Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку №3 (памятка їсторії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва")
Очікувана вартість
55 929,75 UAH
UA-2018-12-03-002840-c a46165f2a21b486e87472d15f2e41d01
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степічева Леся Володимирівна

380442797290 lvs04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 грудня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02231933
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,3
Контактна особа: Степічева Леся Володимирівна
380442797290
lvs04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку №3 (памятка їсторії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду по об'єкту: "Ремонтно-реставраційні роботи на фасадах та даху будинку №3 (памятка їсторії місцевого значення) по бульв. Тараса Шевченка у Шевченківському районі м. Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, місто Київ, Київ, бульвар Т. Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

03 грудня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
#33239981
Переможець 55 929,75
UAH з ПДВ
03 грудня 2018 16:57

Документи

03 грудня 2018 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 12:12
Додаткова угода №2 від 17.12.19.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 12:09
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 15:05
Пояснювальна записка до додаткової угоди №1.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:03
Додаткова угода №1 від 25.04.2019.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 17:10
№172 18-231 від 03.12.18.pdf укладений
03 грудня 2018 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 10.3. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Вартість робіт з технічного нагляду за цим Договором становить 1,875% від вартості будівельно-монтажних робіт (по главах 1-8) відповідно до п. 5.8.13 ДСТУ БД.1.1-1:2013 та складає 55 929 грн. 75 коп. (п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот двадцять дев’ять грн. 75 коп.) в тому числі ПДВ 20% – 9 321 грн. 63 коп. (дев’ять тисяч триста двадцять одна грн. 63 коп.), а саме: 2018 рік – 0,0 грн.; 2019 рік – 55 929,75 грн. (в т.ч. ПДВ – 9 321,63 грн.)». 1.2. Викласти п. 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2019 року, але в будь - якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором.». 1.3. Викласти Додаток № 1 до Договору в редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 172/18-231
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зменшенням обсягів робіт та на підставі п. 3.5., 3.6. та 10.3. Договору, Сторони вирішили: 1.1. Викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Вартість робіт з технічного нагляду за цим Договором складає 42 274,17 грн. (сорок дві тисячі двісті сімдесят чотири грн. 17 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 7 045,7 грн. а саме: 2018 рік – 0,0 грн.; 2019 рік – 42 274,17 грн. (в т.ч. ПДВ – 7 045,7 грн.)». 1.2. Викласти Додаток № 1 до Договору в редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними. 3. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 4. Додаткова угода складена в 2 (двох) примірниках, що мають однакову юридичну силу та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 172/18-231
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML