Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне обладнання та устаткування
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2018-11-28-002111-b e092b56ccaa24073a43e238d4555b4a6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080442920944 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080442920944
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 листопада 2018 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2018 18:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування (транспортом постачальника), навантаження, розвантаження, монтаж меблів, встановлення та інших витрат, визначених законодавством.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Офісне обладнання та устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, місто Київ, Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2018 17:51
Оголошення процесори.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 28 листопада 2018 21:31
Дата відповіді: 29 листопада 2018 11:07
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Чітка відповідь знаходиться в Оголошенні закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Павловська Світлана 197 190,00
UAH з ПДВ
197 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Павловська Світлана

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Павловська Світлана
#2789802247
Переможець 197 190,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 17:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Павловська Світлана
#2789802247
197 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 152 від 13.12.2018 Офісне обладнання та устаткування.pdf укладений
13 грудня 2018 11:53