Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
Очікувана вартість
36 619 275,00 UAH
UA-2018-11-21-003182-c ● 4c50ba8cb8f2429fa754123b71c9fa0d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Вебсайт: | http://www.uksatse.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Контактна особа: |
Юлія Зюмченко +380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | UKRAINIAN STATE AIR TRAFFIC SERVICES ENTERPRISE |
National ID: | 19477064 |
Contact point: |
Ziumchenko Yuliia +380443515922 ziumchenko_yh@uksatse.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 грудня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 січня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 січня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 13 лютого 2019 12:53 |
Очікувана вартість: | 36 619 275,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 183 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 400000 UAH |
Publication date: | 21 листопада 2018 18:29 |
Enquiries until: | 29 грудня 2018 15:00 |
Complaints submission until: | до 04 січня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 08 січня 2019 15:00 |
Information
Estimated total value: | 36 619 275 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 183 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК 021:2015 “79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони об'єктів Украероруху)”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
DK 021: 2015 "79710000-4 Security services (Services on protection of objects of UkSATSE)
CPV: 79710000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2018 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2018 13:48 |
Перелік змін _3.pdf | |
29 грудня 2018 13:48 |
ТД нова редакція зміни 3.doc | |
20 грудня 2018 18:02 |
перелік змін_2.pdf | |
14 грудня 2018 15:19 |
Перелік змін.pdf |
29 грудня 2018 13:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
29 грудня 2018 13:48 |
Перелік змін _3.pdf
|
|||||||||
29 грудня 2018 13:48 |
ТД нова редакція зміни 3.doc
|
|||||||||
20 грудня 2018 18:02 |
перелік змін_2.pdf
|
|||||||||
14 грудня 2018 15:19 |
Перелік змін.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо транспорту
Дата подання: 26 листопада 2018 18:01
Дата відповіді: 29 листопада 2018 17:26
У Вас зазначено вимогу: 1.7. перелік транспортних засобів (не менше 10 одиниць), обладнанних автомобільними радіостанціями, що будуть використовуватись групами швидкого реагування на протиправні дії щодо об'єкта охорони, із зазначенням їх власника, марок, моделей, державних номерів;
1.8. свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (не менше 10 одиниць), що плануються до залучення в якості транспорту реагування, зазначених в п.1.7. Якщо транспорт реагування не належить учаснику, надати документальне підтвердження про партнерські відносини з власником транспортного засобу або інші документи, що підтверджують право використання таких транспортних засобів учасником. НАДАЄМО ПОЯСНЕННЯ чому Ваша вимога не відповідає чинному законодавству:
а) щодо поняття «спеціалізований транспортний засіб».
Згідно статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність»: частина 1 статті 6 - охорона майна та фізичних осіб забезпечується персоналом охорони шляхом здійснення таких заходів: 1) використання пунктів централізованого спостереження, технічних засобів охорони, транспорту реагування, службових собак; 2) контроль за станом майнової безпеки об'єкта охорони; 3) запобігання загрозам особистій безпеці фізичної особи, яка охороняється; 4) реагування в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони; частина 5 статті 6 - транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
У п.5 част.1 ст.9 згаданого Закону Законодавець надає суб’єктам охоронної діяльності право використовувати транспорт реагування.
Стаття 1 зазначеного Закону передбачає, що транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Вимоги до такого транспорту деталізуються в Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженого Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375.
Згідно п.12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960: обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів; 2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності); 3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої); 4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Також звертаємо увагу, що Закон України «Про автомобільний транспорт» передбачає, що є два види транспорту: транспортний засіб загального призначення - транспортний засіб, не обладнаний спеціальним устаткуванням і призначений для перевезення пасажирів або вантажів (автобус, легковий автомобіль, вантажний автомобіль, причіп, напівпричіп з бортовою платформою відкритого або закритого типу);
транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо).
Отже, враховуючи чинну на сьогодні законодавчу базу, посилання на яку викладене вище, транспорт, який використовується суб’єктом охоронної діяльності не може бути «загальним», і повинен відповідати ряду вимог, зокрема щодо облданання спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями та засобами радіотехнічного зв’язку тощо, а отже, бути спеціалізованим.
Також, Ви повинні враховувати, що у разі тривоги використання спеціальних пристроїв дозволяється лише спеціалізованим автомобілям і виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності. Таким чином спеціалізований транспорт має переважне право проїзду при дорожному русі, згідно п.3.2. Правил дорожнього руху - у разі наближення транспортного засобу з увімкненим синім проблисковим маячком та (або) спеціальним звуковим сигналом водії інших транспортних засобів, які можуть створювати йому перешкоду для руху, зобов’язані дати йому дорогу і забезпечити безперешкодний проїзд зазначеного транспортного засобу (і супроводжуваних ним транспортних засобів).
Відповідно, якщо послуги буде надавати суб’єкт охоронної діяльності, який використовує «загальний» транспорт, то він цього права не матиме, а отже, послуги не будуть надані якісно та в повному обсязі. Наголошуємо водії «загального» транспорту не можуть використовувати права, передбачені спеціальним законодавством у сфері охоронної діяльності.
б) Також уточнення потребує поняття «транспортний засіб».
Згідно п.1.10 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306: транспортний засіб - пристрій, призначений для перевезення людей і (або) вантажу, а також встановленого на ньому спеціального обладнання чи механізмів.
Пункт 1.10 даних правил передбачає, що: мотоцикл - двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об'ємом 50 куб.см і більше. До мотоциклів прирівнюються моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг.
Отже, в розумінні законодавства України до транспортних засобів належать не лише автомобілі, а і мотоцикли.
Мотоцикли, які використовуються суб’єктами охоронної діяльності також є спеціалізованим транспортом, який обладнується спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями та засобами радіотехнічного зв’язку, а отже, відповідає визначенню «транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, інвалідів, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо)».
Тому дана вимога потребує уточнення, що транспортним засобом може бути, як автомобіль, так і мотоцикл.
Враховуючи вищевикладене, ми просимо узгодити Вашу вимогу з чинним законодавством і передбачити те, що транспорт має бути спеціалізованим, а також, що це може бути як автомобіль, так і мотоцикл.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Частиною 1 статті 6, пунктом 5 частини 1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» передбачено використання «транспорту реагування» а не «спеціального транспорту реагування», також в пункті 1.7 кваліфікаційних критеріїв транспортні засоби не визначені, як «загальні».
2. Групами швидкого реагування може використовуватись будь який транспорт (не тільки автомобіль), що підпадає під визначення механічний транспортний засіб відповідно до пункту 1.10 Правил дорожнього руху України затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306.
2. Групами швидкого реагування може використовуватись будь який транспорт (не тільки автомобіль), що підпадає під визначення механічний транспортний засіб відповідно до пункту 1.10 Правил дорожнього руху України затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306.
Працівники
Дата подання: 26 листопада 2018 18:15
Дата відповіді: 29 листопада 2018 17:24
Ви визначаєте вимогу: 2.1. довідка учасника з переліком працівників (не менше 42 охоронників) за формою, наведеною у Таблиці 1 Додатку №1 до Тендерної документації;
2.2. підтверджуючі документи щодо вказаних у довідці (п.2.1) працівників (відповідні аркуші трудових книжок або інших документів, що підтверджують роботу працівників на підприємстві учасника). Але Ви закуповуєте послуги на 42 пости, то чому Ви вимагаєте, наявність ЛИШЕ 42 осіб? 1 особа не може стояти на посту цілодобово весь рік! Як мінімум, їй потрібен відпочинок - доба через дві! Про це говорить і Кодекс законів про працю України! Стаття 58 КЗпПУ: Робота змінами. При змінних роботах працівники чергуються в змінах рівномірно в порядку, встановленому правилами внутрішнього трудового розпорядку. Перехід з однієї зміни в іншу, як правило, має відбуватися через кожний робочий тиждень в години, визначені графіками змінності. Стаття 59 КЗпПУ. Перерви між змінами. Тривалість перерви в роботі між змінами має бути не меншою подвійної тривалості часу роботи в попередній зміні (включаючи і час перерви на обід). Призначення працівника на роботу протягом двох змін підряд забороняється. Саме тому, якщо навіть рахувати мінімально, то в учасника має бути мінімум 126 осіб (42 охоронники: доба через дві - 42*3 = 126). Тому не зрозуміло, чому лише на 42 особи вимагаються документи. Просимо Вас узгодити вимогу з чинним законодавством та внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на ваш запит за роз’ясненням повідомляємо наступне: відповідно до Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Таким чином Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії та спосіб підтвердження відповідності таким кваліфікаційним критеріям.
Додатково звертаємо вашу увагу, що умови та порядок надання послуг, що є предметом закупівлі визначені в проекті договору, що є Додатком 4 до тендерної документації
Додатково звертаємо вашу увагу, що умови та порядок надання послуг, що є предметом закупівлі визначені в проекті договору, що є Додатком 4 до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-11-21-003182-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ОХОРОНА-004", Код ЄДРПОУ:39415273
Дата подання: 17 грудня 2018 21:19
Дата подання: 17 грудня 2018 21:19
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 грудня 2018 19:23
Рішення від 20.12.2018 № 12973 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 грудня 2018 19:23
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2019 № 242.pdf
Дата публікації: 10 січня 2019 16:18
Рішення від 09.01.2019 № 242.pdf
Дата публікації: 14 січня 2019 19:27
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 19477064 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область обл., м. Бориспіль, Аеропорт |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОХОРОННО-РОЗШУКНЕ БЮРО "КОРПУС АЛЬФА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Приватне підприємство "Явір-2000" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ЗАХІД-ХОЛДІНГ-ЦЕНТР-ЛЮКС" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 січня 2019 11:54 |
Коментар щодо відміни: | Відміна торгів на підставі ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг (на умовах, які визначені у тендерній документації). |
Документи:
25 січня 2019 11:54
|
Електронний підпис |
25 січня 2019 11:53
|
ПР про відміну закупівлі.pdf |