Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Очікувана вартість
377 570,00 UAH
UA-2018-11-21-002309-a ● 723bd4cc8b404ee3ad6fa5e54306f54d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37459114 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Благовіщенська, 34 |
Контактна особа: |
Кочеткова Світлана Олександрівна 380671771593 hlg_adm@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 листопада 2018 21:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 грудня 2018 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 грудня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 грудня 2018 21:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2018 11:31 |
Очікувана вартість: | 377 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
код за ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
код за ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61052, Україна, Харківська область, Харків, вул. Благовіщенська, буд. 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 грудня 2018 18:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 грудня 2018 18:34 |
додаток 2 (нова редакція) документи, що надає учасник.docx | |
07 грудня 2018 18:33 |
пояснення щодо внесення змін до тендерної документації.docx | |
21 листопада 2018 21:33 |
додаток 7 згода на обробку персональних даних.docx | |
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 6 тендерна пропозиція.docx | |
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 3 документи переможця.docx | |
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 2 документи, що надає учасник.docx | |
21 листопада 2018 21:32 |
Тендерна документація охорона 2019.doc | |
21 листопада 2018 21:31 |
Додаток 5 Проект договору_охорона.doc | |
21 листопада 2018 21:31 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
21 листопада 2018 21:30 |
додаток 4 якісні та кількісні характекристики.docx |
07 грудня 2018 18:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 грудня 2018 18:34 |
додаток 2 (нова редакція) документи, що надає учасник.docx
|
||||||
07 грудня 2018 18:33 |
пояснення щодо внесення змін до тендерної документації.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:33 |
додаток 7 згода на обробку персональних даних.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 6 тендерна пропозиція.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 3 документи переможця.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:32 |
додаток 2 документи, що надає учасник.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:32 |
Тендерна документація охорона 2019.doc
|
||||||
21 листопада 2018 21:31 |
Додаток 5 Проект договору_охорона.doc
|
||||||
21 листопада 2018 21:31 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
21 листопада 2018 21:30 |
додаток 4 якісні та кількісні характекристики.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 26 листопада 2018 19:17
Дата відповіді: 28 листопада 2018 12:10
Учасник в документації має обов’язково зазначити про його можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту охоронно-тривожної сигналізації в позаурочний час (в т.ч. у вихідні дні та вночі). Але Ви закуповуєте послуги з фізичної охорони, а не ремонту охоронної сигналізації!!! Чому учасник за власні кошти повинен її лагодити??? Це взагалі інша закупівля і інший класифікатор! Вимагаємо виключити дану вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовником ретельно розглянута Ваша вимога, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв та/або технічних вимог до Учасників та спосіб їх документального підтвердження. У пункті 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, до прав замовника належить встановлення технічних вимог до предмету закупівлі та способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищезазначені положення Закону, Замовник самостійно визначає технічні вимоги до предмета закупівлі, керуючись нормами Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами).
В свою чергу, Виконавець самостійно розраховує вартість своїх послуг, беручи до уваги розмір очікуваної вартості, що зазначена Замовником в оголошенні.
Слід звернути Вашу увагу, що предметом закупівлі є комплекс послуг, який складається з надання послуг з фізичної та пультової охорони. Отже, Ваші посилання стосовно того, що предметом закупівлі є виключно фізична охорона не відповідає дійсності.
Додатково повідомляємо, Замовник вважає за необхідне зазначити, що, оскільки фізична та пультова охорона, у відповідності до зазначеного вище Порядку, підпадає під один код «ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги», як наслідок, є єдиним предметом закупівлі, а отже Замовник не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі технічні вимоги щодо охорони об’єктів Замовника, в тому числі можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту охоронно-тривожної сигналізації, які необхідні Учаснику для правильного розрахунку вартості своїх послуг, зазначені в додатку № 4 до тендерної документації, у зв’язку з чим, Замовником не порушені норми, викладені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку із зазначеним, Замовник вважає, що він має беззаперечне право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й можливість термінового виконання робіт з ремонту охоронно-тривожної сигналізації.
Таким чином, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дякуємо за Ваше звернення.
