx
04 грудня 2018 11:17
Додаток 9 до ТД-п.12 - 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних критеріїв - персонал
Дата подання: 05 грудня 2018 10:14
Дата відповіді: 07 грудня 2018 14:33
Замовником вимагається від учасника надати "Довідку за формою, наведеною у додатку №8 тендерної документації про наявність в учасника не менше семи працюючих за основним місцем роботи, працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем". Просимо надати роз’яснення якщо в кваліфікаційних документах персоналу учасника не зазначено вищевказаних кваліфікацій, у зв’язку з тим, що, наприклад, Постановою КМУ від 29 квітня 2015 р. № 266 "Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти" не передбачає вищевказаних спеціальностей, чи буде відхилено пропозицію учасника, якщо він не має персоналу зазначених вище спеціальностей. У зв’язку з цим просимо привести у відповідність вищевказану вимогу до персоналу відповідно до чинних нормативно-правових документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що вимоги про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не містить вимоги до спеціальностей працівників, зазначених у документах про вищу освіту.
Наказом Держспоживстандарту України від 28 липня 2010 р. N 327 затверджений Класифікатор професій ДК 003:2010 (далі – Класифікатор), який призначений для застосування центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, об'єднаннями соціальних партнерів усіх рівнів, іншими громадськими організаціями, всіма суб'єктами господарювання під час запису про роботу у трудові книжки працівників.
Згідно з Класифікатором:
робота - певні завдання та обов'язки, що виконані, виконуються чи повинні бути виконані однією особою.
кваліфікація - здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.
У дипломі чи іншому документі про професійну підготовку (посвідченні, сертифікаті тощо) кваліфікація визначається через назву професії.
На підприємствах, в установах та організаціях записи про роботу вносять в установленому порядку до трудових книжок працівників відповідно до професійних назв робіт, зазначених у покажчику професійних назв робіт за кодами професій та абетковому покажчику професійних назв робіт. Від назв, зазначених у цих показниках, можуть утворюватися похідні назви професій (професійних назв робіт, посад) доданням похідних слів (провідний, головний, молодший, змінний, гірничий, третій та ін.)

Класифікатор містить такі професійні назви робіт, як аерофотогеодезист, геодезист, топограф, картограф.

Таким чином, тендерна документація містить вимоги щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за професійними назвами робіт. Вимог щодо спеціальностей працівників тендерна документація не містить.
До Додатку 1 тендерної документації будуть внесені уточнюючі зміни.
Щодо способу підтвердження кваліфікації Учасників, в частині підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 05 грудня 2018 10:27
Дата відповіді: 07 грудня 2018 14:34
Тендерною документацією Замовником встановлено необхідність підтвердження досвіду виконання аналогічного договору та встановлено визначення аналогічного договору: Аналогічним договором вважається договір, що був виконаний учасником зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 тис. км. кв.). Разом з тим, з огляду на визначену Тендерною документацією територію надання послуг - м. Херсон, площа 7157, 56 га (71,57 кв.км.), на нашу думку, Замовником допущено помилку в визначені площі території аналогічного договову не менше 50 ТИС. км. кв. (що вдвічі більше площі всієї Херсонської області) Просимо Замовника звернути увагу на допущену неточність та внести відповідні зніми до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Додатку 1 тендерної документації будуть внесені зміни.
вимога Замовнику
Дата подання: 10 грудня 2018 11:59
Дата відповіді: 12 грудня 2018 16:19
Замовником торгів: Департаментом містобудування та землекористування Херсонської міської ради , було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000), місце знаходження : Територія 7157,56 га (6868,1000 га в межах м. Херсона та +50 метрів за межею населеного пункту). Згідно до тендерної документації (п.2додаток 1), учасник торгів повинен : Надати копії: - чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником). - довідку за формою, наведеною у додатку № 8 тендерної документації про наявність в учасника не менше семи працюючих за основним місцем роботи, працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем які мають необхідні знання та досвід. Дана вимога обмежує права Учасника щодо участі в Тендері, на підставі Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» п.5 , - суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до статі 16, ЗУ "Про публічні закупівлі" , Замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлений перелік працівників ,які обов'язково повинні працювати на підприємстві. Отже встановлення таких вимог, як наявність менше семи працюючих за основним місцем роботи, працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем є дискримінуєчою умовою, що значно звужує коло потенційних учасників в данній пубічній закупівлі. Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо * аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20) , повідомляємо що аерофотокамера з такою фокусною відстанню використовується на гірській території ( ГКНТА-2.04-02-98, п. 7.1.20),а Херсонська область це степова місцевість. Тобто, Замовник обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які мають такий літак, при цьому ігноруючи, що таке знімання може бути зроблене наземним методом. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужує коло потенційних Учасників, що порушує принципи проведення публічних закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискриміанція Учасників. З огляду на вищенаведене, вимагаємо привести вимоги Замовника у відповідність до ст.ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Вимоги щодо кількості осіб, які обов'язково повинні працювати на підприємстві з тендерної документації вилучені, до Додатку 1 тендерної документації внесено зміни.
Відповідно до частини першої статті 5-1 Закону України “Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність”: «Професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії»
На підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати довідку за формою, наведеною у додатку № 8 тендерної документації про наявність в Учасника працюючих за основним місцем роботи, працівників які мають відповідну освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
До зазначених в тендерній документації працівників відповідної кваліфікації: які мають необхідні знання та досвід: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів також відносяться особи, які отримали вищу освіту за спеціальністю «Код спеціальності 193 - «Геодезія та землеустрій»» згідно до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 та отримали кваліфікацію в галузі геодезії.
Зазначена інформація міститься у документах про освіту.


Щодо наявності матеріально-технічної бази

Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 3 до тендерної документації.
Результати аерофотознімань (геоприв’язані цифрові знімки, цифрові ортофотоплани) є складовою частиною даної послуги, а тому топографічні знімання мають бути виконані лише аерофототопографічним методом.
Топографічні плани у 2020-2021 роках використовуватимуться як картографічна основа при розроблені містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м.Херсона».
Згідно з вимогами ДБН 5.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», актуальність картографічної основи на рік розроблення генерального плану засвідчується її виконавцем.
Враховуючи наведене, аерофотозніманя мають бути достовірними та актуальними – тобто виконаними у 2019 році.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно зі статтею 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» , під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
В пунктах 7.1.13 та 7.1.14 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» зазначено про наступне:
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.Зазначені вимоги містяться у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80,1982р та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
В статті 1 п.7 Кодексу зазначено:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
В статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.


Щодо вимог до аналогічного договору

Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”, критерії такого договору визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник не може погодитися з тим, що аналогічним договором буде надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, оскільки населені пункти різняться як за територією, рельєфом, так і за характером забудови.
Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти.
м. Херсона належить до групи великих міст.
Очевидно, що послуга зі створення топографічного плану великого міста з чисельністю населення більше 250 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови.
В той же час, під запропоноване вами визначенні аналогічного договору, не підпадає створення топографічного плану на значну частину території крупного або найкрупнішого міста, з чисельністю населення понад 500 тис.осіб, що може бути розцінено, як дискримінація учасника.
З метою недопущення дискримінації виконавців, в якості аналогічного договору щодо площі території знімання прийнята площа 50 км.кв, що становить орієнтовно 75% території м.Херсона .
Таким чином Замовник визначив аналогічний договір як договір на надання аналогічної послуги зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 км. кв.).
При визначенні критеріїв до аналогічного договору Замовник виходив з того, що відсутність досвіду на виготовлення топографічного плану на цілісну територію міста вказаної площі може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання.
Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством.
Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-12-04-000234-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО МАКС ПОРТ", Код ЄДРПОУ:39934138
Дата подання: 10 грудня 2018 10:27
Щодо вимог Замовника
Відповідно до п. 5. Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Статтею 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлюється, що Замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлений перелік працівників ,які обов'язково повинні працювати на підприємстві. Встановлення таких вимог, як наявність менше семи працюючих за основним місцем роботи, працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем є дискримінуєчою умовою, що значно звужує коло потенційних учасників в данній пубічній закупівлі.
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо * аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20) вказати тип, фокусну відстань, додати чинний сертифікат калібрування) повідомляємо наступне. Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), Топографічні знімання виконують такими методами:
а) аерофототопографічним:
- стереотопографічне знімання;
- комбіноване знімання;
б) наземним:
- мензульне знімання;
- тахеометричне знімання;
- наземне фототопографічне (фототеодолітне) знімання.
Тобто, Замовник обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які мають такий літак, при цьому ігноруючи, що таке знімання може бути зроблене наземним методом. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужне коло потенційних Учасників, що порушує принципи проведення публічни закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"Ю а саме недискриміанція Учасників.
Щодо вимог до аналогічного договору, Замовник також порушує ст. ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", так як Законом встановлена вимога, що Замовник може вимагати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.В даному випадку, аналогічним договором буде надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту. Встановлення додаткових вимог щодо цього договору є дискримінаційними умовами, так як потенційно обмежують багато учасників. Окрім того, встановлення додаткових вимог, щодо площі виконання аналогічних робіт є необгрунтованою та законодавчо не підтвердженою.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо привести вимоги Замовника у відповідність до ст.ст. 3 та 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 грудня 2018 16:28
Щодо вимог Замовника
Вимога врахована щодо кількості працюючих, кваліфікаційні вимоги уточнено з урахуванням Класифікатору професій ДК 003:2010. Внесені зміни до Додатку 1 тендерної документації.
Додатково див. відповіді на запитання.

Щодо наявності матеріально-технічної бази.
Вимога відхилена.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 3 до тендерної документації.
Результати аерофотознімань (геоприв’язані цифрові знімки, цифрові ортофотоплани) є складовою частиною даної послуги, а тому топографічні знімання мають бути виконані лише аерофототопографічним методом.
Топографічні плани у 2020-2021 роках використовуватимуться як картографічна основа при розроблені містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м.Херсона».
Згідно з вимогами ДБН 5.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», актуальність картографічної основи на рік розроблення генерального плану засвідчується її виконавцем.
Враховуючи наведене, аерофотозніманя мають бути достовірними та актуальними – тобто виконаними у 2019 році.
Також звертаємо вашу увагу, що згідно зі статтею 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» , під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
В пунктах 7.1.13 та 7.1.14 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» зазначено про наступне:
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання. Зазначені вимоги містяться у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі».
Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80,1982 р. та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
В статті 1 п.7 Кодексу зазначено:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
В статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.

Щодо вимог до аналогічного договору.
Вимога відхилена. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”, критерії такого договору визначені замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Замовник не може погодитися з тим, що аналогічним договором буде надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, оскільки населені пункти різняться як за територією, рельєфом, так і за характером забудови.
Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти.
м. Херсон належить до групи великих міст.
Очевидно, що послуга зі створення топографічного плану великого міста з чисельністю населення більше 250 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови.
В той же час, під запропоноване вами визначенні аналогічного договору, не підпадає створення топографічного плану на значну частину території крупного або найкрупнішого міста, з чисельністю населення понад 500 тис.осіб, що може бути розцінено, як дискримінація учасника.
З метою недопущення дискримінації виконавців, в якості аналогічного договору щодо площі території знімання прийнята площа 50 км.кв, що становить орієнтовно 75% території м.Херсона .
Таким чином Замовник визначив аналогічний договір як договір на надання аналогічної послуги зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 км. кв.).
При визначенні критеріїв до аналогічного договору Замовник виходив з того, що відсутність досвіду на виготовлення топографічного плану на цілісну територію міста вказаної площі може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання.
Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством.
Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000234-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ГЕОТОП, Код ЄДРПОУ:38915313
Дата подання: 11 січня 2019 12:57
Вимога Замовнику
Вимога
щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Рішенням тендерного комітету Замовника торгів: Департаментом містобудування та землекористування Херсонської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000), місце знаходження: Територія 7157,56 га (6868,1000 га в межах м. Херсона та + 50 метрів за межею населеного пункту).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать чинному законодавству України, та містять дискримінаційні умови , які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим порушили законні інтереси нашого підприємства та Закон України «Про публічні закупівлі» ст.5, ч. 3 - Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмету закупівлі», «Предмет закупівлі товарів і послуг визначаються Замовником згідно з п.17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749.
Відповідно до специфікації, предметом закупівлі є - Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000) Класифікація за ДК 021:2015: 71350000-6, а Замовником вимагаються послуги з проведення аерофотозйомки, що не відповідає предмету закупівлі та відносяться до коду: ДК 021:2015: 71354200-6 - Послуги з топографічної аерофотозйомки, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454.
Замовником торгів встановлено дискримінаційні вимоги в частині кваліфікаційних критеріїв до учасників, а саме :
Згідно до тендерної документації (п.2додаток 1), учасник торгів повинен :
Надати копії:
- чинних документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна щодо проведення аерофотознімальних робіт, а саме: сертифікат експлуатанта, експлуатаційні специфікації та сертифікат льотної придатності (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником).
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує права Учасника щодо участі в Тендері, на підставі Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» п.5 , - суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Відповідно до статі 16, ЗУ "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька критеріїв, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Законом не встановлений перелік працівників, які обов'язково повинні працювати на підприємстві. Отже встановлення таких вимог, як наявність працівників відповідної кваліфікації: аерофотогеодезистів, геодезистів, топографів, картографів, спеціалістів з геоінформаційних систем є дискримінуючою умовою, що значно звужує коло потенційних учасників в даній публічній закупівлі.

Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20), повідомляємо що аерофотокамера з такою фокусною відстанню використовується на гірській території ( ГКНТА-2.04-02-98, п. 7.1.20), а Херсонська область це степова місцевість. Відповідно до Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), Топографічні знімання виконують такими методами:
а) аерофототопографічним:
- стереотопографічне знімання;
- комбіноване знімання;
б) наземним:
- мензульне знімання;
- тахеометричне знімання;
- наземне фототопографічне (фототеодолітне) знімання.
Тобто, Замовник незаконно обмежує коло потенційних учасників публічної закупівлі, які мають такий літак, при цьому ігноруючи, що таке знімання може бути зроблене наземним методом. Фактично, Замовником були встановлені дискримінаційні вимоги для Учасників, та звужує коло потенційних Учасників, що порушує принципи проведення публічних закупівель, закріплені ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме недискримінація Учасників.
Окрім того, встановлення додаткових вимог, щодо площі виконання аналогічних робіт є необґрунтованою та законодавчо не підтвердженою.
Під час проходження аукціону учасником торгів ТОВ «Аналітика» не було зроблено жодного кроку щодо вартості послуг, що може свідчити про попередню домовленість з Замовником торгів, та викликає підозру щодо корупційних зв’язків між Замовником та учасником торгів ТОВ «Аналітика», оскільки пропозиція подана ТОВ «ГЕОТОП» є найбільш економічно вигідна.

З огляду на вищенаведене, та керуючись ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо відмінити процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000)., оскільки вона є такою що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та грубо порушує права та законні інтереси учасника ТОВ «ГЕОТОП», у зв’язку з чим ТОВ «ГЕОТОП» вимушений звернутися до Замовника (Департаменту містобудування та землекористування Херсонської міської ради)" для захисту та відновлення порушених прав.

Зважаючи на всі зазначені обставини та керуючись ст. 18,ч.1,ст.31 та ч.3 ст.30, ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Відповідно до ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити процедуру закупівлі послуг за предметом ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії (Послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000).

