Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Вебсайт: | http://novooleksandrivka.com.ua |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380682838097 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2018 15:13 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2018 15:13 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 290 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2018 15:09 |
Майданчик ПОВТОРНО 16.11.2018.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-12-29-000002 ● 44d453248ea14c138c90d4feb7ce730d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 грудня 2018 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
№ 172
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 28.12.2018 № 172
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-11-26-002375-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
2 UA-2018-11-26-002307-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
3 UA-2018-11-26-002238-c 26.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2018-11-19-001746-а 19.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
5 UA-2018-12-06-001104-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
6 UA-2018-12-06-001275-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
7 UA-2018-12-06-001273-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
8 UA-2018-12-06-001096-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
9 UA-2018-12-06-001271-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
10 UA-2018-12-06-005170-c 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
11 UA-2018-12-06-001276-b 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
12 UA-2018-12-06-001105-a 06.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
13 UA-2018-11-28-002047-b 28.11.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
14 UA-2018-12-04-000791-c 04.12.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2018-12-29 10:27:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45110000-1 — Руйнування та знесення будівель і земляні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-11-19-001746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з п.4.4 Розділу І тендерної документації, строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – 20.12.2018р.
Учасником торгів ТОВ «Бориспільський завод Гумовотехнічних виробів» (далі – учасник), у складі тендерної пропозиції, надано Календарний графік виконання робіт від 04.12.2018 №06/04-2018ДКТ, в якому зазначено термін виконання робіт: 19.12.2018-24.12.2018.
При цьому, звертаємо увагу , що з урахуванням особливостей, визначених Законом, під час проведення тендера, за результатами якого укладається договір про закупівлю, застосування положень ч.3 ст.631 Цивільного Кодексу України у такому договорі про закупівлі не є можливим.
Чому Виконавчий комітет Новоолександрівської сільської ради (далі – Замовник, Комітет) за процедурою закупівлі UA-2018-11-19-001746-a не відхилив пропозицію учасника, через не відповідність її умовам тендерної документації?
2. Відповідно до ч.4 ст.36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Учасником торгів ТОВ «Бориспільський завод Гумовотехнічних виробів» (далі – учасник), у складі тендерної пропозиції, надано Календарний графік виконання робіт від 04.12.2018 №06/04-2018ДКТ, в якому зазначено термін виконання робіт: 19.12.2018-24.12.2018.
Пунктом п.5.1 Договору визначено строк (термін) надання послуг: 24.12.2018року.
Проте, Договір про надання послуг від 26.12.2018 №1-18/АД укладено 26.12.2018.
Чому закупівлю за номером UA-2018-11-19-001746-a здійснено з порушенням норми ч.4 ст.36 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-01-03 17:42:41
Надання пояснень.
19.11.2018 року Виконавчим комітетом Новоолександрівської сільської ради було оголошено тендер на виконання послуг з «Благоустрій дитячого майданчика по вул. Паркова в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області»
Згідно протоколу тендерного комітету від 10 грудня 2018 року №105 було оголошено переможцем Учасником торгів ТОВ «Бориспільський завод Гумовотехнічних виробів».
Згідно ч.1 ст.631 Цивільного Кодексу України вказується, що Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.
Пункт про строк виконання договору згідно ст. ст. 651-652 Цивільного Кодексу України можливо змінювати за домовленості Сторін, а у розумінні 36 Закону України Про публічні закупівлі він підпадає під вичерпний перелік умов договору про закупівлю які можуть відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону а саме, згідно ч.1 п.4 цієї ж статті - продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
В той же час у проекті договору так і в самому підписаному договорі вказаний строк дії договору до 31.12.2018 року.
29.12.2018 року сторонами було заключено додаткову угоду №1 до договору про розірвання договору у зв’язку із тим, що Виконавець через погіршення погодних умов не в змозі встигнути виконати у 2018 році пункти договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 січня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 січня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовник в порушення частини 1 статті 4 Закону №922 провів процедуру закупівлі без внесення її до річного плану.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2018 12:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" |
289 850,00
UAH з ПДВ
|
289 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПИЛИПЕНКО КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
289 957,60
UAH з ПДВ
|
289 957,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ ЗАВОД ГУМОВОТЕХНІЧНИХ ВИРОБІВ" #35591478 |
Переможець |
289 850,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2018 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 17:39
|
додаткова угода | укладений |
03 січня 2019 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2018 14:01
|
договір | укладений |
26 грудня 2018 13:55
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 грудня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Замовник і Виконавець у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, а саме на майданчику по вул. Паркова в с. Новоолександрівка Дніпровського району Дніпропетровської області де передбачено монтаж гумового покриття ускладнені погодні умови (снігопад, ожеледь, крига) в наслідок чого проведення робіт в строк до 31.12.2018 року є неможливим, сторони дійшли згоди розірвати Договір № 1-18/АД від 26 грудня 2018 р., укладений між Замовником та Виконавцем |