Замовником ретельно розглянута Ваша вимога, за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв та/або технічних вимог до Учасників та спосіб їх документального підтвердження. У пункті 3 частини другої статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Отже, до прав замовника належить встановлення технічних вимог до предмету закупівлі та способу підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Враховуючи вищезазначені положення Закону, Замовник самостійно визначає технічні вимоги до предмета закупівлі, керуючись нормами Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами).
В свою чергу, Виконавець самостійно розраховує вартість своїх послуг, беручи до уваги розмір очікуваної вартості, що зазначена Замовником в оголошенні.
Слід звернути Вашу увагу, що предметом закупівлі є комплекс послуг, який складається з надання послуг з фізичної та пультової охорони. Отже, Ваші посилання стосовно того, що предметом закупівлі є виключно фізична охорона не відповідає дійсності.
Додатково повідомляємо, Замовник вважає за необхідне зазначити, що, оскільки фізична та пультова охорона, у відповідності до зазначеного вище Порядку, підпадає під один код «ДК 021:2015: 79710000-4 – Охоронні послуги», як наслідок, є єдиним предметом закупівлі, а отже Замовник не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Всі технічні вимоги щодо охорони об’єктів Замовника, в тому числі можливість та умови термінового виконання робіт з ремонту охоронно-тривожної сигналізації, які необхідні Учаснику для правильного розрахунку вартості своїх послуг, зазначені в додатку № 4 до тендерної документації, у зв’язку з чим, Замовником не порушені норми, викладені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В зв’язку із зазначеним, Замовник вважає, що він має беззаперечне право на додаткові гарантії якісного надання послуг, зокрема й можливість термінового виконання робіт з ремонту охоронно-тривожної сигналізації.
Таким чином, з урахуванням зазначеного, Замовник при складенні кваліфікаційних вимог за тендерною документацією не допустив порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», отже, законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Дякуємо за Ваше звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 грудня 2018 11:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" |
370 500,00
UAH з ПДВ
|
368 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" |
372 000,00
UAH з ПДВ
|
368 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННЕ АГЕНТСТВО "КЛІПЕР" #41611596 |
Відхилено |
368 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 15:00
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЬФА-ПРОФ УКРАЇНА" #39522806 |
Переможець |
368 600,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2018 15:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2020 11:39
|
додатки до додаткової угоди № 3.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 11:36
|
додаткова угода охорона.pdf | зміни до договору |
30 січня 2020 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:36
|
доп угода № 2 охорона.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 жовтня 2019 18:24
|
допугода № 1 охорона.pdf | зміни до договору |
17 жовтня 2019 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2018 11:52
|
додатки до договору охорона.pdf | укладений |
31 грудня 2018 11:51
|
договір охорона.pdf | укладений |
31 грудня 2018 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку. встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору протягом трьох днів з дня внесення змін. Тобто в Законі не визначено, що повідомлення про внесення змін публікується тільки щодо істотних умов договору. Таким чином, внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно також оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення у п.11 «Тип причин додання змін» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені лише зміни істотних умов договору, або зміни в зв’язку з його продовженням на початку наступного року, але жодна з цих змін «не підходить» у разі зміни реквізитів Замовника або Виконавця (Постачальника). Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «ЗМІНА СТОРОННІХ ПОКАЗНИКІВ». |
Номер договору про закупівлю: | 31/12-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з п. 7.2. Розділу 7 Договору про надання послуг від 31.12.2018 № 31/12-18, Сторони прийшли до згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі |
Номер договору про закупівлю: | 31/12-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з п. 7.2. Розділу 7 Договору про надання послуг від 31.12.2018 № 31/12-18, Сторони прийшли до згоди продовжити термін дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного 2020 року, в обсязі - 30720,00 грн (тридцять тисяч сімсот двадцять гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 0%, 0,00 грн, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі про надання послуг від 31.12.2018 № 31/12-18. Дія цієї Додаткової угоди розповсюджується на відносини між Сторонами з 01 січня 2020 р. у відповідності до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України та діє до 31 січня 2020 р., а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 31/12-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |