Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук)
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2018-11-22-001551-c ● 0fdcf72276f84bebab36e1f606f84f11
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Тульчинський центр первинної медико-санітарної допомоги Тульчинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42447462 |
Місцезнаходження: | 23600, Україна , Вінницька обл., Тульчин, вул. М.Леонтовича №92 |
Контактна особа: |
Бурдейна Тетяна Миколаївна +380970427648 tulchyncpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 листопада 2018 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2018 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2018 16:00 |
Очікувана вартість: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
ДК 021-2015 (CPV) 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2018 13:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2018 13:52 |
Оголошення 8000.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 23 листопада 2018 10:10
Дата відповіді: 23 листопада 2018 13:54
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, замовник у вимогах до предмета закупівлі посилається на певні торговельні марки та виробників, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Керуючись наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, замовник у вимогах до предмета закупівлі посилається на певні торговельні марки та виробників, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій