Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 23948842 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17 |
Контактна особа: |
Соломія Пилип +380965882727 ukbloda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 листопада 2018 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 грудня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 грудня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 13 грудня 2018 13:18 |
Очікувана вартість: | 10 619 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 53 095,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2018 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2018 17:18 |
Рішення про внесення змін.docx | |
04 грудня 2018 17:18 |
Технічне завдання нове.rar | |
30 листопада 2018 18:23 |
Рішення про внесення змін.docx | |
26 листопада 2018 17:28 |
тендерна документація.docx | |
26 листопада 2018 17:28 |
проект договору.docx |
04 грудня 2018 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 грудня 2018 17:18 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
04 грудня 2018 17:18 |
Технічне завдання нове.rar
|
||||||
30 листопада 2018 18:23 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
26 листопада 2018 17:28 |
тендерна документація.docx
|
||||||
26 листопада 2018 17:28 |
проект договору.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-03-19-000051 ● 47957a1faec746308b724ce8c56442ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2019 17:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2019 № 47
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Р.КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-26-002972-c 26.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-04-02 17:46:29
Запит про надання пояснень
Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), у межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-11-26-002972-с, яка проводилася Управлінням капітального будівництва Львівської облдержадміністрації (далі – Замовник), виникла потреба в отриманні пояснень.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально – технічної бази, учасники повинні подати відомості у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
В недотримання пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації, ТОВ «Регіональна Інформаційно-технологічна компанія» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.12.2018 № 10-12-19, не надав ні у власності, ні в оренді ряд механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Зокрема, у зазначеній довідці відсутні: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 5 т, автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, автогiдропiдiймачi, висота підйому 12 м, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, електростанції пересувні, потужність 4 кВт, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2), екскаватори одноковшеві дизельні колісні, бульдозери, потужність 96 кВт (130 к.с.), розчинонасос, продуктивність 1 м3/год, автогудронатори, місткість 3500 л, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, машини поливально-мийнi, місткість 6000 л, електростанції пересувні (при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів), потужність 60 кВт, машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3, 5 м.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене та керуючись п. 6 та 11 ст. 10 Закону № 2939, ч. 5 ст. 7¹ Закону № 922, пп. 2 і 9 п. 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав тендерним комітетом не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Регіональна Інформаційно-технологічна компанія», як таку, що не відповідала кваліфікаційним вимогам в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази?
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 квітня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" |
10 609 000,00
UAH з ПДВ
|
10 555 905,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ЄВРООСНОВА-СМ |
10 619 000,00
UAH з ПДВ
|
10 565 904,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" #25234650 |
Переможець |
10 555 905,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2018 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 15:47
|
дод.уг. на розірвання.pdf | укладений |
01 березня 2021 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:59
|
дод.уг.5.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2019 16:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:43
|
дод.уг.4.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2019 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:16
|
дод.уг.3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2019 16:19
|
дод.уг. 2.pdf | зміни до договору |
05 липня 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 березня 2019 14:55
|
дод.уг.1 до дог.55.pdf | зміни до договору |
28 березня 2019 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 14:54
|
№55 Хоросно.pdf | укладений |
26 грудня 2018 14:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 55 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів та продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення термінів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
5 895 936,15
UAH (в тому числі ПДВ 982 656,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | п.1 ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, за взаємною згодою сторін |