Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер в зборі та БФП (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001015-c ● e446be947cc44e4b89d8f8743d136fea
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 03192690 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Франка, 5 |
Контактна особа: |
Дідківська Тетяна Миколаївна +380414246921 03192690@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 листопада 2018 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2018 13:00 |
Очікувана вартість: | 23 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 115,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Персональний комп'ютер в зборі (2шт) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11600, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 листопада 2018 12:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 листопада 2018 12:28 |
тендерна документація компютерне обладнання.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2018 10:16
Дата відповіді: 03 грудня 2018 10:57
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації уважно розглянуло Ваше запитання та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Згідно п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників тільки вразі наявності у вимогах до предмета закупівлі посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Предметом закупівлі за даною процедурою є Персональний комп’ютер в зборі (2шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт.) БЕЗ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГІВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА. У технічних (якісних) вимогах до товару (Специфікації) у графі «Технічні вимоги» зазначені бажані характеристики товару, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції товару «Персональний комп’ютер в зборі» та «БФП (багатофункціональний пристрій)» з зазначеними характеристиками, не гірше та не менше вказаних.
Згідно п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників тільки вразі наявності у вимогах до предмета закупівлі посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Предметом закупівлі за даною процедурою є Персональний комп’ютер в зборі (2шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт.) БЕЗ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГІВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА. У технічних (якісних) вимогах до товару (Специфікації) у графі «Технічні вимоги» зазначені бажані характеристики товару, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції товару «Персональний комп’ютер в зборі» та «БФП (багатофункціональний пристрій)» з зазначеними характеристиками, не гірше та не менше вказаних.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КомпаКом" #40484701 |
Переможець |
22 900,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2018 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2018 10:12
|
дод.угода розірвання.pdf | укладений |
19 грудня 2018 09:56
|
протокол 16 розірвання.pdf | укладений |
19 грудня 2018 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2018 13:39
|
договір.pdf | укладений |
14 грудня 2018 13:34
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 грудня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
22 900,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | невиконання п.3.1., Договору від 11.12.2018 р. №135 Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ», на підставі п. 9.1 (порушення терміну поставки) |