Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
58 000,00 UAH
UA-2018-11-26-001714-b 0eca3240d8a94ac7ace0064bc557b2f7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Лазуцька Ілона Михайлівна

+380365723154 osvitakost@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Костопільської райдержадміністрації Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 02145866
Місцезнаходження: 35000, Україна , Рівненська обл., місто Костопіль, вул. Незалежності, 7
Контактна особа: Лазуцька Ілона Михайлівна
+380365723154
osvitakost@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 листопада 2018 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 07 грудня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
24 шт
Столи учнівські 2-місні з полицею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, с. Малий Стидин та с. Ставок, Малостидинська ЗОШ І-ІІІ ступенів та Ставецька ЗОШ І-ІІ ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
48 шт
Стільці полозкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35000, Україна, Рівненська область, с. Малий Стидин та с. Ставок, Малостидинська ЗОШ І-ІІІ ступенів та Ставецька ЗОШ І-ІІ ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 шт
Стільці офісні напівм'які
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35042, Україна, Рівненська область, с. Базальтове, Базальтівська філія Головинського ліцею
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
20 шт
Стільці дитячі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35042, Україна, Рівненська область, с. Базальтове, Базальтівська філія Головинського ліцею
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
4 шт
Шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35042, Україна, Рівненська область, с. Базальтове, Базальтівська філія Головинського ліцею
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Переможець 58 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2018 17:21

Документи

26 листопада 2018 17:21
Електронний підпис
26 листопада 2018 17:18
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2018 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
58 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2018 17:21
Електронний підпис
26 листопада 2018 17:18
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 14:40
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2019 14:37
Електронний підпис укладений
07 грудня 2018 15:31
Договір укладений
07 грудня 2018 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 58 000,00
UAH з ПДВ