Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційні дошки (Інформаційні щити з супутнім приладдям)
Очікувана вартість
124 500,00 UAH
UA-2018-11-19-001417-a a70b7f9429cd42ecab618f55a75f944b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ія Павлівна Яценко

+380661878119 chrz.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник
Код ЄДРПОУ: 41246328
Вебсайт: https://zapovidnyk.org.ua
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків Іванківський район, вул. Толочина, буд. 28
Контактна особа: Ія Павлівна Яценко
+380661878119
chrz.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2018 14:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 27 листопада 2018 14:41
Очікувана вартість: 124 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%

Інформація про предмет закупівлі

КЕКВ 2210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 штука
Інформаційні щити з супутнім приладдям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, Іванківський район, смт Іванків , вул. Толочина, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2018 14:15
оголошення щити.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 11:09
Дата відповіді: 20 листопада 2018 11:29
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Комісія з питань проведення допорогових процедур Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповіднику уважно розглянула запитання учасника до процедури закупівлі «Інформаційні дошки (Інформаційні щити з супутнім приладдям)», код за ДК 021:2015: 35261000-1, очікуваною вартістю 124 500,00 грн, за процедурою «допорогова закупівля», ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-19-001417-a (далі-Закупівля) зареєстроване на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 20 листопада 2018 о 11:09год., та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
При цьому, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Проте, оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на Закупівлю не містить жодного посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Враховуючи вищевикладене, Ваше запитання не має змісту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2018 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 124 200,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Євро Знак 120 300,00
UAH з ПДВ
117 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ТОВ Євро Знак

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2018 13:23

Документи

07 грудня 2018 13:22
акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2018 13:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 грудня 2018 13:22
акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 137-18 11.12.2018.pdf укладений
11 грудня 2018 13:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH з ПДВ