Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 15510000-6 Молоко та вершки (молоко згущене, молоко, молоко сухе)
Очікувана вартість
4 093 742,00 UAH
UA-2018-11-26-001990-b 0811dddc9fcc4ae086df262d3ec36f31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 03 грудня 2018 18:27
Оскарження умов закупівлі: до 09 грудня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 грудня 2018 18:27
Початок аукціону: 14 грудня 2018 14:21
Очікувана вартість: 4 093 742,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 469,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81875 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3050 кг
молоко згущене
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
159800 л
молоко
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
1200 кг
молоко сухе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, м. Енергодар, Навчальні заклади управління освіти м. Енергодар Запорізької області (Додаток 2 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 грудня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:56
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 15:56
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 18:22
Проект договору.doc
04 грудня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2018 18:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 грудня 2018 15:56
Порівняльна таблиця змін.doc
04 грудня 2018 15:56
Тендерна документація у новій редакції.doc
26 листопада 2018 18:22
Тендерна документація.doc
26 листопада 2018 18:22
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000010 ● 65a6e025632c401389b5a79126c6c238
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

8) Код за ДК 021:2015- 15510000-6 Молоко та вершки (молоко згущене, молоко, молоко сухе), UA-2018-11-26-001990-b

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 грудня 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІД-М" 4 052 372,00
UAH з ПДВ
4 052 372,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08" 4 093 732,50
UAH з ПДВ
4 093 732,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2018 11:35
Електронний підпис
13 грудня 2018 11:31
цінова пропозиція.rar
13 грудня 2018 11:31
працівники.rar
13 грудня 2018 11:31
мат тех база.rar
13 грудня 2018 11:31
інші док.rar
13 грудня 2018 11:31
гарантія молоко.rar
13 грудня 2018 11:31
аналогічні договори.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІД-М"

ТОВ "ПРОДСЕРВІС-08"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІД-М"
#39972718
Переможець 4 052 372,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2018 17:49

Документи

17 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:34
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2018 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІД-М"
#39972718
4 052 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 грудня 2018 17:49
Електронний підпис
17 грудня 2018 17:34
Протокол розгляду

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 18:04
Додаткова угода про виконання договору укладений
26 грудня 2019 17:31
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 17:29
Додаткова угода 3 до 09-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:24
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 15:54
Додаткова угода 2 до 09-19.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:36
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 13:05
ПЗД 1.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 12:50
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
13 вересня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
13 вересня 2019 12:46
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 16:38
Договір укладений
08 січня 2019 15:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичних видатків замовника, Сторони домовились зменшити кількість товару: молоко 2,5% жирності на 2601 л., та зменшити суму договору на 60 057,09 грн. (шістдесят тисяч п’ятдесят сім гривень 09 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 992 314,91 грн. (три мільйони дев’ятсот дев’яносто дві тисячі триста чотирнадцять гривень 91 копійка) з ПДВ». п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції:«Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4), а також Додатку 3»;. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 09-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, Сторони домовились з 01.12.2019 зменшити обсяг закупівлі товару: молоко 2,5 % жирності на 325 л., молоко сухе на 153,3351 кг. (див. доданий файл Додаткової угоди №2 від 17.12.2019 до договору). На підставі чого, зменшити суму договору на 21 000,00 грн. (двадцять одну тисячу гривень 00 копійок), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 971 314,91 грн. (три мільйони дев’ятсот сімдесят одна тисяча триста чотирнадцять гривень 91 копійка) з ПДВ». На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5), а також Додатку 3»;. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами. Відповідно до ч.3 ст.631 ЦК України, сторони домовились, що умови даної додаткової угоди застосовуються до відносин між ними, які виникли до її укладення з 01.12.2019.
Номер договору про закупівлю: 09-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, пп. 1 п. 3.2 Договору, у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника Сторони домовились зменшити кількість товару (Див. доданий файл Додаткової угоди №3 від 26.12.2019) На підставі чого, зменшити суму договору на 779 833,93 грн. (сімсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот тридцять три гривні 93 копійки), у зв’язку з чим: абзац перший п. 3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 3 191 480,98 грн. (три мільйони сто дев’яносто одна тисяча чотириста вісімдесят гривень 98 копійок) з ПДВ». На підставі вищевикладеного: п. 1.1. договору викласти в наступній редакції: «Учасник зобов’язується у 2019 році постачати та передавати у встановлений строк Замовнику товар в асортименті, кількості та за цінами, що вказані у специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6), а Замовник зобов’язується прийняти цей товар та оплатити його на умовах цього Договору»; п.2.1. договору викласти в наступній редакції: «Якість і комплектність товару, що поставляється повинні відповідати встановленим санітарним нормам, специфікації до цього Договору (Додаток 1, 4, 5, 6), а також Додатку 3»;. абзац 2 п.3.1. договору викласти в наступній редакції: «Ціна за одиницю товару зазначена в специфікації та розрахунку до неї (Додаток 1, 4, 5, 6) до цього Договору, окрім її собівартості включає в себе витрати на доставку товарів до навчальних закладів м. Енергодара Запорізької області, транспортування, страхування, сплату податків та інших обов’язкових платежів тощо». 2. Керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, рішенням тендерного комітету управління освіти, п. 11.1 Договору, Сторони домовились припинити дію договору №09-19 від 06.01.2019 у зв’язку з повним його виконанням. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів. 3. Додаткова угода набирає чинності з моменту підписання Сторонами.
Номер договору про закупівлю: 09-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 січня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 191 480,98
UAH (в тому числі ПДВ 531 913,50 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до Додаткової угоди №3 від 26.12.2019 до договору №09-19 від 06.01.2019, договір №09-19 від 06.01.2019 з 26.12.2019 вважається таким, що виконаний в повному обсязі та припинив свою дію. Сторони підтверджують, що на момент припинення дії Договору між ними немає неврегульованих спорів з приводу його виконання, а також будь-яких невиконаних сторонами зобов’язань, в тому числі по оплаті поставлених товарів.