У разі невиконання або не належного розгляду вищевказаних вимог, ми будемо змушені звернутися зі Скаргою до Антимонопольного комітету України для неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 січня 2019 15:03
Номер вимоги: UA-2018-12-04-000234-b

Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Системою електронних закупівель кінцевим строком подання тендерної пропозиції визначено 21 грудня 2018 року.
Додатково повідомляємо, що предмет закупівлі визначений згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", за показником четвертої цифри основного словника.
Роз’яснення щодо встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасників надані замовником у попередніх відповідях на запитання та вимоги, зокрема у відповідях від 07.12.2018 та від 12.12.2018, які розміщено на сайті prozorro.gov.ua.
Щодо надання копії документів льотної придатності спеціалізованого повітряного судна, роз’яснення надані наступні:
«Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).
Правові основи діяльності в галузі авіації встановлює «Повітряний кодекс України», саме він здійснює Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України спрямоване на гарантування безпеки авіації, забезпечення інтересів держави, національної безпеки та потреб суспільства і економіки у повітряних перевезеннях та авіаційних роботах.
В статті 1 п.7 Кодексу зазначено:
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо).
В статті 47 пунктом 1 визначено:
1. На борту цивільного повітряного судна під час виконання польотів повинні бути:
1) реєстраційне посвідчення;
2) сертифікат льотної придатності або дозвіл на виконання польотів;
Таким чином авіаційне судно, що використовується для аерофотознімання є спеціальним.
Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази не можуть вважатися дискримінаційними та такими, що звужують коло потенційних учасників закупівлі, оскільки у Додатку 1 до тендерної документації передбачена наявність в учасника власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, а також залучення субпідрядників для виконання аерофотографічних робіт.»
Щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме вимог щодо аерофотознімального літака (в разі виконання аерофотознімальних робіт самим Учасником); та цифрової аерофотокамери з фокусною відстанню 70-140 мм (згідно вимог ГКНТА-2.04-02-98 п.7.1, таблиця 15, п. 7.1.20), роз’яснення надані наступні:
«… згідно зі статтею 10 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації».
В пунктах 7.1.13 та 7.1.14 Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98)» зазначено про наступне:
7.1.13. Аерофотознімання виконують відповідно до вимог нормативних документів з аерофотознімання, положень даної Інструкції та нормативних документів, що стосуються фотограмметричних робіт при створенні топографічних карт і планів.
7.1.14. Масштаби фотографування, типи аерофотоапаратів, особливі вимоги до матеріалів аерофотознімання передбачають у технічному завданні на виконання аерофотознімання.
(Зазначені вимоги містяться у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»).
Чинними нормативно-технічними документами з аерофотознімання є «Основні положення по аерофотозніманню для створення і відновлення топографічних карт і планів» ГКІНП-09-32-80 та «Керівництво з аерофотознімальних робіт» 1988 р., саме в них викладені основні положення щодо організації, підготовки та провадження аерофотознімальних робіт виконуваних спеціалізованими підприємствами та вимоги до авіаносіїв, аерофото-знімального і фотограмметричного обладнання (а не тільки в «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98).»
Також нами обґрунтовано недостатність виконання знімання лише наземним методом. З цього приводу роз’яснення надані наступні:
«Вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази обґрунтовані, перш за все, технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі, з якими ви можете ознайомитися у Додатку 3 до тендерної документації.
Результати аерофотознімань (геоприв’язані цифрові знімки, цифрові ортофотоплани) є складовою частиною даної послуги, а тому топографічні знімання мають бути виконані лише аерофототопографічним методом.
Топографічні плани у 2020-2021 роках використовуватимуться як картографічна основа при розроблені містобудівної документації «Внесення змін до Генерального плану м. Херсона».
Згідно з вимогами ДБН 5.1.1-15:2012 «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», актуальність картографічної основи на рік розроблення генерального плану засвідчується її виконавцем.
Враховуючи наведене, аерофотознімання мають бути достовірними та актуальними – тобто виконаними у 2019 році.»
У відповіді від 12.12.2018 було надано розгорнуте роз’яснення щодо вимог до аналогічного договору, а саме:
Замовник не може погодитися з тим, що аналогічним договором буде надання послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, оскільки населені пункти різняться як за територією, рельєфом, так і за характером забудови.
Державні будівельні норми визначають п’ять груп населених пунктів України, які додатково поділені на міста та сільські населені пункти.
м. Херсона належить до групи великих міст.
Очевидно, що послуга зі створення топографічного плану великого міста з чисельністю населення більше 250 тис. осіб та створення топографічного плану сільського населеного пункту з чисельністю населення до 200 або до 500 осіб не є аналогічною послугою ні за розміром території, на яку розробляються топографічні плани, ні за різноманіттям рельєфу та характеру забудови.
В той же час, під запропоноване вами визначенні аналогічного договору, не підпадає створення топографічного плану на значну частину території крупного або найкрупнішого міста, з чисельністю населення понад 500 тис.осіб, що може бути розцінено, як дискримінація учасника.
З метою недопущення дискримінації виконавців, в якості аналогічного договору щодо площі території знімання прийнята площа 50 км.кв, що становить орієнтовно 75% території м.Херсона .
Таким чином Замовник визначив аналогічний договір як договір на надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(ії) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 50 км. кв.).
При визначенні критеріїв до аналогічного договору Замовник виходив з того, що відсутність досвіду на виготовлення топографічного плану на цілісну територію міста вказаної площі може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, наслідком чого через порушення умов договору можливе його розірвання.
Замовник вже має минулорічний досвід по невиконанню умов договору з вини Виконавця, наслідком чого Замовником було втрачено бюджетні ресурси, час, можливість своєчасно реалізувати свої повноваження, передбачені чинним законодавством.
Ймовірне невиконання послуги, яка є предметом закупівлі, обмежить можливості Херсонської міської ради, як органу місцевого самоврядування, на виконання своїх функцій по реалізації державної політики в сфері містобудування, архітектури та регулювання земельних відносин, створенні та підтриманні повноцінного життєвого середовища, прогнозуванню розвитку та планування територій міста, сприяння проектуванню, будівництву об'єктів містобудування, спорудженню інших об'єктів, реконструкції історичного ареалу міста при збереженні традиційного характеру середовища, реставрації та реабілітації об'єктів культурної спадщини, створенню інженерної та транспортної інфраструктури тощо.»
Рішенням тендерного комітету від 03.01.2019 ТОВ «Аналітика» визначено переможцем торгів на закупівлю департаментом містобудування та землекористування Херсонської міської ради у 2019 році послуги зі створення топографічного плану м. Херсона у масштабі 1:2000 та у терміни, передбачені чинним законодавством з ним буде укладений договір.

