Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування
Current repair of in-home networks water supply, water conduit, power supply and their emergency service
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2018-11-29-000175-a d7d8e215fb9a4b1d926a99963b327373
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кірсік Анна Вадимівна

+380569237222 zakupki_34827358@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна , Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Контактна особа: Кірсік Анна Вадимівна
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Housing and Construction Kam`yanskoy City Council
National ID: 34827358
Contact point: Kirsik Anna Vadymivna
+380569237222
zakupki_34827358@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 листопада 2018 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 грудня 2018 10:54
Оскарження умов закупівлі: до 26 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 грудня 2018 10:54
Початок аукціону: 18 січня 2019 15:12
Очікувана вартість: 26 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH
Publication date: 29 листопада 2018 10:49
Enquiries until: 20 грудня 2018 10:54
Complaints submission until: до 26 грудня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 грудня 2018 10:54

Information

Estimated total value: 26 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 260 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
1 шт. (послуга). Обсяг закупівлі послуг передбачено додатком 3 даної тендерної документації.
1 pc (service). The volume of procurement of services is provided by Appendix 3 of this tender documentation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішньо-будинкових мереж водопостачання, водовідведення, електропостачання та їх аварійне обслуговування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51900, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам'янське, м.Кам'янське
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Current repair of in-home networks water supply, water conduit, power supply and their emergency service
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 листопада 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 11:33
ТД аварійка_гарантія 100 тис_ м_у.doc
29 листопада 2018 11:33
Додаток 2.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 5.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 4.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 3.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 1.doc
29 листопада 2018 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2018 11:33
ТД аварійка_гарантія 100 тис_ м_у.doc
29 листопада 2018 10:59
ТД аварійка_гарантія 100 тис_ м_у.doc
29 листопада 2018 11:33
Додаток 2.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 2.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 5.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 4.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 3.doc
29 листопада 2018 10:59
Додаток 1.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 січня 2019
UA-2018-11-29-000175-ad7d8e215fb9a4b1d926a99963b327373
Найменування: Депатамент житлово-комунального господарства та будівництва Кам`янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34827358
Місцезнаходження: 51931, Україна, Дніпропетровська область обл., Камянське, вул.. Москворецька, 14
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Будмакс-Компані" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

12 січня 2019 18:25
аварийка.pdf
12 січня 2019 18:26
Електронний підпис

Документи

12 січня 2019 18:25
аварийка.pdf
12 січня 2019 18:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "Будмакс-Компані"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2019 15:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" 24 276 829,76
UAH з ПДВ
24 276 829,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будмакс-Компані" 25 432 600,55
UAH з ПДВ
25 432 600,55
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"

ТОВ "Будмакс-Компані"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
Переможець 24 276 829,76
UAH з ПДВ
21 січня 2019 20:09
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ" #41074702

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

21 січня 2019 20:09
Електронний підпис
21 січня 2019 20:07
аварийка акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 січня 2019 20:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРУПА "КАПІТАЛ СТРОЙ"
#41074702
24 276 829,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 січня 2019 20:09
Електронний підпис
21 січня 2019 20:07
аварийка акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 19:49
SCAN0081.PDF укладений
02 березня 2020 19:48
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 14:41
SCAN0204.PDF зміни до договору
17 січня 2020 14:32
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 13:56
д.у.4 від 10.01.2020 до дог.28-19.PDF зміни до договору
11 січня 2020 13:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:39
SCAN0146.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:38
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 16:34
SCAN0145.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 16:33
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 16:42
SCAN0000.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 16:40
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:40
д.у.1 дог._ 28-19 від 05.02.19.PDF зміни до договору
22 жовтня 2019 11:36
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
05 лютого 2019 21:40
28-19 від 05.02.2019 аварійка.pdf укладений
05 лютого 2019 21:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'яку із збільненням кошторисних призначень на дану закупівлю уклали д.у. про таке: Викласти п.3.3.1. договору та п.2 Додатку 1 до договору в новій редакції та доповнити реквізити виконавця новим р/р. Обсяг закупівлі після внесення змін до договору 1 шт (послуга). Сума договору після внесення змін є не змінною.
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із збільшенням кошторисних призначень на дану закупівлю та ураховуючи п.11.1. Розділу XI «Інші умови» Договору № 28-19 від 05.02.2019 року, уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Викласти п. 3.3.1 Розділу ІІІ. «III. Ціна договору» та суму грошового зобов’язання, яка зазначена у Додатку 1 «Протокол узгодження ціни» в наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 23 958 444 грн. 44 коп. (двадцять три мільйона дев’ятсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста сорок чотири гривні 44 коп.)), (у тому числі ПДВ 20% - 3 993 074,07 грн.)». Кількість послуг після внесення змін складає 1 шт.(послуга)
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням обсягу наданих послуг, у зв’язку з чим викласти Додаток 2 «Дефектний акт», Додаток 3 «Договірна ціна», Додаток 4 «Кошторис», до договору № 28-19 від 05.02.2019 року в новій редакції, що додається та п.3.3., п.3.3.1. розділу ІІІ Договору та п.1., п 2. Додатку №1 «Протокол узгодження ціни» викласти в наступній редакції: «Загальна сума Договору відповідно до електронного аукціону становить – 23 951 262 грн. 66 коп. (двадцять три мільйона дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті шістдесят дві гривні 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 991 877.11 грн.). Грошове зобов’язання в межах встановлених кошторисом становить – 23 951 262 грн. 66 коп. (двадцять три мільйона дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті шістдесят дві гривні 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 991 877.11 грн.).»
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Продовжити дію до 01 березня 2020 року (включно). 2. Загальна вартість послуг, що будуть закуплені в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (включно), визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20% ціни Договору укладеного у 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю проведення Замовником на початку 2020 року процедури закупівлі на надання даних послуг та з метою забезпечення безперебійного надання в цей час послуг, керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням додаткової угоди № 3 від 28 грудня 2019 року до Договору № 28-19 від 05.02.2019 року уклали цю додаткову угоду про таке (далі – Додаткова угода): 1. Виконавець зобов’язується надавати послуги в порядку та за ціною (за одиницю), визначеною в Договорі № 28-19 від 05.02.2019 року, та додатках до нього, в період з 01 січня по 01 березня 2020 року (в період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року). 2. Пункт 3.3. Договору № 28-19 від 05.02.2019 року доповнити пунктом 3.3.2. “Сума Договору з 01 січня 2020 року не перевищує 20 % вартості суми договору, а саме 4790 252 грн. 51 коп, (у тому числі ПДВ 20% -798 375.42 грн.)., фактично виконаного у 2019 році - 23 951 262 грн. 66 коп. (двадцять три мільйона дев’ятсот п’ятдесят одна тисяча двісті шістдесят дві гривні 66 коп.), (у тому числі ПДВ 20% - 3 991 877.11 грн.)” 3. Внести зміни до банківських реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з необхідністю здійснення оплати у 2020 році кредиторської заборгованості за надані послуги у 2019 році ураховуючи додаткову угоду №3 від 28.12.2019 до договору № 28-19 від 05.02.2019 року Сторони, дійшли згоди про таке: 1. Замовник сплачує Виконавцю у 2020 році за надані послуги у 2019 році кредиторську заборгованість в сумі: 2 471 774 грн. 36 коп. (два мільйона чотириста сімдесят одна тисяча сімсот сімдесят чотири гривні 36 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг закупівлі після внесення змін до договору 1 шт. послуга
Номер договору про закупівлю: 28-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 лютого 2019 — 01 березня 2020
Сума оплати за договором: 23 951 262,66
UAH (в тому числі ПДВ 3 991 877,11 UAH)
Причини розірвання договору: По факту наданих послуг та ураховуючи факт відсутності кредиторської заборгованості за даним договором, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України Договір - вважати договір розірваним за згодою сторін. Послуги, які надані за цим договором вважаються надані Виконавцем згідно умов договору та оплаченими Замовником у повному обсязі. Джерело фінансування – кошти міського бюджету. Умови оплати - післяплата. Вартість оплати за договором у 2019 році складає 23951262.66 грн. з ПДВ (19959385,55 грн. без ПДВ). Оплата за договором з урахуванням угоди, яка укладена на період достатній для проведення Замовником закупівлі на початку 2020 року складає 26421790.08 грн. з ПДВ (22018158,40 грн. без ПДВ)