Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій" |
Код ЄДРПОУ: | 01995261 |
Місцезнаходження: | 27311, Україна , Кіровоградська обл., село Стара Осота, вул. Центральна, 232, с. Стара Осота, Олександрівський р-н, Кіровоградська обл. |
Контактна особа: |
Іванна Ігорівна Шпильова +380980742080 sanosot@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 11:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 грудня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 грудня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 14 грудня 2018 11:37 |
Очікувана вартість: | 328 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2018 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2018 14:06 |
Тендерна документація мясо нова редацію 2019.doc | |
28 листопада 2018 14:06 |
Додаток до змін в тендерній документації.docx | |
27 листопада 2018 11:21 |
Тендерна документація мясо 2019.doc |
28 листопада 2018 14:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 листопада 2018 14:06 |
Тендерна документація мясо нова редацію 2019.doc
|
|||
28 листопада 2018 14:06 |
Додаток до змін в тендерній документації.docx
|
|||
27 листопада 2018 11:21 |
Тендерна документація мясо 2019.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-02-08-000001 ● 13cf48d489754ceaafdf3f79d7868f44
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2019 09:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.02.2019 № 11
Кропивницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Л. ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.02.2019 № 11
Перелік
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-27-000859-с 27.11.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-11 12:34:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-000859-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Волкова Л.О., якого визнано переможцем даних торгів, умовам п.п. 1.1 п. 1 додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель «Лист про наявність офісних та складських приміщень та наявність автомобільного транспорту обладнаного холодильними обладнанням», у якому вказано що ФОП Волкова Л.О. укладено договір з ТОВ «Валекс Ко» від 15.11.2018 № 3 щодо суборенди офісного приміщення та частини холодильної камери, при тому, що на підтвердження вказаних вимог надано копію договору суборенди від 15.11.2018 № 3, в додатку до якого ФОП Волкова Л.О. надано копію «Акту 1/1 передачі-приймання до договору суборенди нерухомості № 2 від 15.11.2018», згідно якого суборендарем приміщень вказано ФОП Кравченко О.С., а не ФОП Волкова Л.О.?
2. Чому Вами прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Волкова Л.О., якого визнано переможцем даних торгів, умовам п.п. 1.1 п. 1 додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель «Лист про наявність офісних та складських приміщень та наявність автомобільного транспорту обладнаного холодильними обладнанням», у якому вказано що ФОП Волкова Л.О. укладено договір від 15.11.2018 № 2 щодо надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом спеціалізованими вантажними фургонами-рефрижераторами, при тому, що на підтвердження вказаних вимог надано копію договору від 15.11.2018 №2 у додаток до якого надано «Перелік власних або орендованих (переданих у тимчасове користування) транспортних засобів Перевізника для виконання послуг з вантажоперевезення впродовж терміну дії Договору про надання послуг з перевезення вантажу автомобільним вантажним транспортом від 01.11.2018», що є додатком до договору № 1 від 01.11.2018 та не відповідає номеру договору вказаному у листі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-02-13 13:46:38
Відповідь
Під час розгляду поданих пропозиції на закупівлю товару «М’ясо» за номером ID: UA-2018-11-27-000859-с тендерним комітетом було не уважно переглянуто документацію учасника ФОП Волкова Л.О. в зв’язку з чим було порушено Закон України «Про державні закупівлі». Закладом було направлено лист до ФОП Волкова Л.О. «Про розірвання договору» і в найближчий час договір буде розірвано.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог ч.1 та 4 ст. 30 Закону, на що КНП "Старооостьский дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської ради" для усунення порушень було розірваний договір на закупівлю мяса з ФОП Волкова Л.О.
2019-02-19 13:24:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 березня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2019-02-22 20:43:56
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА " #2792706004 |
Рішення скасоване |
323 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 09:44
|
ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА " #2792706004 |
Відхилено |
323 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 09:58
|
ФОП Волкова Любов Олександрівна #3043819062 |
Переможець |
328 000,00
UAH з ПДВ
|
28 грудня 2018 10:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2019 09:57
|
ду розірвання.pdf | укладений |
13 лютого 2019 13:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2019 11:34
|
Ду на мясо.pdf | зміни до договору |
18 січня 2019 11:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2019 12:52
|
Договір мясо.pdf | укладений |
09 січня 2019 12:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |