Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер в зборі та БФП (багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2018-11-30-001015-c e446be947cc44e4b89d8f8743d136fea
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дідківська Тетяна Миколаївна

+380414246921 03192690@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Коростенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03192690
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., Коростень, вул. Франка, 5
Контактна особа: Дідківська Тетяна Миколаївна
+380414246921
03192690@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2018 13:00
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 од
Персональний комп'ютер в зборі (2шт) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11600, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул.І.Франка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 листопада 2018 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 12:28
тендерна документація компютерне обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 03 грудня 2018 10:16
Дата відповіді: 03 грудня 2018 10:57
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації уважно розглянуло Ваше запитання та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Згідно п.6.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП ”ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 №35, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників тільки вразі наявності у вимогах до предмета закупівлі посилання на певну торгівельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Предметом закупівлі за даною процедурою є Персональний комп’ютер в зборі (2шт.) та БФП (багатофункціональний пристрій) (1шт.) БЕЗ ПОСИЛАННЯ НА ПЕВНУ ТОРГІВЕЛЬНУ МАРКУ АБО ВИРОБНИКА. У технічних (якісних) вимогах до товару (Специфікації) у графі «Технічні вимоги» зазначені бажані характеристики товару, тому до розгляду будуть прийняті саме пропозиції товару «Персональний комп’ютер в зборі» та «БФП (багатофункціональний пристрій)» з зазначеними характеристиками, не гірше та не менше вказаних.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2018 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 22 900,00
UAH з ПДВ
22 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2018 10:26
Сертификаты GTL.rar
04 грудня 2018 10:26
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
04 грудня 2018 10:26
о несертификации.pdf
04 грудня 2018 10:26
propozitsiya_22900.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 22 900,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 11:23

Документи

06 грудня 2018 11:22
Електронний підпис
06 грудня 2018 10:41
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
22 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 11:22
Електронний підпис
06 грудня 2018 10:41
протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2018 10:12
дод.угода розірвання.pdf укладений
19 грудня 2018 09:56
протокол 16 розірвання.pdf укладений
19 грудня 2018 09:56
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 13:39
договір.pdf укладений
14 грудня 2018 13:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 22 900,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: невиконання п.3.1., Договору від 11.12.2018 р. №135 Товариством з обмеженою відповідальністю «КОМПАКОМ», на підставі п. 9.1 (порушення терміну поставки)