Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15110000-2 Мясо
Очікувана вартість
328 000,00 UAH
UA-2018-11-27-000859-c 57e5aeb0d6a348f49ac85d83df983968
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванна Ігорівна Шпильова

+380980742080 sanosot@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Староосотський дитячий обласний протитуберкульозний санаторій"
Код ЄДРПОУ: 01995261
Місцезнаходження: 27311, Україна , Кіровоградська обл., село Стара Осота, вул. Центральна, 232, с. Стара Осота, Олександрівський р-н, Кіровоградська обл.
Контактна особа: Іванна Ігорівна Шпильова
+380980742080
sanosot@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 листопада 2018 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 17:00
Початок аукціону: 14 грудня 2018 11:37
Очікувана вартість: 328 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограм
Мясо яловичини охолоджене (мякоть)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота , Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
200 кілограм
Печінка яловичини охолоджена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота , Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
3000 кілограм
Окорок куриний охолодженний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27311, Україна, Кіровоградська область, с. Стара Осота , Центральна, 232
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2018 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 14:06
Тендерна документація мясо нова редацію 2019.doc
28 листопада 2018 14:06
Додаток до змін в тендерній документації.docx
27 листопада 2018 11:21
Тендерна документація мясо 2019.doc
28 листопада 2018 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2018 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2018 14:06
Тендерна документація мясо нова редацію 2019.doc
28 листопада 2018 14:06
Додаток до змін в тендерній документації.docx
27 листопада 2018 11:21
Тендерна документація мясо 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-02-08-000001 ● 13cf48d489754ceaafdf3f79d7868f44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 лютого 2019 09:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


07.02.2019 № 11

Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Л. ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.02.2019 № 11

Перелік
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-11-27-000859-с 27.11.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Л. ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-11 12:34:08

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М’ясо» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-27-000859-с) та відповідно п.п. 6 та 11 ст. 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, ч. 5 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 п. 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чому Вами прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Волкова Л.О., якого визнано переможцем даних торгів, умовам п.п. 1.1 п. 1 додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель «Лист про наявність офісних та складських приміщень та наявність автомобільного транспорту обладнаного холодильними обладнанням», у якому вказано що ФОП Волкова Л.О. укладено договір з ТОВ «Валекс Ко» від 15.11.2018 № 3 щодо суборенди офісного приміщення та частини холодильної камери, при тому, що на підтвердження вказаних вимог надано копію договору суборенди від 15.11.2018 № 3, в додатку до якого ФОП Волкова Л.О. надано копію «Акту 1/1 передачі-приймання до договору суборенди нерухомості № 2 від 15.11.2018», згідно якого суборендарем приміщень вказано ФОП Кравченко О.С., а не ФОП Волкова Л.О.?
2. Чому Вами прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Волкова Л.О., якого визнано переможцем даних торгів, умовам п.п. 1.1 п. 1 додатка 1 до ТД, тоді як учасником у складі тендерної пропозиції завантажено в електронну систему закупівель «Лист про наявність офісних та складських приміщень та наявність автомобільного транспорту обладнаного холодильними обладнанням», у якому вказано що ФОП Волкова Л.О. укладено договір від 15.11.2018 № 2 щодо надання послуг з перевезення вантажу автомобільним транспортом спеціалізованими вантажними фургонами-рефрижераторами, при тому, що на підтвердження вказаних вимог надано копію договору від 15.11.2018 №2 у додаток до якого надано «Перелік власних або орендованих (переданих у тимчасове користування) транспортних засобів Перевізника для виконання послуг з вантажоперевезення впродовж терміну дії Договору про надання послуг з перевезення вантажу автомобільним вантажним транспортом від 01.11.2018», що є додатком до договору № 1 від 01.11.2018 та не відповідає номеру договору вказаному у листі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-02-13 13:46:38

Відповідь

Під час розгляду поданих пропозиції на закупівлю товару «М’ясо» за номером ID: UA-2018-11-27-000859-с тендерним комітетом було не уважно переглянуто документацію учасника ФОП Волкова Л.О. в зв’язку з чим було порушено Закон України «Про державні закупівлі». Закладом було направлено лист до ФОП Волкова Л.О. «Про розірвання договору» і в найближчий час договір буде розірвано.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог ч.1 та 4 ст. 30 Закону, на що КНП "Старооостьский дитячий обласний протитуберкульозний санаторій Кіровоградської ради" для усунення порушень було розірваний договір на закупівлю мяса з ФОП Волкова Л.О.

2019-02-19 13:24:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 лютого 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 березня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-02-22 20:43:56

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА " 327 000,00
UAH з ПДВ
323 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волкова Любов Олександрівна 328 000,00
UAH з ПДВ
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 грудня 2018 08:44
Переможець.pdf
13 грудня 2018 10:49
Пропозиція мясо.pdf

Публічні документи

03 січня 2019 20:13
Довідка податкова
03 січня 2019 20:13
Довідка МВС
13 грудня 2018 13:14
Електронний підпис
13 грудня 2018 13:12
ЗАГРУЗКА мясо-compressed.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА "

ФОП Волкова Любов Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА "
#2792706004
Рішення скасоване 323 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 09:44
ФОП "ПЛЕТНЬОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА "
#2792706004
Відхилено 323 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 09:58
ФОП Волкова Любов Олександрівна
#3043819062
Переможець 328 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2018 10:19

Документи

28 грудня 2018 09:58
Електронний підпис
28 грудня 2018 09:57
протокол 15.pdf

Документи

28 грудня 2018 10:19
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2018 10:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Волкова Любов Олександрівна
#3043819062
328 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 грудня 2018 10:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2019 09:57
ду розірвання.pdf укладений
13 лютого 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 11:34
Ду на мясо.pdf зміни до договору
18 січня 2019 11:32
Електронний підпис укладений
09 січня 2019 12:52
Договір мясо.pdf укладений
09 січня 2019 12:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 42 200,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Не відповідність переможця кваліфікаційним вимогам