Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво еколого-освітнього візит-центру НПП "Верховинський"
Очікувана вартість
28 216 974,00 UAH
UA-2018-11-27-000947-a ● 106a5155cde8457181b833e023ba9a30
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 37638334 |
Місцезнаходження: | 78712, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А |
Контактна особа: |
Замореняк Микола +380973349882 nppverhovuna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 12:28 |
Очікувана вартість: | 28 216 974,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 141084 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво еколого-освітнього візит-центру НПП "Верховинський" прис. Печіще , с. Верхній Ясенів,Верховинського району, Івано-Франківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Будівництво еколого-освітнього візит-центру для НПП "Верховинський"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78712, Україна, Івано-Франківська обл., с. Верхній Ясенів, прис. Печіще
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45211350-7 — Будівництво багатофункційних комплексів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 листопада 2018 17:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 листопада 2018 17:01 |
Додаток - 5 4_Парк Верховинський АР РП.pdf | |
27 листопада 2018 17:01 |
ТД_ОЕЦ.docx | |
27 листопада 2018 17:01 |
ТД_ОЕЦ_Додаток_2.docx | |
27 листопада 2018 17:01 |
Додаток 6 - Експертний звіт.pdf | |
27 листопада 2018 17:01 |
Додаток -7 лист згода.docx | |
27 листопада 2018 17:01 |
Договір на будівництво.docx | |
27 листопада 2018 17:01 |
ТД_ОЕЦ_Додаток_1.docx | |
27 листопада 2018 17:01 |
Додаток -4кваліфікаційні критерії.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:42
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:35
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого монтажера (працівника (працівників) із влаштування) віконних фасадних конструкцій, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, віконні, фасадні конструкції якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть віконні, фасадні конструкції якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати монтажники віконних, фасадних конструкцій? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення зазначених робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вказану вимогу в додатку №4 скасовано.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:45
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:39
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого монтажера (працівника (працівників) із влаштування) систем зеленої покрівлі, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, матеріали зеленої покрівлі та технології якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть матеріали зеленої покрівлі та технології якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати монтажники (працівники) із влаштування) систем зеленої покрівлі? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення будівельних робіт?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану вимогу у дод. №4 скасовано
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:48
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:42
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого зварювальника (-ків) ПВХ мембран, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, матеріали зварювання та обладнання якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть матеріали та обладнання та технології якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати зварювальника (-ків) ПВХ мембран? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення будівельних робіт, та при наявності кваліфікованих дипломованих зварювальників?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дану вимогу у додатку №4 скасовано
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:02
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:45
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено Замовником те, що На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник подає довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які можуть бути залучені до виконання робіт.
Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про працівників, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці відсутня вимога надати інформацію про ПІБ особи, досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які можуть бути залучені до виконання робіт. Прошу пояснити, яку саме інформацію про працівників Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати згдно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:15
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:46
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено, що На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору за останні три роки в складі пропозиції має бути інформаційна довідка про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, контакти; номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта. Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про договори, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці що стосується договорів відсутня вимога надати інформацію про код ЄДРПОУ контрагента, номер та дата укладеного договору; предмет договору; місцезнаходження об'єкта. Прошу пояснити, яку саме інформацію про аналогічні договори Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати згідно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4 Інформацію подавати згідно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:20
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:48
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено, що На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, в якій має бути зазначено: найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально - технічної бази (машин, механізмів, техніки); інформація про те, власне чи орендоване/у лізингу обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка); стан (придатний/не придатний для використання).
Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про матеріально-технічну базу, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці що стосується матеріально-технічної бази відсутня вимога надати інформацію про майно, що перебуває у лізингу, про стан майна стан (придатний/не придатний для використання). Прошу пояснити, яку саме інформацію про матеріально-технічну базу Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати зігдно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" |
27 450 693,00
UAH з ПДВ
|
27 437 893,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ПМК-77 |
28 174 009,34
UAH з ПДВ
|
27 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" |
28 216 000,00
UAH з ПДВ
|
28 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" #35262237 |
Переможець |
27 437 893,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2018 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:18
|
додаткова Спеценергомонтаж.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 13:37
|
будівництво віз. центр.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:20
|
№5 Продовження терміну ВЦ.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2021 19:30
|
№ 4 (до д.№29) дод. В.Ц. (1).PDF | зміни до договору |
03 січня 2021 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:46
|
Додаткова взит-центр (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2019 10:35
|
ДУ візит-центр-2 (1).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2019 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 квітня 2019 17:05
|
додаткова візит-центр 26,04.pdf | укладений |
26 квітня 2019 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2019 13:41
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2019 13:41
|
1_додаткова угода.pdf | укладений |
04 лютого 2019 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 14:51
|
договір візит центр.pdf | укладений |
27 грудня 2018 14:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку з продовженням терміну виконання умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 квітня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Загальна сума договору є незмінною. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перенесення коштів на виконання робіт відповідно до календарного плану. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з анулюванням дозволу на будівництво, роботи призупинено, проводяться заходи по усуненню порушень. |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В звязку з кошторисними призначеннями |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |