Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 752+351- км 760+271
Current average repair of the road of state importance M-06 Kiev-Chop on the section km 752 + 351- km 760 + 271
Current average repair of the road of state importance M-06 Kiev-Chop on the section km 752 + 351- km 760 + 271
Очікувана вартість
181 630 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001383-a ● 262b114277d44ad6b4074391f441fb13
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мохня Михайло Михайлович 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Mokhnia Mykhailo Mykhailovich 380312643397 mishapdmt@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 грудня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 січня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2019 13:38 |
Очікувана вартість: | 181 630 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 544 890,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 545000 UAH |
Publication date: | 30 листопада 2018 16:26 |
Enquiries until: | 23 грудня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 29 грудня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 січня 2019 09:00 |
Information
Estimated total value: | 181 630 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 544 890 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,30 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг)
DK 021:2015 (45233142-6 Repair of the roads)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ- Чоп на ділянці км 752+351- км 760+271
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the road of state importance M-06 Kiev-Chop on the section km 752 + 351- km 760 + 271
CPV: 45233142-6
Період постачання:
з 25 січня 2019 по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 16:29 |
ТД М-06 Київ- Чоп на ділянці км 752+351-760+271.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 1 та додаток 5 до тендерної документації.
Дата подання: 22 грудня 2018 20:04
Дата відповіді: 25 грудня 2018 15:11
Добрий день.
Перше питання.
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги, викладеної в п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації:
6. Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до ч.ч 1-5 Таблиці 1.
Друге питання.
Просимо надати роз’яснення чи буде вважатися аналогічним договір на виконання робіт з капітального ремонту доріг? Вимога, викладена до Таблиці 3 Додатку 1 до Тендерної документації:
Аналогічними вважаються договори на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг.
Третє питання.
Просимо надати роз’яснення щодо доцільності укладання договору з твердою договірною ціною, враховуючи, що термін виконання робіт перевищує один рік. Вимога, викладена в п. 3.2. Додатку 5 «Проект Договору» до Тендерної документації:
3.2. Договірна ціна є твердою і може бути уточнена за наступних умов:
- зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника;
- узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) за ініціативи Підрядника;
- зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок;
- зміна тарифів, що встановлюється на законодавчому рівні (в т. ч. державними регуляторами).
- покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі або зменшення обсягів робіт що виконуються;
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на перше питання. Відповідно до ч. 6 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до ч.ч 1-5 Таблиці 1.
Згідно із ч.ч. 1-5 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації:
1.Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил.
2. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
3. У разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим або залученим Учасник, надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо).
4. Також, у складі тендерної пропозиції Учасник по орендованому обладнанню (машинах та механізмах) надає копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) та копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України.
5. По залученій або орендованій техніці Учасники повинні надати оригінали листів-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг.
Таким чином, при підтвердженні матеріально технічної бази Учасник повинен надати документи відповідно до вимог ч.ч.1 -5 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації на кожну одиницю техніки. У випадку не підтвердження хоча б на 1 одиницю техніки відповідно до вимог ч.ч. 1-5 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідь на друге питання. Відповідно до п. 3.5.2. Тендерної документації Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
У відповідності до Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) яка подається до Додатку 1 Тендерної документації Аналогічними вважаються договори на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг.
Таким чином, з огляду на предмет закупівлі, а саме на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту та вимог тендерної документації аналогічними будуть вважатися тільки договори на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг.
Відповідь на третє питання. Відповідно до п. 6.3.4. Тендерної документації Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, Замовником встановлена вимога про вид Договірної ціни як тверда виходить із специфіки предмета закупівлі і є обов’язковою умовою.
Згідно із ч.ч. 1-5 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації:
1.Учасники включають до таблиці машини, механізми та техніку, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до технології надання послуг, вимог Технічної специфікації (Додаток № 3) з дотриманням діючих норм і правил.
2. Для підтвердження наявності власного обладнання (машин та механізмів) Учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів.
3. У разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим або залученим Учасник, надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо).
4. Також, у складі тендерної пропозиції Учасник по орендованому обладнанню (машинах та механізмах) надає копії свідоцтв про реєстрацію машини (на машини, які підлягають обов’язковій державній реєстрації) та копію інвентарної картки обліку об’єкта основних засобів від Орендодавця на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України.
5. По залученій або орендованій техніці Учасники повинні надати оригінали листів-підтвердження від Власника обладнання (машин та механізмів) щодо не заперечення використання його обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг.
Таким чином, при підтвердженні матеріально технічної бази Учасник повинен надати документи відповідно до вимог ч.ч.1 -5 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації на кожну одиницю техніки. У випадку не підтвердження хоча б на 1 одиницю техніки відповідно до вимог ч.ч. 1-5 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації тендерна пропозиція Учасника не буде відповідати вимогам тендерної документації.
Відповідь на друге питання. Відповідно до п. 3.5.2. Тендерної документації Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
У відповідності до Інформаційної довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) яка подається до Додатку 1 Тендерної документації Аналогічними вважаються договори на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг.
Таким чином, з огляду на предмет закупівлі, а саме на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту та вимог тендерної документації аналогічними будуть вважатися тільки договори на виконання поточних середніх ремонтів автомобільних доріг.
Відповідь на третє питання. Відповідно до п. 6.3.4. Тендерної документації Договірна ціна розраховуються по об’єкту в цілому. Вид договірної ціни – тверда.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, Замовником встановлена вимога про вид Договірної ціни як тверда виходить із специфіки предмета закупівлі і є обов’язковою умовою.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ САТ Україна | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 січня 2019 13:30 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
09 січня 2019 13:29
|
Про відміну торгів.pdf |