Возик критий в/п
Очікувана вартість
2 133 786,00 UAH
UA-2018-11-29-000557-c ba622fdaa9d9420e9c09edc5de231d13
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт замовника: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження замовника: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа замовника: Назарова Надежда Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 20 січня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 січня 2019 16:00
Початок аукціону: 31 січня 2019 14:43
Очікувана вартість: 2 133 786,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 64 013,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Возик критий в/п
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Можливість внесення змін у тендерну документацію
Дата подання: 13 грудня 2018 17:11
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:02
Наше підприємство має статус виробника наземного аеродромного обладнання, та поставляє свою продукцію підприємствам ДП "Укроборонпром". У т.р. ми виготовляємо "Візки багажні в/п 2т" аналогічні вказаним у тендерній документації, але за для участі у цьому тендері просимо розглянути можливість внесення змін у тендерну документацію: 1. Умови оплати: 50% ПЕРЕДПЛАТА, 50% - після постачання продукції. 2. Термін виготовлення - до 90 днів. 3. Гарантійний термін - 12 місяців з дати введення в експлуатацію. З повагою та надією на взаємопорозуміння, Керівництво ТОВ "Югпромтехмонтаж"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. За результатами розгляду звернення внесені відповідні зміни до Тендерної документації та оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
2. Додатком 2 передбачено строк поставки «Орієнтовно протягом 75 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки від Замовника». Також, в Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що даний строк є орієнтовним (приблизним) та зазначається Замовником з метою надання Учасникам загального уявлення про вимоги до строку поставки Товару. Виходячи з вищевикладеного, строк поставки може бути 90 днів. Звертаємо увагу, що термін «виготовлення» не вживається в Тендерній документації.
3. Внесення змін до строку гарантії на Товару та зменшення його з 24 місяців до 12 місяців є недоцільним, зважаючи на цілодобову експлуатацію даного обладнання, тим паче, що технічний стан обладнання впливає на безпеку польотів.
Можливість унесення змін до тендерної документації
Дата подання: 21 грудня 2018 16:22
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:02
Ми виготовляємо возики, аналогічні "Візкам багажним в/п 2т", що є предметом закупівлі, та для участі у тендері просимо розглянути можливість внесення змін у тендерну документацію, а саме : Порядок здійснення оплати: "Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки Товару та підписання Сторонами Акта приймання-передачі товару та видаткової накладної на фактично поставлений Товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого Товару."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на наявність звернень від Учасників з приводу умов оплати, внесені зміни до Додатку 7 Тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» в частині порядку здійснення оплати: предоплата у розмірі 50% та оплата решти 50% ціни Товару протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару.
Більш детально зазначено в Тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу
Надання документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 29 грудня 2018 17:26
Дата відповіді: 02 січня 2019 16:10
У додатку №2 вказано на необхідність надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість. Наше підприемство має стасут платника ПДВ та свідоцтво платника ПДВ, яке має такуж юридичну силу, як і витяг з реєстру платників податку на додану вартість. Також, для отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість ДФСУ вимагає здавати свідоцтво платника ПДВ, яке потім не повертається. Вважаемо, що вимога на надання витягу з реєстру платників податку на додану вартість замість надання свідоцтва платника ПДВ обмежуе можливість участі нашого підприємства в цих тендерних торгах. Просимо дозволити подання в складі тендерної пропозиції свідоцтва платника ПДВ замість витягу з реєстру платників податку на додану вартість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень» з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі – Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 – у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення).
Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення.
Роз’яснення з цих питань викладені у листі Державної фіскальної служби України від 31.08.2015 №32216/7/99-99-11-01-01-17, який розміщено на веб-порталі ДФС.
В зв’язку з вищевикладеним, тендерна документація залишається без змін
Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 12 січня 2019 13:36
Дата відповіді: 15 січня 2019 17:03
Просимо розглянути можливість внесення змін до тендерної документації: - Умови оплати: 30% - передплата і 70% - оплата після постачання продукції.
Відповідь: З огляду на наявність звернень від Учасників з приводу умов оплати, внесені зміни до Додатку 7 Тендерної документації «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» в частині порядку здійснення оплати: предоплата у розмірі 50% та оплата решти 50% ціни Товару протягом 30 календарних днів після фактичної поставки Товару.
Більш детально зазначено в Тендерній документації, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 січня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "Югпромтехмонтаж" 2 120 000,00
UAH з ПДВ
1 959 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС ПЛЮС" 2 133 744,00
UAH з ПДВ
1 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ" 2 050 000,00
UAH з ПДВ
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Общество с ограниченной ответственностью "Днепролит" 2 133 786,00
UAH з ПДВ
2 133 786,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 січня 2019 09:01
дод_5_30.09.14.pdf
29 січня 2019 09:01
дод_4_01.07.14.pdf
29 січня 2019 09:01
дод_20_22.05.18.pdf
29 січня 2019 09:01
дод_13_28.12.15.pdf
29 січня 2019 09:01
дод_10_19.03.15.pdf
29 січня 2019 09:01
договор_НАРП.pdf
29 січня 2019 09:01
видаткова_30.09.2014.pdf
29 січня 2019 09:01
видаткова_29.07.2015.pdf
29 січня 2019 09:01
видаткова_27.04.2016.pdf
29 січня 2019 09:01
видаткова_24.11.2014.pdf
29 січня 2019 09:01
видаткова_06.04.2014.pdf
29 січня 2019 09:01
видатк_Ю-0060_20.07.18.pdf
29 січня 2019 09:01
вид_Авиамир_29.10.18.pdf
29 січня 2019 09:01
вид_Авиамир_29.10.18-2.pdf
29 січня 2019 09:01
Фото тележки.JPG
29 січня 2019 09:01
Фото тележки 2.JPG
29 січня 2019 09:01
Опис.pdf
29 січня 2019 09:01
Тендерна пропозиція.pdf
29 січня 2019 09:00
Інф відпов учас ст 17.pdf

Публічні документи

21 лютого 2019 16:32
Довідка.zip
21 лютого 2019 16:28
Довідка.pdf.p7s
21 лютого 2019 16:28
Довідка.pdf
21 лютого 2019 16:28
Довідка МВС.pdf
21 лютого 2019 16:28
Довідка ДФС.pdf
13 лютого 2019 17:35
Комерційна пропозиція.pdf
30 січня 2019 14:08
9 Устав.pdf
30 січня 2019 14:08
7 Наказ + протокол.pdf
30 січня 2019 14:08
6 Зображення товару.pdf
30 січня 2019 14:08
3 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
30 січня 2019 14:08
2 Договор + акт.pdf

Публічні документи

23 січня 2019 12:41
свідоцтво ПДВ (1).pdf
23 січня 2019 12:41
Устав 2018.pdf
23 січня 2019 12:41
Довідка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ООО "Югпромтехмонтаж"
#36671356
Відхилено 1 959 888,00
UAH з ПДВ
06 лютого 2019 16:22
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФЕНІКС ПЛЮС"
#31255603
Відхилено 1 960 000,00
UAH з ПДВ
13 лютого 2019 15:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ"
#36712055
Переможець 1 970 000,00
UAH з ПДВ
21 лютого 2019 10:23

Документи

06 лютого 2019 16:22
sign.p7s

Документи

13 лютого 2019 15:46
sign.p7s

Документи

21 лютого 2019 10:23
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 лютого 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД ПІДЙОМНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ"
#36712055
1 970 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 лютого 2019 10:23
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
14 березня 2019 10:25
Договір №35.1-14_2-2 від 12.03.2019.pdf укладений
14 березня 2019 10:24
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 969 998,68
UAH (в тому числі ПДВ 328 333,11 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку