Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 – 03210000-6- Зернові культури та картопля (Картопля свіжа продовольча; горох цілий лущений).
Очікувана вартість
320 620,00 UAH
UA-2018-11-30-000463-c 9337e77184724487887f371db0a76aaf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 листопада 2018 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 07 грудня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 грудня 2018 22:00
Початок аукціону: 18 грудня 2018 13:09
Очікувана вартість: 320 620,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 603,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36990 кілограм
Картопля свіжа продовольча
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
1900 кілограм
горох цілий лущений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 грудня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:41
Тендерна документація зі змінами.pdf
10 грудня 2018 09:41
Оголошення - зі змінами.pdf
10 грудня 2018 09:41
Зміни до документації.pdf
30 листопада 2018 10:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
10 грудня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 грудня 2018 09:41
Тендерна документація зі змінами.pdf
30 листопада 2018 10:40
Тендерна документація.pdf
10 грудня 2018 09:41
Оголошення - зі змінами.pdf
30 листопада 2018 10:40
Оголошення.pdf
10 грудня 2018 09:41
Зміни до документації.pdf
30 листопада 2018 10:40
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-30-000463-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2149918084
Дата подання: 12 січня 2019 01:44
пропозиція учасника переможця не відповідає вимогам замовника
04.01.19, 20:04 замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ".
ФОП Ворожцова Л.Г. (Скаржник) не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують чинне законодавство України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
ФОП Ворожцова Л.Г. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.

Відповідно до п.6 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", затвердженої рішенням тендерного комітету протокол № 87 від 30.11.2018, зі змінами, затвердженими рішенням тендерного комітету, протокол № 93 від 10.12.2018, документи, які надає учасник у складі пропозиції відкритих торгів, з метою підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам:
– Погодження (узгодження) державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на право постачання учасником продуктів харчування в заклади освіти у 2019 році.
Згідно з п.5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу III. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" учасники повинні відповідати наступним кваліфікаційним критеріям та надати документи для підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям:
5.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально технічної бази. Довідка повинна містити наступну інформацію: кількість автотранспорту, що буде застосовуватися для перевезення товарів, що закуповуються; наявність складських приміщень; наявність холодильного/морозильного обладнання, пристосованого для зберігання товару, що є предметом закупівлі.
5.2. Документи, що підтверджують право власності або право користування автотранспортом. Якщо право користування транспортним засобом виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг), учасник надає скан- копію оригіналу договору оренди (надання послуг).Довідка в довільній формі про реєстрацію потужностей із зазначенням особистого реєстраційного номеру потужності.
5.3. Документи, що підтверджують право власності або право користування приміщеннями (обладнанням) для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Якщо право користування виникло в учасника на підставі договору оренди (надання послуг), учасник надає скан- копію оригіналу договору оренди (надання послуг).
5.5. Акт санітарно – епідеміологічного обстеження об`єктів та/або акт перевірки дотримання вимог санітарного законодавства тощо, зазначених в 5.1., датований другим півріччям 2018 року, складений та виданий органом, уповноваженим здійснювати нагляд за дотриманням санітарного законодавства
Учасником у складі пропозиції надано Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецькох області, санаторно-оздоровчі дитячі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоровя, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році (далі - Погодження), Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами від 07.12.2018 (далі - акт), довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (далі - довідка), договір оренди приміщення №3 від 09.09.2018 (далі - договір оренди), рішення про державну реєстрацію потужностей від 05.10.2018 (далі - рішення).
Відповідно до договору оренди (акт прийому-передачі до договору оренди приміщення) та довідки Учасник орендує складське приміщення - 100 квадратних метра, у ТОВ "Райське" за адресою Донецька обл., Олександрівський район, село Високопілля, вул.Садова 1. Згідно з Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності ТОВ "Райське" - Орендар, володіє обєктом нерухомого майна (будівлею, склад арочний), який занходиться за адресою - Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, будинок 1г. Тобто, незрозуміло, який саме обєкт орендує Учасник, якщо Орендодавець володіє обєктом за іншою адресою, а саме
Адреса обєкта відповідно до Витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно Адреса обєкта відповідно до договору оренди
Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, будинок 1г Донецька обл., Олександрівський р-н, с. Високопілля, вул.Садова 1.

Згідно з актом потужністю оператора ринку (Учасника) є орендоване складське приміщення за адресою Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова. Тобто, потужність, яка зазначена в акті знаходиться на вул. Садова, без зазначення номеру обєкту/будівлі/тощо.
Відповідно до п.2 Погодження транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини в заклади буде здійснюватися з орендованого складського приміщення, розташованого за адресою Донецька обл., Олександрівський р-н., с.Високопілля, вул.Садова, згідно договору оренди з ТОВ "Райське". Тобто, потужність, яка зазначена в Погодженні, знаходиться на вул. Садова, без зазначення номеру обєкту/будівлі/тощо.
Відповідно до Державного реєстру потужностей операторів ринку Донецької області (Особистий реєстраційний номер потужності - r-UA-05-01-107) (копія додається) потужність ФОП Суходольського Володимира Олександровича знаходиться за адресою вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020. Тобто, обєкт потужності оператора ринку, який є зареєстрованим відповідно до норм чинного законодавства України знаходиться за адресою вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020.
З огляду на надані Учасником в тендерній пропозиції документи можна зробити висновок, що Учасник користується/володіє/орендує декілька потужностей, а саме:
- вул. Садова, 3-а, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020;
- вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл;
- вул. Садова, 1г, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл.;

Відповідно до п.1.6 Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10.02.2016 № 3 (далі - Порядок) державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку.
У звязку з тим, що Учасник у складі пропозиції зазначив, що орендує склад у ТОВ "Райське", 100 квадратних метри, за договором оренди №3 від 09.09.2018 за адресою, згідно договора оренди, вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., та надав відповідно до п.5 розділу ІІІ тендерної документації документи на орендований склад, то саме ця орендована потужність, яка знаходиться за адресою вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл. повинна бути зареєстрована в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Але Учасником потужність за адресою вул. Садова, 1, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл. не зареєстрована. Тобто, Учасником не виконано вимог чинного законодавства України.

Пунктом 1.7. Порядку зазначено, що адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.
Тобто, автотранспорт Учасника реєструється в Державному реєстрі потужностей операторів ринку за місцем проживання Учасника.
Згідно з Випискою з ЄДРПОУ місцем проживання Учасника є вул. Садова, 3, с. Високопілля, Олексанрівський р-н, Донецька обл., 84020.
Тобто, Учасником в Державному реєстрі потужностей операторів ринку зареєстрован лише автомобільний транспорт.
Пунктом 5.1.Порядку зазначено, що оператор ринку (Учасник) зобов'язаний повідомити територіальний орган компетентного органу про зміни в інформації про оператора ринку та потужність, не пізніше 10 робочих днів з дати настання таких змін. Компетентний орган вносить відповідні зміни до відомостей Реєстру протягом 5 робочих днів з дати надходження відповідного повідомлення оператора ринку.
Тому, якщо б в Учасника відбулися зміни в його потужностях, він зобовязаний був повідомити про це територіальний орган компетентного органу та внести зміни в реєстр. Але в Учасника зміни в реєстр не внесені.
Тобто, всупереч п.1.6. Порядку Учасником не зареєстрован в Державному реєстрі потужностей операторів ринку склад/будівля/тощо, яку він орендує у ТОВ "Райське" для здійснення господарської діяльності.
Учасником порушене чинне законодавство України.
Тому, пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.

Крім того, документи щодо якості товару незадовільної якості: нечитаємі, нерозбірливі, неможливо розгледіти, до якого саме товару належить завантажений документ. Тому, пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації та вимогам Замовника.

Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

З огляду на вищевикладене, керуючись нормами законодавства України з питань безпеки та якості харчових продуктів та продовольчої сировини, Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ІПН 3253600631 не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", ІПН 3253600631 та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку буду змушена звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 січня 2019 19:28
Розглянувши Вашу вимогу щодо неправомірного прийняття рішення про визначення переможця ФОП Суходольського Володимира Олександровича за процедурою закупівлі відкриті торги, оголошення UA-2018-11-30-000463-c на закупівлю За кодом ДК 021:2015 – 03210000-6- Зернові культури та картопля (Картопля свіжа продовольча; горох цілий лущений) повідомляємо, що тендерний комітет не вважає достатньою аргументацією, яку було зазначено у повідомленні, для відхилення вищезазначеної тендерної пропозиції, тому що:
- Учасник переможець зареєстрований як оператор ринку у Державному реєстрі потужностей операторів ринку;
- акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами та Погодження на участь в тендері на постачання харчових продуктів та продовольчої сировини в дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади, школи-інтернати, ліцеї Донецької області, санаторно-оздоровчі дитячі центри реабілітації, дитячі оздоровчі заклади, заклади охорони здоров`я, соціального захисту населення та інші заклади міст та районів Донецької області в 2019 році видані Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів та надані Замовнику, як і вимагалося тендерною документацією;
- потужності, було перевірено Головним Управлінням Держпродспоживслужби в Донецькій області відповідно до вимог та наданих документів (Договір оренди приміщення та ін.) компетентному органу, про що зазначається у вищезазначених документах.
Також, варто зауважити, що вся відповідальність за дотримання вимог харчового законодавства покладається суто на оператора ринку.
Надані Учасником – переможцем документи до пропозиції відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи, що однією із основних засад здійснення державних закупівель є економія бюджетних коштів, то підстави для задоволення Вашої скарги відсутні. Пропозиція ФОП Суходольського В.О. нас повністю задовольняє та є економічно вигідною.

Документи подані скаржником

Документи

14 січня 2019 19:28
Рішення щодо вимоги.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 304 025,00
UAH з ПДВ
285 530,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА" 298 325,00
UAH з ПДВ
298 325,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 січня 2019 11:50
Дов.судим..JPG
09 січня 2019 11:50
Дов.податкова.pdf
17 грудня 2018 15:24
Електронний підпис
17 грудня 2018 15:23
Цінова.png
17 грудня 2018 15:23
Сертеф..pdf
17 грудня 2018 15:23
Правоуст..pdf
17 грудня 2018 15:23
Дог.оренди.pdf
17 грудня 2018 15:23
Дов.3.pdf
17 грудня 2018 15:23
Дов.2.pdf
17 грудня 2018 15:23
Дов.1.pdf
17 грудня 2018 15:23
Виписка.pdf
17 грудня 2018 15:23
Аналог.дог..pdf
17 грудня 2018 15:23
Акт13-18.pdf
17 грудня 2018 15:23
Акт7-12.pdf
17 грудня 2018 15:23
Акт1-6.pdf

Публічні документи

14 грудня 2018 23:15
до 17.12 картоф горох.7z
14 грудня 2018 23:15
Селидово отдел.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "ВОРОЖЦОВА ЛЮДМИЛА ГЕННАДІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
Переможець 285 530,00
UAH з ПДВ
04 січня 2019 20:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 січня 2019 20:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУХОДОЛЬСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3253600631
285 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2020 19:10
Звіт про виконання договору.pdf укладений
14 січня 2020 19:09
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2019 10:09
Повідомлення про внесення змін до дог. №9.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:07
доп. угода № 9 до дог№ 9 від 15.01.19.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 10:07
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2019 15:57
Додаткова угода № 8 від 01.10.2019.PDF зміни до договору
01 жовтня 2019 15:53
Повідомлення про внесення змін від 01.10.2019.pdf зміни до договору
01 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 16:47
Повідомлення про внесення змін від 22.07.2019.pdf зміни до договору
24 липня 2019 16:36
Додаткова угода № 7 від 22.07.2019.PDF зміни до договору
24 липня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 10:12
Повідомлення про внесення змін від 01.07.2019.pdf зміни до договору
02 липня 2019 10:10
Дод.угода №6 до дог.№9 від 15.01.19.PDF зміни до договору
02 липня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2019 13:52
Повідомлення про внесення змін від 14.05.2019.pdf зміни до договору
14 травня 2019 13:26
додаткова угода № 5 від 14.05.19.PDF зміни до договору
14 травня 2019 13:26
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 15:35
Повідомлення про внесення змін від 06.05.2019.pdf зміни до договору
06 травня 2019 15:34
Додаткова угода № 4 від 06.05.2019.PDF зміни до договору
06 травня 2019 15:34
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2019 15:32
Повідомлення про внесення змін від 20.02.2019.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 13:55
Додаткова угода № 3 від 20.02.2019.PDF зміни до договору
22 лютого 2019 13:55
Електронний підпис зміни до договору
07 лютого 2019 17:20
Повідомлення про внесення змін до Договору № 9 від 15.01.2018.pdf зміни до договору
07 лютого 2019 17:19
Додаткова угода № 2 від 05.02.2019.PDF зміни до договору
07 лютого 2019 17:19
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2019 16:44
Додаткова угода № 1 від 25.01.2019.PDF зміни до договору
25 січня 2019 16:41
Електронний підпис укладений
15 січня 2019 17:38
Договір № 9 від 15.01.2019.PDF укладений
15 січня 2019 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 24.01.2019 № 01-03/314-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 24.01.2019 № 1, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 25.01.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
07 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". 2) зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 24.01.2019 № 01-03/314-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 04.02.2019р. № 3, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 05.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 12.02.2019р. № 01-03/574-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 18.02.2019р. № 5, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 20.02.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 15.04.2019р. № 01-03/1334-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 25.04.2019р. № 10, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 від 06.05.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 15.04.2019р. № 01-03/1334-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 13.05.2019р. № 11, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 14.06.2019р. № 01-03/2033-19, на підставі протоколу засідання комісії з контролю за цінами відділу освіти Селидівської міської ради від 27.06.2019р. № 13, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.2 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п.11.3, п.11.5 Договору № 9 від 15.01.2019р., на підставі повідомлень Головного управління статистики у Донецькій області від 16.07.2019р. № 01-03/2414-19, дійшли згоди збільшити ціну за одиницю товару не більше ніж на 10% за коливання ціни такого товару на ринку та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 3. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 9 від 15.01.2019р. 4. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7 від 22.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.3.2., п.11.3 Договору № 9 від 15.01.2019р. (далі – Договір), дійшли згоди та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Зменшити суму Договору на 69 827 грн. 04 коп. (шістдесят дев`ять тисяч вісімсот двадцять сім грн. 04 коп.). 2. Внести зміни у п. 3.1. «Ціна Договору» та викласти у наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 215 702 грн. 96 коп. (двісті п`ятнадцять тисяч сімсот дві грн. 96 коп.) без ПДВ. Виникнення бюджетних зобов’язань у Замовника за договором можливе у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Виникнення платіжних зобов'язань можливе при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування). 3. Внести зміни до Специфікації до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору № 9 від 15.01.2019р. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8 від 01.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 3.1,п.3.2., п.11.2, п.11.3. Договору № 9 від 15.01.2019р., дійшли згоди та уклали додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п.3.1. розділу III. «Ціна договору» та викласти у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить : 205 916 грн. 96 коп. (двісті п’ять тисяч дев’ятсот шістнадцять грн. 96 коп.) без ПДВ. Виникнення бюджетних зобов’язань у Замовника за договором можливе у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Виникнення платіжних зобов'язань можливе при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетного асигнування).» 2. Зменшення суми Договору складає 9 786 грн. 00 коп. (дев`ять тисяч сімсот вісімдесят шість грн. 00 коп.). 3. Внести зміни у Специфікацію до Договору № 9 від 15.01.2019р. і викласти в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 4. Інші умови Договору № 9 від 15.01.2019р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 5. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною Договору. 6. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 205 916,96
UAH з ПДВ