Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 30190000-7– Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір.)
Очікувана вартість
20 900,00 UAH
UA-2018-11-23-002134-c d4e552aefaa7482c95e68a9fbd61322a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ охорони здоров'я Мар' їнської РДА Донецької області

+380627851732 zdrprozzoro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони здоров'я Мар'їнської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 34081412
Місцезнаходження: 85600, Україна , Донецька обл., м. Мар'їнка, пр. Дружби, буд. 22-А
Контактна особа: Відділ охорони здоров'я Мар' їнської РДА Донецької області
+380627851732
zdrprozzoro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 листопада 2018 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2018 17:00
Очікувана вартість: 20 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 209,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка здійснюється за адресою Донецька область м.Мар'їнка (лінія розмежування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
840 штука
ДК 021:2015- 30190000-7– Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари, папір.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85600, Україна, Донецька область, м.Мар`їнка, пр. Дружби,22а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 листопада 2018 14:46
Документація канцелярія.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій