Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гофрокартоні ящики та лотки (для торгівлі)
Очікувана вартість
3 894 100,00 UAH
UA-2018-11-30-001234-c 8899c1fa819e4e88b89a5345ced314ea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стаєцький Михайло

+380501002437
+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Стаєцький Михайло
+380501002437,+380443232018
staietskyi-mv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 00:00
Початок аукціону: 12 грудня 2018 12:25
Очікувана вартість: 3 894 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 470,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
380000 штука
Гофрокартоні ящики та лотки (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 13:28
0,3_kg_box_yellow.pdf
30 листопада 2018 13:28
0,7_kg_box_yellow.pdf
30 листопада 2018 13:27
1кг плоский.pdf
30 листопада 2018 13:27
1кг стандарт.pdf
30 листопада 2018 13:27
2кг.pdf
30 листопада 2018 13:27
10_kg_box_yellow.pdf
30 листопада 2018 13:27
15_kg_box_yellow.pdf
30 листопада 2018 13:27
470х400х430-(003).jpg
30 листопада 2018 13:27
690х390х420-(003).jpg
30 листопада 2018 13:27
КД ящики та лотки.doc
30 листопада 2018 13:27
Додаток 3-Проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 грудня 2018 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНВІТ-ХОЛДІНГ" 3 863 700,00
UAH з ПДВ
3 585 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ" 3 894 100,00
UAH з ПДВ
3 585 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне Акціонерне Товариство "Київський картонно-паперовий комбінат" 3 802 440,00
UAH з ПДВ
3 685 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУНАПАК ТАВРІЯ" 3 894 000,00
UAH з ПДВ
3 685 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 13:13
скан додатка №5 Санвит.pdf
14 грудня 2018 13:13
скан додатка №4 Санвит.pdf
11 грудня 2018 12:24
гигиена1.pdf
11 грудня 2018 12:24
скан.додатка №5.pdf
11 грудня 2018 12:24
скан додатка №2.pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 18:38
Документ.PDF

Публічні документи

07 грудня 2018 14:24
Додаток 5.pdf
07 грудня 2018 14:24
Додаток 4.pdf
07 грудня 2018 14:24
Додаток 2.pdf
07 грудня 2018 14:24
Висновок экспертиза.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 16:05
doc22558020181207133402.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНВІТ-ХОЛДІНГ"

ПАТ "ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ"

Приватне Акціонерне Товариство "Київський картонно-паперовий комбінат"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДУНАПАК ТАВРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНВІТ-ХОЛДІНГ"
#32304939
Відхилено 3 585 690,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 13:52
ПАТ "ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ"
#00278801
Переможець 3 585 700,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2018 13:54

Документи

17 грудня 2018 13:52
ПРОТОКОЛ ящики.docx

Документи

18 грудня 2018 13:54
ПРОТОКОЛ 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2018 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "ЖИДАЧІВСЬКИЙ ЦЕЛЮЛОЗНО-ПАПЕРОВИЙ КОМБІНАТ"
#00278801
3 585 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 грудня 2018 13:54
ПРОТОКОЛ 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 12:08
Жидачівський02.pdf укладений
04 січня 2019 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 451 962,12
UAH (в тому числі ПДВ 575 327,02 UAH)