Код ДК 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель «послуги з технічного обслуговування чилерів за адресою: м. Дніпро, вул. Космічна, 21 »
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2018-11-22-001604-c 9173121cc3f34193b04cd965460c5786
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КУ "Комунальний заклад "Клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради""
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт замовника: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження замовника: 49055, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа замовника: Владимир Арнаутов
+380684120973
arnautov@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 03 грудня 2018 13:04
Очікувана вартість: 19 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

згідно документації про закупівлю
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код ДК 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель «послуги з технічного обслуговування чилерів за адресою: м. Дніпро, вул. Космічна, 21 »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 грудня 2018  —  14 грудня 2018
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

27 листопада 2018 09:53
проект договор чилери 3.doc
27 листопада 2018 09:40
прозорро документация чилери 3.doc
22 листопада 2018 14:00
Прозоро1інформація чилери.doc
22 листопада 2018 14:00
форма пропозиції чилери.doc
22 листопада 2018 14:00
технічні вимоги чилери.doc
27 листопада 2018 09:53
проект договор чилери 3.doc
22 листопада 2018 14:00
проект договор чилери.doc
27 листопада 2018 09:40
прозорро документация чилери 3.doc
26 листопада 2018 12:19
прозорро документация чилери 2.doc
23 листопада 2018 15:24
прозорро документация чилери1.doc
22 листопада 2018 14:00
прозорро документация чилери.doc
22 листопада 2018 14:00
Прозоро1інформація чилери.doc
22 листопада 2018 14:00
форма пропозиції чилери.doc
22 листопада 2018 14:00
технічні вимоги чилери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 22 листопада 2018 17:10
Дата відповіді: 23 листопада 2018 15:50
Добрий день! Згідно Додатку 1 п2 Кваліфікаційні вимоги документації до Закупівлі, учасник повинен надати ліцензію. Так як в переліку видів діяльності, що підлягають ліцензуванню, відсутні ремонтні роботи, прошу Замовника вказати, який саме вид діяльності повинен бути в ліцензії Учасника?
Відповідь: Вид діяльності в лицензії Учасника - вентиляція і кондиціювання повітря
Вимога наявності дозволу для робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 26 листопада 2018 12:44
Дата відповіді: 27 листопада 2018 09:38
Добрий день! Згідно Додатку 1 п2 Кваліфікаційні вимоги документації до Закупівлі, учасник повинен мати дозвіл на виконання послуг (робіт) підвищеної небезпеки (робота в електроустановках тощо) – сканкопія. В преліку робіт "Технічні вимоги" Додаток №2 відсутні роботи підвищеної небезпеки. Відносно роботи в tлектроустановках - Держпраці надає такий дозвіл якщо роботи проводяться в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. Це ніяким чином не відноситься до предмету закупівлі та переліку робіт в технічних вимогах. Навіщо Замовник вимагає наявність документів які не мають відношення до предмету закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: згідно п11 додатку 1 документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель розділ 2 « У разі, якщо учасник відповідно до чинного законодавства не зобов'язаний у своїй діяльності складати/утримувати вказані документи, про це зазначається у відповідної довідці, що складається у довільної формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.» - достатньо прикрепити у систему закупівлі у складі документації довідку у довільної формі про те, що даний вид закупівлі не потребує відповідного дозвілу (сканкопії ). Однак Замовник прийняв рішення щодо задовільнення вимоги.
Огляд обладнання
Дата подання: 26 листопада 2018 13:44
Дата відповіді: 27 листопада 2018 11:56
Добрий день! Чи можливо оглянути обладнання та умови доступу до нього на объекті? Як що так, прошу надати контакти Вашого представника для узгодження дати та часу огляду.
Відповідь: Контакти представника представлені в документації на закупівлю, заступник головного лікаря з технічних питань Арнаутов Володимир Олексійович, тел. 068-412-09-73
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-11-22-001604-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:35840937
Дата подання: 23 листопада 2018 16:47
Необгрунтовна вимога наявності ліцензії
Прошу Замовника видалити із Додатку 1, вимогу надання ліцензії, а саме п.2 Вимоги професійної кваліфілкації п.1Ліцензію на право проведення послуг (вентиляція, кондиціювання)- сканкопія. Згідно переліку робіт з пов'язаних із створенням об'єктів архітектури п.5.МОНТАЖ ІНЖЕНЕРНИХ МЕРЕЖ 5.01.03 Вентиляції і кондиціювання повiтря. Це визначає, що ліцензія необхідна компанії, яка пов'язана із із створенням об'єктів архітектури та виконує МОНТАЖ систем Вентиляції і кондиціювання повiтря . Предметом данної закупівлі є Код ДК 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель «послуги з технічного обслуговування чилерів за адресою: м. Дніпро, вул. Космічна, 21 », даний вид робіт відсутній в переліку ліцензуємих видів діяльності, та виконується по КВЕД33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення. Таким чином Замовник вимагає від учасника документ який не відноситься до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2018 12:18
згідно п11 додатку 1 документація для проведення закупівлі через систему електронних закупівель розділ 2 « У разі, якщо учасник відповідно до чинного законодавства не зобов'язаний у своїй діяльності складати/утримувати вказані документи, про це зазначається у відповідної довідці, що складається у довільної формі і містить посилання на відповідні норми законодавства.» - достатньо прикрепити у систему закупівлі у складі документації довідку у довільної формі про те, що даний вид закупівлі не потребує відповідної ліцензії (сканкопії ). Однак Замовник прийняв рішення щодо задовільнення вимоги.

Документи

26 листопада 2018 12:18
задовільнення вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2018 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД" 13 995,00
UAH з ПДВ
8 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕРМОСТАНДАРТ" 18 800,00
UAH з ПДВ
8 231,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2018 15:23
Цінова пропозиція.pdf
30 листопада 2018 15:23
Трудова Чумаков.pdf
30 листопада 2018 15:23
Трудова Мельниченко.pdf
30 листопада 2018 15:23
Технічне завдання.pdf
30 листопада 2018 15:23
Посвідчення Мельниченко.pdf
30 листопада 2018 15:23
Довідка ро субпідрядника.pdf
30 листопада 2018 15:23
Довідка - працівники.pdf
30 листопада 2018 15:23
Довідка - захист довкілля.pdf
30 листопада 2018 15:23
Диплом Чумаков -2.pdf
30 листопада 2018 15:23
Диплом Мельниченко 2.pdf
30 листопада 2018 15:23
Диплом Мельниченко 1.pdf
30 листопада 2018 15:23
Диплом - Чумаков -1.pdf
30 листопада 2018 15:23
статут ТОВ ІСМ-ТРЕЙД.pdf
30 листопада 2018 15:23
Документ_ЄДР_1003835741.zip
30 листопада 2018 15:23
Виписка з ЄДР юр осіб тф.pdf

Публічні документи

27 листопада 2018 15:50
На тендер.zip

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД"
#35840937
Переможець 8 230,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2018 11:40

Документи

06 грудня 2018 11:38
Про результати чилери.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2018 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСМ-ТРЕЙД"
#35840937
8 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2018 11:38
Про результати чилери.doc

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
IMG_4086.JPG укладений
14 грудня 2018 12:16
IMG_4085.JPG укладений
14 грудня 2018 12:16
IMG_4084.JPG укладений
14 грудня 2018 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 230,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку