45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (будівництво відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві)
Очікувана вартість
15 654 278,00 UAH
UA-2018-11-23-003367-c 7344dcf10bf54a8cb4c332894a3f7463
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне агентство з питань запобігання корупціїї
Код ЄДРПОУ: 40381452
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Дружби Народів, буд. 28
Контактна особа: Кушнарьова Тетяна
+380442000839
zakupkinazk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2018 22:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2018 22:00
Початок аукціону: 10 грудня 2018 13:38
Очікувана вартість: 15 654 278,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 78 271,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156 542,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (будівництво відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, Київ, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 листопада 2018 17:01
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2018 16:56
ТД 45260000-7 ЦОД 28.11.2018.docx
29 листопада 2018 16:56
Зміни ЦОД новий 28.11.2018.docx
29 листопада 2018 17:01
Електронний цифровий підпис
23 листопада 2018 19:20
Електронний цифровий підпис
29 листопада 2018 16:56
ТД 45260000-7 ЦОД 28.11.2018.docx
23 листопада 2018 19:18
ТД 45260000-7 ЦОД НОВИЙ_.docx
29 листопада 2018 16:56
Зміни ЦОД новий 28.11.2018.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2018 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 15 618 000,00
UAH з ПДВ
15 456 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОПСТРІМ" 15 624 000,00
UAH з ПДВ
15 467 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 грудня 2018 15:41
Додаток 3 до Договору.pdf
14 грудня 2018 15:41
Додаток 2 до Договору.pdf
14 грудня 2018 15:41
Додаток 1 до Договору.pdf
09 грудня 2018 21:47
sign.p7s
08 грудня 2018 21:47
Ліцензія.pdf
08 грудня 2018 21:47
Ліцензія копія.pdf
08 грудня 2018 21:46
Проект договору.pdf
08 грудня 2018 21:46
Статут 2016 з описом.pdf
08 грудня 2018 21:46
Копія трудової Швець.PDF
08 грудня 2018 21:46
Лист-гарантія ст. 17 ЗУ.pdf
08 грудня 2018 21:46
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
Переможець 15 456 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 20:32

Документи

10 грудня 2018 20:32
sign.p7s
10 грудня 2018 20:30
Протокол №64.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2018 20:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
15 456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 грудня 2018 20:32
sign.p7s
10 грудня 2018 20:30
Протокол №64.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 грудня 2018 13:17
127_18.pdf укладений
22 грудня 2018 13:15
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 12:52
sign.p7s зміни до договору
20 серпня 2019 19:05
Додаткова угода 4 до договору 127_18 від 21.12.2018.pdf зміни до договору
20 серпня 2019 18:43
sign.p7s зміни до договору
27 червня 2019 11:56
127_18_д3.pdf зміни до договору
27 червня 2019 11:49
sign.p7s зміни до договору
28 лютого 2019 15:47
127_18_д2.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 15:46
sign.p7s зміни до договору
11 січня 2019 14:03
127_18_д1.pdf зміни до договору
11 січня 2019 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з покращенням якості предмета закупівлі (збільшення величини ефективності системи електромагнітного екранування відповідно до Акту відповідності екранованого приміщення НАЗК від 26.12.2018)
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): необхідність внесення змін до проектно-кошторисної документації, проведення повторної державної експертизи цієї документації, що тягне за собою продовження строку дії договору до 31.12.2019
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка у проведенні повторної державної експертизи проектно-кошторисної документації, що тягне за собою необхідність внесення змін до Календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 127/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 8.1 розділу VIII Договору викласти в такій редакції: «8.1. Ціна Договору становить 12 650 730,90 грн. (дванадцять мільйонів шістсот п’ятдесят тисяч сімсот тридцять грн. 90 коп.), крім того ПДВ 2 530 146,18 грн (два мільйони п’ятсот тридцять тисяч сто сорок шість грн. 18 коп.), разом з ПДВ ціна Договору становить 15 180 877,08 грн. (п'ятнадцять мільйонів сто вісімдесят тисяч вісімсот сімдесят сім грн. 08 коп.) та встановлюється Додатком 2 до цього Договору. Річні обсяги фінансування по Договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2018 рік передбачено фінансування робіт в сумі 5 145 549 грн. 75 коп. (п’ять мільйонів сто сорок п’ять тисяч п'ятсот сорок дев’ять грн. 75 коп.), крім того ПДВ 1 029 109 грн. 94 коп. (один мільйон двадцять дев’ять тисяч сто дев’ять грн. 94 коп.), разом з ПДВ 6 174 659 грн. 69 коп. (шість мільйонів сто сімдесят чотири тисячі шістсот п’ятдесят дев’ять грн. 69 коп. На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 7 505 181 грн. 15 коп. (сім мільйонів п’ятсот п’ять тисяч сто вісімдесят одна грн. 15 коп.), крім того ПДВ 1 501 036 грн. 24 коп. (один мільйон п’ятсот одна тисяча тридцять шість грн. 24 коп.), разом з ПДВ 9 006 217 грн. 39 коп. (дев’ять мільйонів шість тисяч двісті сімнадцять грн. 39 коп. Розрахунки за виконані роботи проводяться Замовником згідно з Планом фінансування робіт (Додаток 3).» 2. Додаток 1 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти у новій редакції, що додається. 3. Додаток 2 до Договору (Протокол погодження договірної ціни з будівництва відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві) викласти у новій редакції, що додається. 4. Додаток 3 до Договору (План фінансування робіт з будівництва відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві) викласти у новій редакції, що додається. 5. Додатки до Договору (Кошторисна документація) викласти у новій редакції, що додаються. 6. Інші умови Договору залишаються без змін та є обов’язковими для виконання Сторонами. 7. Цю Додаткову угоду укладено і підписано в двох оригінальних, що мають однакову юридичну силу, примірниках, по одному для кожної зі Сторін. 8. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання та є невід’ємною частиною Договору. 9. Невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди є: 9.1. Додаток 1 до Договору (Календарний графік виконання робіт). 9.2. Додаток 2 до Договору (Протокол погодження договірної ціни з будівництва відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві). 9.3. Додаток 3 до Договору (План фінансування робіт з будівництва відомчого центру обробки даних з технічним переоснащенням інженерних мереж Національного агентства з питань запобігання корупції за адресою: бульвар Дружби народів, 28 у м. Києві) 9.4. Додатки до Договору (Кошторисна документація).
Номер договору про закупівлю: 127/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 990 772,91
UAH (в тому числі ПДВ 2 498 462,15 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку