Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), вул. Центральна, с. Хоросно Пустомитівський район-нове будівництво
Очікувана вартість
10 619 000,00 UAH
UA-2018-11-26-002972-c 68660bb15fe84e79a58c218c740543cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломія Пилип

+380965882727 ukbloda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 23948842
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Чайковського, 17
Контактна особа: Соломія Пилип
+380965882727
ukbloda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 02 грудня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 грудня 2018 18:00
Початок аукціону: 13 грудня 2018 13:18
Очікувана вартість: 10 619 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 095,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконанням робіт слід розуміти вул. Центральна, с. Хоросно Пустомитівський район
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), вул. Центральна, с. Хоросно Пустомитівський район-нове будівництво
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чайковського, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 17:18
Рішення про внесення змін.docx
04 грудня 2018 17:18
Технічне завдання нове.rar
30 листопада 2018 18:23
Рішення про внесення змін.docx
26 листопада 2018 17:28
тендерна документація.docx
26 листопада 2018 17:28
проект договору.docx
04 грудня 2018 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 листопада 2018 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 17:18
Рішення про внесення змін.docx
04 грудня 2018 17:18
Технічне завдання нове.rar
30 листопада 2018 18:23
ТЗ нова редакція1.rar
26 листопада 2018 17:28
ТЗ.docx
30 листопада 2018 18:23
Рішення про внесення змін.docx
26 листопада 2018 17:28
тендерна документація.docx
26 листопада 2018 17:28
проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-19-000051 ● 47957a1faec746308b724ce8c56442ee
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2019 17:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2019 № 47

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2019 № 47

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-11-26-002972-c 26.11.2018 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-04-02 17:46:29

Запит про надання пояснень

Відповідно до ст. 19 Конституції України, абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ (далі – Закон № 2939) та ч. 1 ст. 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), у межах проведення Західним офісом моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-11-26-002972-с, яка проводилася Управлінням капітального будівництва Львівської облдержадміністрації (далі – Замовник), виникла потреба в отриманні пояснень.
Згідно з ч. 2 ст. 16 Закону № 922, Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед яких – наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації, для підтвердження наявності матеріально – технічної бази, учасники повинні подати відомості у таблиці «а» згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази учасника, що визначена у даному Додатку. До переліку техніки включаються машини та механізми, які необхідно використовувати при виконанні робіт. Кількість техніки має бути достатньою для виконання робіт у повному обсязі.
В недотримання пп. 1 п. 1 Додатку 2 тендерної документації, ТОВ «Регіональна Інформаційно-технологічна компанія» в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 10.12.2018 № 10-12-19, не надав ні у власності, ні в оренді ряд механізмів, які мають застосовуватися учасником відповідно до підсумкової відомості ресурсів, що є додатком до договірної ціни (розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»).
Зокрема, у зазначеній довідці відсутні: крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 5 т, автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т, автогiдропiдiймачi, висота підйому 12 м, підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т, підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, електростанції пересувні, потужність 2 кВт, електростанції пересувні, потужність 4 кВт, електричні печі для сушіння зварювальних матеріалів з регулюванням температури у межах 80-500 град.С, установки для гідравлічних випробувань трубопроводів, тиск нагнітання: низький 0,1 МПа (1 кгс/см2), високий 10 МПа (100 кгс/см2), екскаватори одноковшеві дизельні колісні, бульдозери, потужність 96 кВт (130 к.с.), розчинонасос, продуктивність 1 м3/год, автогудронатори, місткість 3500 л, віброущільнювачі (віброплити) з бензиновим двигуном легкі, маса до 100 кг, машини поливально-мийнi, місткість 6000 л, електростанції пересувні (при роботі на спорудженні магістральних трубопроводів), потужність 60 кВт, машини бурильно-крановi на автомобілі, глибина буріння 3, 5 м.
Таким чином, учасником не підтверджено кваліфікаційні вимоги в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази.
Відповідно до п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону № 922, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 цього Закону та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене та керуючись п. 6 та 11 ст. 10 Закону № 2939, ч. 5 ст. 7¹ Закону № 922, пп. 2 і 9 п. 6, Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. З яких підстав тендерним комітетом не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Регіональна Інформаційно-технологічна компанія», як таку, що не відповідала кваліфікаційним вимогам в частині наявності обладнання та матеріально-технічної бази?

Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 грудня 2018 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія" 10 609 000,00
UAH з ПДВ
10 555 905,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЄВРООСНОВА-СМ 10 619 000,00
UAH з ПДВ
10 565 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2018 15:23
Довідка з податкової .PDF
14 грудня 2018 13:04
Довідка МВС..PDF
14 грудня 2018 13:04
Довідка юст...PDF
14 грудня 2018 09:44
кошторис.imd
14 грудня 2018 09:44
Кошторис ост.rar
14 грудня 2018 09:43
Договірна ціна.pdf
14 грудня 2018 09:43
Цінова пропозиція 1 .pdf
12 грудня 2018 10:17
ТЧ 22Дозвіл .PDF
12 грудня 2018 10:17
ТЧ 15 ліцензії..PDF
12 грудня 2018 10:17
ТЧ17 субпідрядник .pdf
12 грудня 2018 10:17
Кошторис.rar
12 грудня 2018 10:17
Кошторис.imd
12 грудня 2018 10:17
КК 30 Відгук ВБК .pdf
12 грудня 2018 10:17
КК 30 Відгук від. осв..PDF
12 грудня 2018 10:17
КК 29Договір 110718.PDF
12 грудня 2018 10:17
КК 29 Договір 010217ПС.PDF
12 грудня 2018 10:17
КК 24 Дипломи 1.PDF
12 грудня 2018 10:17
КК 22техпаспорти ..PDF
12 грудня 2018 10:17
ІД Довідка з банку.PDF
12 грудня 2018 10:17
ІД 36-37баланс 2017.PDF
12 грудня 2018 10:17
ІД 33 Витяг 19.11.2018.pdf
12 грудня 2018 10:17
ІД 27 штатний розклад PDF.PDF
12 грудня 2018 10:17
ІД 2 Лист.pdf
12 грудня 2018 10:17
ВПВ17 6лист санкції..pdf
12 грудня 2018 10:17
26 Довідка статистика.PDF
12 грудня 2018 10:17
12 Договірна ціна.pdf
12 грудня 2018 10:17
9 Сертиф котел.pdf
12 грудня 2018 10:17
8 Лист гарант котел.pdf
12 грудня 2018 10:17
1дф.pdf
12 грудня 2018 10:17
Цінова пропозиція .pdf

Публічні документи

11 грудня 2018 16:43
Лист ст.pdf
11 грудня 2018 16:43
Догов ціна.pdf
11 грудня 2018 16:43
Довкіл.pdf
11 грудня 2018 16:43
Гарант лист.pdf
11 грудня 2018 16:43
Відомості.pdf
11 грудня 2018 16:43
11 Копія Наказ 1.jpg
11 грудня 2018 16:43
10 Копія Проток 1.jpg
11 грудня 2018 16:43
10 Копія Проток 1 2.jpg
11 грудня 2018 16:42
9 Копія витяг ПДВ.jpg
11 грудня 2018 16:42
8 Копія вип ЄДРПУ 2.jpg
11 грудня 2018 16:42
8 Копія вип ЄДРПУ 1.jpg
11 грудня 2018 16:42
6 Копія Балансу 2017р.pdf
11 грудня 2018 16:42
6 квит балан 2017р.pdf
11 грудня 2018 16:42
Розрахунки до ДЦ.rtf
11 грудня 2018 16:42
ЗКР.rtf
11 грудня 2018 16:42
ДЦ.rtf
11 грудня 2018 16:42
Відомість ресурсів.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС2_2-1-18.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС2_2-1-17.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС2_2-1-16.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС2_2-1-8.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС2_2-1-7.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-6.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-5.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-4.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-3.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-2.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_6-1-4.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_6-1-3.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_6-1-2.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-15.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-14.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-13.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-12.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-11.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-10.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-9.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-6.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-5.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
11 грудня 2018 16:42
159_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
11 грудня 2018 16:42
159.imd
11 грудня 2018 16:42
Догов ціна.pdf
11 грудня 2018 16:42
Пропозиц.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"

ПП ЄВРООСНОВА-СМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"
#25234650
Переможець 10 555 905,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2018 12:45

Документи

14 грудня 2018 12:45
Електронний підпис
14 грудня 2018 12:43
Повідомлення (2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2018 12:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "Регіональна Інформаційно-технологічна компанія"
#25234650
10 555 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 грудня 2018 12:45
Електронний підпис
14 грудня 2018 12:43
Повідомлення (2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 15:47
дод.уг. на розірвання.pdf укладений
01 березня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 16:59
дод.уг.5.pdf зміни до договору
30 грудня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2019 15:43
дод.уг.4.pdf зміни до договору
21 листопада 2019 15:40
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 12:16
дод.уг.3.pdf зміни до договору
08 листопада 2019 12:15
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2019 16:19
дод.уг. 2.pdf зміни до договору
05 липня 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2019 14:55
дод.уг.1 до дог.55.pdf зміни до договору
28 березня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
26 грудня 2018 14:54
№55 Хоросно.pdf укладений
26 грудня 2018 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення договірної ціни на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 55
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів та продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення термінів виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 4/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перенос юридичних зобов’язань на наступний бюджетний період
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 5/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 5 895 936,15
UAH (в тому числі ПДВ 982 656,02 UAH)
Причини розірвання договору: п.1 ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, за взаємною згодою сторін