Документи

12 грудня 2018 16:24
Протокол 22.FR11.pdf

Документи

14 січня 2019 15:00
Протокол 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2018 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГЕОТОП 3 565 000,00
UAH з ПДВ
3 565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНАЛІТИКА" 3 855 630,00
UAH з ПДВ
3 855 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" 3 874 999,20
UAH з ПДВ
3 874 999,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2018 17:32
Електронний підпис
20 грудня 2018 17:23
11 кошторис.pdf
20 грудня 2018 17:23
10 кваліфікація досвід.pdf
20 грудня 2018 17:23
7 довідки.pdf
20 грудня 2018 17:23
6 довідки щодо ст.17.pdf
20 грудня 2018 17:23
5 Статутні.pdf

Публічні документи

04 січня 2019 16:54
Електронний підпис
04 січня 2019 16:47
Документи ПЕРЕМОЖЦЯ.pdf
18 грудня 2018 18:10
Електронний підпис
18 грудня 2018 18:08
48_Проект договору.pdf
18 грудня 2018 18:08
3_Дог 1008фа2015_220.pdf
18 грудня 2018 18:08
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГЕОТОП

ТОВ "АНАЛІТИКА"

ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ГЕОТОП
#38915313
Відхилено 3 565 000,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 09:41
ТОВ "АНАЛІТИКА"
#13337103
Переможець 3 855 630,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 09:50

Документи

04 січня 2019 09:41
Електронний підпис
04 січня 2019 09:27
Протокол.pdf

Документи

04 січня 2019 09:49
Електронний підпис
04 січня 2019 09:49
Намір та протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНАЛІТИКА"
#13337103
3 855 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 січня 2019 09:49
Електронний підпис
04 січня 2019 09:49
Намір та протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 14:08
Електронний підпис укладений
23 січня 2019 10:34
договір_pdf.pdf укладений
23 січня 2019 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 855 630,00
UAH з ПДВ