Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні дошки (Інформаційні щити з супутнім приладдям)
Очікувана вартість
124 500,00 UAH
UA-2018-11-19-001417-a ● a70b7f9429cd42ecab618f55a75f944b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Чорнобильський радіаційно-екологічний біосферний заповідник |
Код ЄДРПОУ: | 41246328 |
Вебсайт: | https://zapovidnyk.org.ua |
Місцезнаходження: | 07201, Україна , Київська обл., смт Іванків Іванківський район, вул. Толочина, буд. 28 |
Контактна особа: |
Ія Павлівна Яценко +380661878119 chrz.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2018 14:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2018 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2018 14:41 |
Очікувана вартість: | 124 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,96% |
Інформація про предмет закупівлі
КЕКВ 2210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 штука
Інформаційні щити з супутнім приладдям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07201, Україна, Київська область, Іванківський район, смт Іванків , вул. Толочина, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2018
ДК 021:2015: 35261000-1 — Інформаційні дошки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2018 14:15 |
оголошення щити.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 20 листопада 2018 11:09
Дата відповіді: 20 листопада 2018 11:29
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Комісія з питань проведення допорогових процедур Чорнобильського радіаційно-екологічного біосферного заповіднику уважно розглянула запитання учасника до процедури закупівлі «Інформаційні дошки (Інформаційні щити з супутнім приладдям)», код за ДК 021:2015: 35261000-1, очікуваною вартістю 124 500,00 грн, за процедурою «допорогова закупівля», ідентифікатор закупівлі UA-2018-11-19-001417-a (далі-Закупівля) зареєстроване на веб-порталі уповноваженого органу з питань публічних закупівель 20 листопада 2018 о 11:09год., та за результатами розгляду повідомляє наступне.
Закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
При цьому, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Проте, оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на Закупівлю не містить жодного посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Враховуючи вищевикладене, Ваше запитання не має змісту.
Закупівля проводиться у відповідності до вимог «Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (далі – Порядок).
Відповідно до вимог Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
При цьому, у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Проте, оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель на Закупівлю не містить жодного посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника.
Враховуючи вищевикладене, Ваше запитання не має змісту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Переможець |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2018 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 137-18 11.12.2018.pdf | укладений |
11 грудня 2018 13:24
|