Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-11-22-001551-c 0fdcf72276f84bebab36e1f606f84f11
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бурдейна Тетяна Миколаївна

+380970427648 tulchyncpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Тульчинський центр первинної медико-санітарної допомоги Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42447462
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. М.Леонтовича №92
Контактна особа: Бурдейна Тетяна Миколаївна
+380970427648
tulchyncpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 листопада 2018 13:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2018 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2018 16:00
Очікувана вартість: 8 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
ДК 021-2015 (CPV) 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 листопада 2018 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2018 13:52
Оголошення 8000.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 листопада 2018 10:10
Дата відповіді: 23 листопада 2018 13:54
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, замовник у вимогах до предмета закупівлі посилається на певні торговельні марки та виробників, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій