Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ЄЗС ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
1 280 000,00 UAH
UA-2018-11-27-000754-b ● 73c1546584674f7a90a6802d7ad44635
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЖОВТАНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41420942 |
Місцезнаходження: | 80431, Україна , Львівська обл., с. Жовтанці, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА , будинок 2 |
Контактна особа: |
Вус Ірина +380978395570 EDU.ZHOVTANTSI@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 листопада 2018 12:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 12:18 |
Очікувана вартість: | 1 280 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95000 м3
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 грудня 2018 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 грудня 2018 16:33 |
Тендерна документація газ 2019 освіта перелік змін та доповнень 05.12.docx | |
05 грудня 2018 16:33 |
Тендерна документація газ 2019 освіта нова редакція 05.12.doc | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 4 проект договору.doc | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 6 Інформація про учасника.docx | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 2 ст 17.docx | |
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx |
05 грудня 2018 16:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 грудня 2018 16:33 |
Тендерна документація газ 2019 освіта перелік змін та доповнень 05.12.docx
|
|||
05 грудня 2018 16:33 |
Тендерна документація газ 2019 освіта нова редакція 05.12.doc
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 4 проект договору.doc
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 6 Інформація про учасника.docx
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 5 Цінова пропозиція.docx
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 2 ст 17.docx
|
|||
27 листопада 2018 12:30 |
Додаток 3 Технічне завдання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Незаконні вимоги замовника та корупційна змова з монополістом
Дата подання: 27 листопада 2018 14:37
Дата відповіді: 29 листопада 2018 12:42
Прошу вилучити з документації незаконні вимоги –
1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід у галузі газопостачання.
2. Документи, що підтверджують наявність трудових відносин з працівниками, зазначеними у вказаній вище довідці, а саме:
• копія витягів з трудових книжок (із відміткою про працевлаштування в Учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, або інших документів (договори щодо надання послуг спеціалістами, тощо).
копії документів про освіту у галузі газопостачання
1. Довідка (складена в довільній формі) щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів на поставку природного газу із зазначенням, переліку Замовників із якими укладено договори на поставку природного газу, сум договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання цих договорів, які укладені у 2017-2018 роках.Аналогічним вважається договір на постачання природного газу, по якому було поставлено Замовнику природний газна суму не менше ніж 200000,00 грн.
2. Копії будь-яких договорів (не менше трьох), що вказані в довідці із усіма додатковими угодами та додатками. Крім того виконання аналогічного договору підтверджується актами прийому – передачі природного газу за весь період договору.
Оригінали відгуків від замовників відповідно до наданих копій договорів»
Учасник повинен використовувати систему управління якістю стосовно послуг торгівлі газоподібним паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію діючого сертифікату ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником системи управління якості, який виданий учаснику – немає обов’язку отримувати документи про відповідність ISO 9001:2015 згідно чинного законодавства.
З цього приводу є рішення АМКУ, який визнав такі вимоги документації незаконними. Замовник - КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЄДРПОУ – 01984228 Посилання на процедуру і рішення - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-10-18-000067-c
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Міністерством економічного розвитку та торгівлі України були підготовлені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється замовником, щоб мати можливість за потреби пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має відповідно кваліфікований персонал.
Замовникові у разі встановлення такого кваліфікаційного критерію доцільно конкретизувати вимоги щодо кваліфікації персоналу, досвіду роботи тощо.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів.
Отже при формуванні кваліфікаційних критеріїв Замовних дотримався вимог Закону та виходив з рекомендацій Мінекономрозвитку.
Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Водночас Ваші зауваження будуть детально розглянуті тендерним комітетом, та у випадку їх обгрунованості будуть внесені зміни до тендерної документації.
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Міністерством економічного розвитку та торгівлі України були підготовлені рекомендації для замовників щодо складання тендерної документації та додаткова інформація щодо вимог законодавства, яка може використовуватись під час розроблення тендерної документації:
1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється замовником, щоб мати можливість за потреби пересвідчитись, що закупівля відбуватиметься у суб’єкта, який має відповідно кваліфікований персонал.
Замовникові у разі встановлення такого кваліфікаційного критерію доцільно конкретизувати вимоги щодо кваліфікації персоналу, досвіду роботи тощо.
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – зазначений критерій є необхідним за умови, що у замовника є потреба пересвідчитись у наявності відповідного досвіду виконання аналогічних закуповуваному предмету закупівель у потенційного постачальника/надавача послуг/виконавця робіт, ураховуючи специфіку такого предмета закупівлі.
Для підтвердження наявності такого досвіду замовник може встановити вимоги щодо надання відповідних документів (їх копій) щодо виконання договорів стосовно аналогічних закуповуваному предмету закупівлі. Замовник може встановити вимогу як щодо надання документів стосовно одного, так і декількох аналогічних договорів.
Отже при формуванні кваліфікаційних критеріїв Замовних дотримався вимог Закону та виходив з рекомендацій Мінекономрозвитку.
Відповідно до ч.4 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Водночас Ваші зауваження будуть детально розглянуті тендерним комітетом, та у випадку їх обгрунованості будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 12:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" |
959 500,00
UAH з ПДВ
|
959 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
1 273 000,00
UAH з ПДВ
|
1 273 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Паливторг" #40220890 |
Переможець |
959 500,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2018 19:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 лютого 2020 20:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2020 20:02
|
д.уг.№8 Паливторг (1).pdf | зміни до договору |
13 лютого 2020 20:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2020 17:08
|
д.уг.№7 Паливторг (1).pdf | зміни до договору |
21 січня 2020 17:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:03
|
Д.у. Паливторг (1).pdf | зміни до договору |
26 грудня 2019 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2019 16:08
|
дод.уг.Паливторг5 (1).pdf | зміни до договору |
06 грудня 2019 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2019 17:30
|
дод.угода Паливторг (2).pdf | зміни до договору |
26 вересня 2019 17:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2019 16:20
|
договір газ 2019 рік.pdf | укладений |
04 січня 2019 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під поліпшенням якості предмета закупівлі слід розуміти: зміна регулювання постачання та балансування природного газу. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення в договір інформації про зміну кошторисних призначень на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору №1 від 04.01.2019 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2020 року, відповідно до п.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору на час проведення процедури закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін в додаткову угоду №7 від 20.01.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |