Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясопродукти
Очікувана вартість
1 219 350,00 UAH
UA-2018-11-27-001950-b c8c6afc90680499b958d532b868f0f4e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 23:00
Початок аукціону: 14 грудня 2018 14:31
Очікувана вартість: 1 219 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 580,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4400 кг
ковбаса варена вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
4400 кг
сосиски вищого ґатунку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
500 кг
яловичина тушкована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, Згідно дислокації закладів дошкільної освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 грудня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:58
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 09:58
ТД мясопродукти 2019 зміни.doc
27 листопада 2018 16:42
ТД мясопродукти 2019.doc
06 грудня 2018 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 16:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2018 09:58
Зм-ни до ДК.doc
06 грудня 2018 09:58
ТД мясопродукти 2019 зміни.doc
27 листопада 2018 16:42
ТД мясопродукти 2019.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА 1 203 700,00
UAH з ПДВ
1 203 700,00
UAH з ПДВ
Документи
СУЩЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ 1 219 000,00
UAH з ПДВ
1 219 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2018 11:28
Додаток 11.pdf
12 грудня 2018 18:28
5 Свідоцтво на авто.pdf
12 грудня 2018 18:28
4 Свідоцтво на авто.pdf
12 грудня 2018 18:28
3 Свідоцтво на авто.pdf
12 грудня 2018 18:28
2 Свідоцтво на авто.pdf
12 грудня 2018 18:28
15 Тушенка - декл. 03.12.2018.pdf

Публічні документи

10 грудня 2018 19:09
p01.pdf
10 грудня 2018 19:08
p02.pdf
10 грудня 2018 19:08
p03.pdf
10 грудня 2018 19:08
p04.pdf
10 грудня 2018 19:08
Без имени 1.pdf
10 грудня 2018 19:08
Без имени 2.pdf
10 грудня 2018 19:08
Без имени 3.pdf
10 грудня 2018 19:08
Без имени 4.pdf
10 грудня 2018 19:08
Без имени 5.pdf
10 грудня 2018 19:08
Предложение.pdf
10 грудня 2018 19:08
Приложение 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА

СУЩЕНКО ДЕНИС АНДРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
#2719501207
Переможець 1 203 700,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2018 15:33

Документи

22 грудня 2018 15:33
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАЧКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА
#2719501207
1 203 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 грудня 2018 15:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:28
Допугода 6 М_ясопродукти.pdf зміни до договору
01 листопада 2019 10:28
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 10:26
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:38
Допугода 5 М_ясопродукти.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 16:35
Електронний підпис укладений
08 травня 2019 17:23
ДопУгода 4 МЯСОПРОДУКТИ.pdf зміни до договору
08 травня 2019 17:20
Електронний підпис укладений
07 березня 2019 14:53
Доп угода 3 МЯСОПРОДУКТИ.pdf зміни до договору
07 березня 2019 14:25
Електронний підпис укладений
05 березня 2019 15:20
Допугода 2 М_ясопродукти.pdf зміни до договору
05 березня 2019 15:19
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 14:17
Допугода 1 мясопродукти.pdf зміни до договору
08 січня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:49
Договор мясопродукти.pdf укладений
02 січня 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 203 700,00 грн. (один мільйон двісті три тисячі сімсот грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 2. Внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Кулачко Людмила Петрівна Інд.код 2719501207 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Блюхера, буд.27, корпус А, квартира 106. р/р 26004026237701 в АТ «Альфа-Банк» МФО 300346
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 11.1. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Постачальник», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Кулачко Людмила Петрівна Інд.код 2719501207 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Блюхера, буд.27, корпус А, квартира 106. 1) р/р 26004026237701, в АТ «Альфа-Банк», МФО 300346 2) р/р 26008010364326, в ПАТ «Банк Восток», МФО 307123
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 196 526,08 грн. (один мільйон сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять шість грн. 08 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: ковбаса варена в/г – 133,00 грн. за кілограм; сосиски в/г – 123,00 грн. за кілограм; яловичина тушкована – 137,00 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 196 526,08 грн. (один мільйон сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять шість грн. 08 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: ковбаса варена в/г – 133,00 грн. за кілограм; сосиски в/г – 123,00 грн. за кілограм; яловичина тушкована – 137,00 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 1 196 525,83 грн. (один мільйон сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять п’ять грн. 83 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: ковбаса варена в/г – 133,00 грн. за кілограм; сосиски в/г – 123,00 грн. за кілограм; яловичина тушкована – 142,50 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 11.1. ДОГОВОРУ та за угодою сторін внести зміни до пунктів 1.2., 3.1., 3.2., додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Ковбаса варена вищого гатунку; сосиски вищого гатунку; яловичина тушкована (ДК 021:2015:15130000-8 — М’ясопродукти). Кількість товарів за цим Договором: - ковбаса варена в/г – 4 322,793 кг; - сосиски в/г – 4 289,332 кг; - яловичина тушкована – 475,03 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 1 196 523,95 грн. (один мільйон сто дев’яносто шість тисяч п’ятсот двадцять три грн. 95 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн. 3.2. Ціна за одиницю товару становить: ковбаса варена в/г – 139,67 грн. за кілограм; сосиски в/г – 130,90 грн. за кілограм; яловичина тушкована – 144,20 грн. за кілограм.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 11.1., 11.2. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Постачальник», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Кулачко Людмила Петрівна Інд. код 2719501207, 61146, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Блюхера, буд.27, р/р UA483071230000026008010364326, в ПАТ «Банк Восток», МФО 307123.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктами 11.1., 11.2. ДОГОВОРУ, за угодою сторін внести зміни до пункту XIII Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» «Постачальник», та викласти їх в наступній редакції: «Постачальник» Фізична особа-підприємець Кулачко Людмила Петрівна Інд. код 2719501207, 61146, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Блюхера, буд.27, р/р UA483071230000026008010364326, в ПАТ «Банк Восток», МФО 307123.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 196 523,95
UAH