Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво еколого-освітнього візит-центру НПП "Верховинський"
Очікувана вартість
28 216 974,00 UAH
UA-2018-11-27-000947-a 106a5155cde8457181b833e023ba9a30
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Замореняк Микола

+380973349882 nppverhovuna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРИРОДНИЙ ПАРК "ВЕРХОВИНСЬКИЙ"
Код ЄДРПОУ: 37638334
Місцезнаходження: 78712, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Івано-Франківська обл.,Верховинський р-н,с. Верхній Ясенів,прис.Печіще буд 3-А
Контактна особа: Замореняк Микола
+380973349882
nppverhovuna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 12:28
Очікувана вартість: 28 216 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 141084 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво еколого-освітнього візит-центру НПП "Верховинський" прис. Печіще , с. Верхній Ясенів,Верховинського району, Івано-Франківської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Будівництво еколого-освітнього візит-центру для НПП "Верховинський"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78712, Україна, Івано-Франківська обл., с. Верхній Ясенів, прис. Печіще
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45211350-7 — Будівництво багатофункційних комплексів

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 листопада 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 17:01
Додаток - 5 4_Парк Верховинський АР РП.pdf
27 листопада 2018 17:01
ТД_ОЕЦ.docx
27 листопада 2018 17:01
ТД_ОЕЦ_Додаток_2.docx
27 листопада 2018 17:01
Додаток 6 - Експертний звіт.pdf
27 листопада 2018 17:01
Додаток -7 лист згода.docx
27 листопада 2018 17:01
Договір на будівництво.docx
27 листопада 2018 17:01
ТД_ОЕЦ_Додаток_1.docx
27 листопада 2018 17:01
Додаток -4кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:42
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:35
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого монтажера (працівника (працівників) із влаштування) віконних фасадних конструкцій, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, віконні, фасадні конструкції якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть віконні, фасадні конструкції якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати монтажники віконних, фасадних конструкцій? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення зазначених робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказану вимогу в додатку №4 скасовано.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:45
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:39
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого монтажера (працівника (працівників) із влаштування) систем зеленої покрівлі, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, матеріали зеленої покрівлі та технології якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть матеріали зеленої покрівлі та технології якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати монтажники (працівники) із влаштування) систем зеленої покрівлі? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення будівельних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу у дод. №4 скасовано
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 10:48
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:42
Відповідно до додатку №4 тендерної документації встановлено, що учасники зобов'язані подати інформацію про сертифікованого зварювальника (-ків) ПВХ мембран, якого сертифікує виробник, матеріали якого будуть використовуватись учасником під час виконання робіт. Ваша тендерна документація не містить вказівки на те, матеріали зварювання та обладнання якого виробника використовувати під час робіт. Тому поясніть матеріали та обладнання та технології якого виробника необхідно використовувати під час робіт? Які саме сертифікати, якого виробника, якої форми, терміну дії, з підтвердженням якої інформації, повинні отримати зварювальника (-ків) ПВХ мембран? Чим це передбачено у законодавстві, що для робіт такого виду необхідно мати зазначені сертифікати при наявності ліцензії та дозволів у юридичної особи на проведення будівельних робіт, та при наявності кваліфікованих дипломованих зварювальників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу у додатку №4 скасовано
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:02
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:45
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено Замовником те, що На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник подає довідку, яка має містити інформацію про ПІБ, посаду, кваліфікацію, досвід роботи в цілому (років), та досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які можуть бути залучені до виконання робіт. Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про працівників, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці відсутня вимога надати інформацію про ПІБ особи, досвід роботи на аналогічній посаді (років) щодо керівника(ів), ІТП, а також працівників робочих професій які можуть бути залучені до виконання робіт. Прошу пояснити, яку саме інформацію про працівників Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати згдно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:15
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:46
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено, що На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору за останні три роки в складі пропозиції має бути інформаційна довідка про виконання аналогічного(-их) договору(-ів), в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, контакти; номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об'єкта. Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про договори, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці що стосується договорів відсутня вимога надати інформацію про код ЄДРПОУ контрагента, номер та дата укладеного договору; предмет договору; місцезнаходження об'єкта. Прошу пояснити, яку саме інформацію про аналогічні договори Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати згідно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4 Інформацію подавати згідно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 30 листопада 2018 11:20
Дата відповіді: 03 грудня 2018 11:48
Згідно розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації у 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" встановлено, що На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасником надається інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт, в якій має бути зазначено: найменування обладнання (інструментів, устаткування, приладів) та матеріально - технічної бази (машин, механізмів, техніки); інформація про те, власне чи орендоване/у лізингу обладнання (інструменти, устаткування, прилади) та матеріально-технічна база (машини, механізми, техніка); стан (придатний/не придатний для використання). Якщо дивитись Ваші вимоги у додатку №4 Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги ", в якому встановлена форма для подання інформмації про матеріально-технічну базу, то у наведеній у додатку №4 таблиці відсутня вимога щодо надання інформації, яка вимагається Згідно розділу 3 тендерної документації, а саме: в таблиці що стосується матеріально-технічної бази відсутня вимога надати інформацію про майно, що перебуває у лізингу, про стан майна стан (придатний/не придатний для використання). Прошу пояснити, яку саме інформацію про матеріально-технічну базу Ви вимагаєте? Згідно якого пункту тендерної документації надавати інформацію? Чи робити другу таблицю, зразок якої не наведено у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію подавати зігдно розділу 3 тендерної документації , і таблиці в додатку №4
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ" 27 450 693,00
UAH з ПДВ
27 437 893,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПМК-77 28 174 009,34
UAH з ПДВ
27 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК" 28 216 000,00
UAH з ПДВ
28 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 23:53
Електронний підпис
18 грудня 2018 23:51
3. Довідка банкрутствоj.pdf
18 грудня 2018 19:47
Електронний підпис
18 грудня 2018 19:35
3. Довідка банкрутство.pdf
18 грудня 2018 19:35
ДЦ за результ. аукц.pdf
12 грудня 2018 17:31
Електронний підпис
12 грудня 2018 17:29
4. Повноваження _12.12.2018_.rar

