Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь)
Очікувана вартість
190 950,00 UAH
UA-2018-11-29-002822-c eb227ee5179f4f84a604e8b25c6dd040
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) (UA-2018-10-10-002000-c та UA-2018-10-30-001151-c) двічі не відбулися згідно абз.5 ч.1 ст.31 Закону, а саме - «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва у 2018 році необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону.
В минулому році і в поточному році аналогічні послуги підприємству постачало КП «Комунальник». Також згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради № 323 від 18.07.2018 року затверджено тарифи на вивіз ТБО, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів з наявною мережею контейнерів, було визначено перспективного учасника у регіоні, а саме КП «Комунальник».
Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 17:46
Оскарження наміру укласти договір: 10 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Теріторія м Маріуполь, згідно документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

29 листопада 2018 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 17:43
Повідомлення про намір укласти договір тбо -2.doc.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 190 950,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 17:46

Документи

29 листопада 2018 17:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 17:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
190 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 17:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2019 18:15
Електронний підпис зміни до договору
11 березня 2019 17:23
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до дог896-ТБО _3.docx.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:22
доп 3 до дог 896 розторгнення+.pdf зміни до договору
11 березня 2019 17:22
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 16:53
Додаткова угода № 2 від 21.01.2019 до дог. 896.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:53
повідомлення 896 договору.pdf зміни до договору
21 січня 2019 16:53
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:43
доп1 дог 896 ТПВ Повідомлення.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:43
доп1 дог 896 ТПВ.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:43
Електронний підпис укладений
13 грудня 2018 11:32
дог 896 13.12.18 вивіз ТПВ-2 Коммунальник+.pdf укладений
13 грудня 2018 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору № 896 від 13.12.2018р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 38 190,00 грн.( тридцять вісім тисяч сто дев’яносто грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 6 365,00 грн : за кошти місцевого бюджету 30 552,00грн. у т.ч ПДВ 5 092,00 грн за кошти підприємства 7 638,00грн. у т.ч. ПДВ 1 273,00 грн. Угода є невід’ємною частиною договору і набирає чинності з моменту її підписання та діє до укладення договору на 2019 рік за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 896
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 896
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.9.2 та 9.5.1 Договору № 896 від 13 грудня 2018 р. (далі- Договір), п.1 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди припинити дію Договору у зв’язку із проведенням процедури закупівлі на 2019 рік та укладанням договору на 2019 рік та зменшити суму Договору на 38 190,00 грн. (тридцять вісім тисяч сто дев’яносто грн. 00 коп.) у т.ч. ПДВ 6 365,00 грн : за кошти місцевого бюджету 30 552,00грн. у т.ч ПДВ 5 092,00 грн за кошти підприємства 7 638,00грн. у т.ч. ПДВ 1 273,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 896
Договір:
Номер додаткової угоди: 896
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 147 508,87
UAH з ПДВ