Публічні документи

12 грудня 2018 10:18
Електронний підпис
12 грудня 2018 10:16
Кошторис АВК.rar
12 грудня 2018 10:16
Цінова пропозиція.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 7.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 6.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 5.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 4.pdf
12 грудня 2018 10:16
якість МТБ.pdf
12 грудня 2018 10:16
якість кваліфікація.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 3.pdf
12 грудня 2018 10:16
Якість досвід 2.pdf
12 грудня 2018 10:16
Витяг ПДВ.pdf
12 грудня 2018 10:15
Якість досвід 1.pdf
12 грудня 2018 10:15
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 грудня 2018 10:15
технічне завдання.pdf
12 грудня 2018 10:15
Статут.pdf
12 грудня 2018 10:15
Довідка 3.jpg
12 грудня 2018 10:15
Довідка 2.jpg
12 грудня 2018 10:15
Довідка 1.jpg
12 грудня 2018 10:15
проект договору.pdf
12 грудня 2018 10:15
ліцензія дозвола ПМК 77.pdf
12 грудня 2018 10:15
КК.pdf
12 грудня 2018 10:15
Гарантия_7712.zip
12 грудня 2018 10:15
ВПВ 17.pdf
12 грудня 2018 10:15
Licence.zip
12 грудня 2018 10:15
Dovirenist_Rizhiy.zip
12 грудня 2018 10:15
витяг ПМК 77 18.11.2018.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"

ТОВ ПМК-77

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
Переможець 27 437 893,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2018 16:00

Документи

13 грудня 2018 16:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2018 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦЕНЕРГОМОНТАЖ КИЇВ"
#35262237
27 437 893,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 грудня 2018 16:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 10:18
додаткова Спеценергомонтаж.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 10:10
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 13:37
будівництво віз. центр.pdf зміни до договору
04 січня 2023 13:36
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 15:20
№5 Продовження терміну ВЦ.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 15:20
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 19:30
№ 4 (до д.№29) дод. В.Ц. (1).PDF зміни до договору
03 січня 2021 19:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:46
Додаткова взит-центр (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:46
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2019 10:35
ДУ візит-центр-2 (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2019 10:35
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 17:05
додаткова візит-центр 26,04.pdf укладений
26 квітня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2019 13:41
додаткова угода.pdf зміни до договору
19 лютого 2019 13:41
1_додаткова угода.pdf укладений
04 лютого 2019 15:52
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 14:51
договір візит центр.pdf укладений
27 грудня 2018 14:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку з продовженням терміну виконання умов договору.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Загальна сума договору є незмінною.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення коштів на виконання робіт відповідно до календарного плану.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з анулюванням дозволу на будівництво, роботи призупинено, проводяться заходи по усуненню порушень.
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В звязку з кошторисними призначеннями
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML